Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän joululahjatoiveet ovat liikaa minulle. Miten estää poikaystävän pettymys?

Vierailija
15.11.2017 |

Tulee paha mieli tätä kirjoittaessa, kun minulla ei ole varaa yhteenkään lahjatoiveeseen. :( Poikaystävä esitti kolme lahjatoivetta, mutta riittää kunhan ostan yhden. Kuulemma hänen miespuolisten kavereiden tyttöystävätkin ostavat toisilleen kalliita lahjoja, mutta kun minulla ei ole varaa uuteen puhelimeen eikä muuhunkaan. Jokainen lahja on yli 500 euroa ja poikaystävä on todella pihi, joten kuitenkin ostaa minulle todella halvan lahjan. Viime vuonna osti suklaalevyn, jonka söi itse enkä minä saanut mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kääntymään äitinsä puoleen.

Miksi ihmeessä? Heillä on hyvät välit ja minut on jo esitelty tulevana kihlattuna, joten voi olla että saan tänä jouluna perintösormuksen. Senkään takia en haluaisi poikaystävän pettyvän, kun en kykene samalle tasolle.

Vierailija
22/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kääntymään äitinsä puoleen.

Miksi ihmeessä? Heillä on hyvät välit ja minut on jo esitelty tulevana kihlattuna, joten voi olla että saan tänä jouluna perintösormuksen. Senkään takia en haluaisi poikaystävän pettyvän, kun en kykene samalle tasolle.

Eli sormuksen johon ei ole sijoittanut itse mitään. Sama kuin kindermuna sormus. Ne sormukseen joskus menneet rahat ovat uponneita kustannuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene läpi, ellei AP sitten seurustele lapsen tasolle jääneen ihmisen kanssa. Jokainen täyspäinen osaa asettaa lahjatoiveet uskottavalle tasolle.

Kaverini aviomies (26 v.) pyytää aina yli 1500 euron edestä lahjoja, eikä osta kaverille mitään. Viime jouluna suuttui ja lähti viikoksi vanhemmilleen, kun kaverillani ei ollut rahaa osta jotain ihmeen upeaa 1200 euron telkkaria. On näitä oikeasti olemassa.

Kuulostaa ihan poikaystävän sukulaiselta, joka suuttui vaimolle kun tämä oli unohtanut ostaa miehen toivoman synttärilahjan. :( Poikaystävälläni on kallis maku, mutta muuten on hyvä ja perhekeskeinen nuorimies.

Vierailija
24/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa? Ei ketään osta 500 euron lahjoja poika-tyttöystäville, eikä puolisoillekkaan. Älä tuhlaa rahojasi ja suostu tuollaisen ihmisen vaatimukseen miellyttämisen toivossa. Et tule koskaan riittämään tuolle ja sua käytetään vaan hyväksi.

Me seurustelemme, joten olemme yhdessä. Poikaystävä on muuten hyvä mies, mutta hän on varakkaasta perheestä ja tottunut saamaan kaiken haluamansa. Viime jouluna söi suklaalevyn, mutta en halunnut valittaa, koska poikaystävän perhe kutsui meidät illalliselle, joten se oli lahja minulle. Poikaystävällä ja hänen sukulaisillaan ja kavereilla ei ole pulaa pikkurahasta, joten heidän kesken on normaalia ostella kalliita lahjoja. Selitin ettei minulla ole varaa, koska olen työtön.

Eli hänellä on oikeus olla idiootti ja maksattaa sulla tavaransa koska on "paremmasta perheestä"? Mitä ihmettä? Ja sulle joululahja on se, että sä saat hänen perheeltään ruokaa?! Älä viitsi. Sulle lahja on jotain sulle ajatuksella hankittua, eikä hinnalla ole mitään merkitystä jos oikeasti rakastaa ja välittää sinusta. Ja kuten sanoit, he voivat ostella keskenään kalliita lahjoja, mutta ei hänen pitäisi sitä sinulta olettaa vai ettekö tunne toisianne ja rahatilannetta vaikka seurustelette? Sinun poikaystäväsi on inhottava.

Vierailija
25/27 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaidea: ota poikaystävästäsi tukeva niska-perse-ote ja heitä se vauhdilla elämästäsi ulos

Vierailija
26/27 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoselle kermaperseelle tarvi mitään kallista ostaa kerta ei ole rahaakaan. Ostakoot ite puhelimensa .

Vierailija
27/27 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin mister bean! Anna lahjaksi kuva siitä haluamastaan tavarasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi