Minkä nimisiä lapsia sinun luokallasi oli peruskoulussa?
Jokainen varmasti muistaa edes muutaman luokkalaisensa vuosien varrelta? Kerro vielä kuinka pitkä aika kouluajoistasi on jos haluat.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, Hanna, Leena, Jorma, Markus peruskoulu -73 alkaen
Kansakoulu siis
Peruskouluun siirryttiin asteittain maantieteellisesti. Ensin Pohjois-Suomi, viimeiseksi eteläisin Suomi, vyöhykettäin. Vyöhyke per vuosi. En tosin muista, montako niitä oli, mutta netistä löytää, jos kiinnostaa.
aijakaija kirjoitti:
Meidän luokalla oli kaksi Sirkkaa, kaksi Leenaa, kaksi Liisaa, kaksi Paavoa, Pekka, kaksi Markkua, Kaija, Helena, Maija, Maritta, Esko, kaksi Jormaa, Jouni, Pasi, Harri, Elina, kaksi Tapiota, Jarmo, Outi, Irja. Muita en muista. Arvatkaa milloin olin koulussa?
Jostain 50-luvun lopulta 60-luvun puoleenväliin?
Minna, Mari, Johanna, Heli, Meeri, Riitta, Piia, Sari, Mikko, Paavo, Marko, Kimmo, Aarne, Eero, Antti, Ari muun muassa
aijakaija kirjoitti:
Meidän luokalla oli kaksi Sirkkaa, kaksi Leenaa, kaksi Liisaa, kaksi Paavoa, Pekka, kaksi Markkua, Kaija, Helena, Maija, Maritta, Esko, kaksi Jormaa, Jouni, Pasi, Harri, Elina, kaksi Tapiota, Jarmo, Outi, Irja. Muita en muista. Arvatkaa milloin olin koulussa?
1969 aloitit?
Synt. 1968, laskekaa siitä milloin olin peruskoulussa. Ainakin näitä oli useampi kuin yksi samalla luokalla jonakin vuonna : Marko, Jari, Kari, Jaana, Anne, Tiina, Janne, Jarmo, Minna, Kimmo
Täälläkin peruskoulu jotakuinkin 90-luvun alusta loppuun, eli vuosikertaa 1983. Liioittelematta puolella luokan tytöistä oli (on toki varmaan edelleen) toisena nimenä Johanna.
Parhaimmillaan samalla luokalla oli kaksi Mariaa (sekä yksi Marianne) ja kolme Juhoa. Muita luokkalaisia olivat mm. Kalle, Petri, Jussi, Ville, Johanna, Suvi, Tiina ja Satu.
Koulut aloitin 90-luvulla.
Anne, Jani, Jari, Ari, Mari, Kari, Susanna, Kati, Katja, Mika, Marko, Janne, Tiina, Tero, Toni, Sari
1978-1987
Pk 83-92 Jani, Laura, Katja, Teija, Sini, Sami, Simo, Leo, Tea, Riina ja Seija.
Heidi, Heidi, Heidi, Heidi, Heidi, Heidi, Heidi ja muuta en muistakaan. Eiku taus olla vielä Heidi ja toinen ja kolmaskin ehkä neljäs, viides ja kuudes. Siinä melkein kaikki, eli vielä pari, kolme Heidiä...