Lähdetkö lauantaina klo 5 Länsimetron neitsytmatkalle?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tarkastajat heti aamusta liikkeellä ?
*tervetuloa länsimetron ensimmäiselle vuor*JA MATKALIPPUJEN TARKISTUS OLKAA HYVÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tarkastajat heti aamusta liikkeellä ?
*tervetuloa länsimetron ensimmäiselle vuor*JA MATKALIPPUJEN TARKISTUS OLKAA HYVÄ
Varmasti ovat heti laiturilla vastassa
Huvitti kun luin että on järjestetty vaikka mitä ohjelmaa ja suoraa lähetystä metron neitsytmatkalle. Sitten jos metro hyytyykin koko päiväksi :D
Minulla on HSL:n "Helsingin sisäinen" matkalippu. Jos menen metrolla länteen, niin mitä jos matkustan Ruoholahdesta eteenpäin? Minne asti saan matkustaa tällä Helsingin sisäisellä? Mistä se vitun Espoo alkaa?
VoiVituke kirjoitti:
Minulla on HSL:n "Helsingin sisäinen" matkalippu. Jos menen metrolla länteen, niin mitä jos matkustan Ruoholahdesta eteenpäin? Minne asti saan matkustaa tällä Helsingin sisäisellä? Mistä se vitun Espoo alkaa?
Et ole semmoisesta jutskasta kuin kartta kuullut?
Lauttasaari ja koivusaari on helsinkiä, sen jälkeen alkaa espoon asemat eli keilaniemi, otaniemi...
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun luin että on järjestetty vaikka mitä ohjelmaa ja suoraa lähetystä metron neitsytmatkalle. Sitten jos metro hyytyykin koko päiväksi :D
siis joku mediahan oli varautunut 7 tunnin suoraan lähetykseen, ilmeisesti arvioivat että tuossa ajassa se eka metro saadaan pääteasemalle :)
Tuollahan voisi pitää av-palstan pikkujoulut. Tallinnan risteilyt ovat jo niin mennyttä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Menen neitsytmatkalle ja minulle kehittyy samanlainen romanssi kuin titanic elokuvassa roselle ja jackille. Tapaan huonosti koulutetun miehen vaikka itse olen korkeasti koulutettu ja me rakastumme toisiimme. Lopuksi metrolle käy samanlain kuten titanicille, jackini pelastaa minut ja uhraa oman henkensä <3
Milloin tästä tehdään elokuva? Menisin katsomaan heti! <3
Kyllä. Menen sitten metron etuosaan, levitän käteni ja sanon lentäväni.
Vierailija kirjoitti:
Voithan tehdä sen jo nyt..? Miksi odottaa Länsimetroa? :D Ja toisekseen, mitä kuvittelit, että siellä metron etuosassa näkyy? Siinä on seinä. Ja seinän takana kuljettajan koppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan tehdä sen jo nyt..? Miksi odottaa Länsimetroa? :D Ja toisekseen, mitä kuvittelit, että siellä metron etuosassa näkyy? Siinä on seinä. Ja seinän takana kuljettajan koppi.
Olet varmaan mukavaa juhlaseuraa.
Vihdoinkin Espoolaiset pääsevät pakenemaan sivistyksen pariin.