Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän joululahjatoiveet ovat liikaa minulle. Miten estää poikaystävän pettymys?

Vierailija
15.11.2017 |

Tulee paha mieli tätä kirjoittaessa, kun minulla ei ole varaa yhteenkään lahjatoiveeseen. :( Poikaystävä esitti kolme lahjatoivetta, mutta riittää kunhan ostan yhden. Kuulemma hänen miespuolisten kavereiden tyttöystävätkin ostavat toisilleen kalliita lahjoja, mutta kun minulla ei ole varaa uuteen puhelimeen eikä muuhunkaan. Jokainen lahja on yli 500 euroa ja poikaystävä on todella pihi, joten kuitenkin ostaa minulle todella halvan lahjan. Viime vuonna osti suklaalevyn, jonka söi itse enkä minä saanut mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitähän sinäkin kunnon toive poikaystävällesi. Vaikka 1000€ rahaa.

Vierailija
2/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ettei rahat riitä, etenkin jos on tuollainen pihistelijä. Jos ei meinaa tajuta, niin anna itse vastaavanhintaiset joululahjatoiveet ja kysy aikoisiko toteuttaa jonkun niistä vai ostaa taas itselleen suklaalevyn.

Vierailija
4/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos poikaystävän lahjat on tasoa suklaa levy niin miksi ihmeessä sinä ostaisit yli 500e lahjan????

Vierailija
5/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suklaalevy ja syö se itse. Sitten etsi normaali poikaystävä.

Vierailija
6/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku?

Vierailija
7/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oletko ap kenties idiootti? "Osti suklaalevyn ja söi sen itse, nyt haluaa uuden puhelimen".

Onnea vaan valisemallasi tiellä.

Vierailija
8/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulupukki tuo, pyydät vaan!

Vierailija
9/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä sinäkin että haluat kihlasormuksen ja naimissormuksen ja honeymoon Madeliiveille. 

Vierailija
10/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa? Ei ketään osta 500 euron lahjoja poika-tyttöystäville, eikä puolisoillekkaan. Älä tuhlaa rahojasi ja suostu tuollaisen ihmisen vaatimukseen miellyttämisen toivossa. Et tule koskaan riittämään tuolle ja sua käytetään vaan hyväksi.

Vierailija
11/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please don't feed the trolls.

Vierailija
12/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ostan aina vaimolle vihreita kuulia. Han inhoo niita. En tiennyt ekana kertana.

Ostan toki jotain muutakin, mutta luulen etta han pettyisi jos ei saisi vihreita kuulia

Vierailija
13/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitäisi huolehtia poikaystävän pettymyksen tunteista, jollei hän mitään järjellisessä hintaluokassa olevaa lahjatoivetta vaivaudu esittämään? Jokainen normaali ihminen ymmärtää kyllä, että jos toivoo älyttömyyksiä, ei toiveet todennäköisesti toteudu joten ei tunne pettymystäkään kun ne eivät toteudu. Korkeintaan joku ekaluokkalainen ei ehkä pystyisi vielä näin korkeatasoiseen ajatteluun, mutta eipä sen ikäisillä mitään seurustelusuhteitakaan vielä ole.

Vierailija
14/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kiva provo, johon on olemassa hyvin simppeli ratkaisu: et sano poikaystävälle mitään hänen toiveistaan, mutta esität kolme omaa toivetta, jotka maksavat vähintään 500€ kappaleelta. Ja ostat poikkikselle lahjaksi suklaalevyn, paketoit sen nätisti ja annat hänelle jouluna kauniisti hymyillen. 😃😇

Vierailija
15/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi, ellei AP sitten seurustele lapsen tasolle jääneen ihmisen kanssa. Jokainen täyspäinen osaa asettaa lahjatoiveet uskottavalle tasolle.

Vierailija
16/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa? Ei ketään osta 500 euron lahjoja poika-tyttöystäville, eikä puolisoillekkaan. Älä tuhlaa rahojasi ja suostu tuollaisen ihmisen vaatimukseen miellyttämisen toivossa. Et tule koskaan riittämään tuolle ja sua käytetään vaan hyväksi.

Me seurustelemme, joten olemme yhdessä. Poikaystävä on muuten hyvä mies, mutta hän on varakkaasta perheestä ja tottunut saamaan kaiken haluamansa. Viime jouluna söi suklaalevyn, mutta en halunnut valittaa, koska poikaystävän perhe kutsui meidät illalliselle, joten se oli lahja minulle. Poikaystävällä ja hänen sukulaisillaan ja kavereilla ei ole pulaa pikkurahasta, joten heidän kesken on normaalia ostella kalliita lahjoja. Selitin ettei minulla ole varaa, koska olen työtön.

Vierailija
17/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kääntymään äitinsä puoleen.

Vierailija
18/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene läpi, ellei AP sitten seurustele lapsen tasolle jääneen ihmisen kanssa. Jokainen täyspäinen osaa asettaa lahjatoiveet uskottavalle tasolle.

Kaverini aviomies (26 v.) pyytää aina yli 1500 euron edestä lahjoja, eikä osta kaverille mitään. Viime jouluna suuttui ja lähti viikoksi vanhemmilleen, kun kaverillani ei ollut rahaa osta jotain ihmeen upeaa 1200 euron telkkaria. On näitä oikeasti olemassa.

Vierailija
19/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon minäkin helikopteria.

Jos poikaystävä on jo seurusteluiässä olisi korkea aika jo realismia ja käsittelemään pettymyksiä.

Vierailija
20/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sovitaan jokin summa, jota kalliimpaa, tai halvempaa ei kumpikaan osta. Esim 100€. Muutaman euron heitto ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi