Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta seksielämää takana ja eilen sain vasta kolmannen orgasmin

Vierailija
15.11.2017 |

Eli oon tässä elämässä ehtiny 10 vuotta jo harrastaa seksiä välillä säännöllisemmin ja välillä epäsäännöllisemin ja ongelmani on orgasmittomuus seksissä toisen kanssa.

Itsetyydytyksessä saan aina. Exän kanssa ehin seurustella yli 5 vuotta kaks orgasmia saldona. Nykyistä suhdetta on menny reilu vuos ja eilen tärppäs.

Pidän seksistä, pidän kosketukesta ja siitä intiimistä tunnelmasta, mutta olishan se kiva vähän useemmin kokea se huippu.

Mites muut? Vaivaako orgasmittomuus vai saavutettako aina sen pisteen iin päälle?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä en oo lauennut nykyisen mieheni kanssa kuin muutamia kertoja.

Exän kanssa tulin yhden seksikerran aikana useasti, ennätys oli 7 (!!!). 

Nykyinen on mua paljon pidempi ja siksi ei osu aina optimaalisesti oikeaan kohtaan. Hänellä on iso, joten hän on vähän tottunut että "se riittää".. Koulutus on kyllä käynnissä, hahha.

Vierailija
42/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä kokemuksia joissa miehet yrittävät. Alkaa ihan itkettää, oma mieheni ei panosta minuun yhtään koska saan helposti (en tosin takaapäin).

Mulla on kovat halut, joten tylsäkin seksi on parempi kuin ei mitään. Sen takia myöskään mieheni ei viitsi panostaa yhtään. Ei juuri koskaan suuseksiä, koskettelua tai jos hän tulee ensin, ei ole ikinä suostunut antamaan mulle esim. käsin. Sen vaan näkee hänestä että se on maailman tylsin homma.

Kehuu taas sitä miten hyvin otan suihin, joten kai kuvittelee seksielämän olevan kunnossa kun se riittää hänelle. Ihanaa kun olisi mies jolla olisi esim. halua ”opetella” mun kanssa kuinka saisin takaakin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi