Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies pyrkiä muuttamaan naisen pukeutumista?

Vierailija
15.11.2017 |

Se on selvää, että naiset mielellään vaatettavat miehiä, mutta toimiiko homma toisinpäin. Jos mies vaatii naiselta tietynlaista pukeutumista, suostuuko nainen siihen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei se toimi noin päin. Naisen on tosiaan täysin ok puuttua miehen pukeutumiseen.

Vierailija
2/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut kommentoimaan ukkoni kuteita, pitäkööt mitä haluaa. En myöskään halua, että ukkoni kommentoi minun vaatteitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joten älä edes lähesty naista jonka pukeutumistyyli ei viehätä sinua.

Vierailija
4/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto "mielellään vaatettaa miehiä"? Aikuinen mies saa kyllä ihan itse keksiä mitä laittaa päälleen. Pikkupojat on erikseen.

Ja ei, tietenkään naiselle ei esitetä mitään vaatimuksia pukeutumisen suhteen. Urpo se ken yrittää.

Vierailija
5/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen täytyy osata pukeutua itse. Mies ei saa puuttua naisen pukeutumiseen. Se on asiatonta.

Vierailija
6/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu mm. vääränlaista lahkeista, kengissä liian paksut pohjat, liian pitkä vyö...Pidin sitä kyllä loukkaavana. Tuollainen kumppani ei ole mistään kotoisin ja hän onkin jo ex sellainen.

Vierailija
7/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei se toimi noin päin. Naisen on tosiaan täysin ok puuttua miehen pukeutumiseen.

Ei ole.

Vierailija
9/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa itsetunnottomia ämmiä. Saahan sitä ehdotella puolin ja toisin jos siltä tuntuu, mutta kenenkään ei ole pakko totella. 

Vierailija
10/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatettaisin miestä? En halua lasta. Jos mies yrittäisi puuttua pukeutumiseeni, olisi hän entinen.

Vierailija
11/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä ehdotella puolin ja toisin jos siltä tuntuu, mutta kenenkään ei ole pakko totella. 

Ehdottelemisesta ei ollut kyse, vaan vaatimisesta, sinä lukutaidoton. Vain törppö vaatii. Koska arvostan itseäni, en huoli miehekseni törppöä. 

Vierailija
12/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ehdottaa voi toiselle, mutta pyrkiä miehenä nyt muuttamaan nais(t)en pukeutumista, niin ainakin minulle yksinkertaiselle miehelle tulee mieleen muslmit ja saria (Islmain) lain kannattajat. - Mutta hekin nyt vain esimerkkinä, jostain paljossa (ääri)konservatiivisestä joukosta.    

Vierailija
13/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä puuttunut mieheni pukeutumistyyliin. Ainoa asia mistä joskus suhteen alkuaikoina sanoin oli se, etten pidä siitä, että hän tulee työvaatteissa sohvalle pötköttämään tai ei ottanut työkengissä hionneita sukkia pois.

Vierailija
14/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, tosin en itsekään vaateta miestä. Kyllä ihmisen pitää saada säilyttää oma tyylinsä myös parisuhteessa.

Vierailija
15/15 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ehdottaa voi toiselle, mutta pyrkiä miehenä nyt muuttamaan nais(t)en pukeutumista, niin ainakin minulle yksinkertaiselle miehelle tulee mieleen muslmit ja saria (Islmain) lain kannattajat. - Mutta hekin nyt vain esimerkkinä, jostain paljossa (ääri)konservatiivisestä joukosta.    

Sinäpä sen sanoit! Olen ihan samaa mieltä.