Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta seksielämää takana ja eilen sain vasta kolmannen orgasmin

Vierailija
15.11.2017 |

Eli oon tässä elämässä ehtiny 10 vuotta jo harrastaa seksiä välillä säännöllisemmin ja välillä epäsäännöllisemin ja ongelmani on orgasmittomuus seksissä toisen kanssa.

Itsetyydytyksessä saan aina. Exän kanssa ehin seurustella yli 5 vuotta kaks orgasmia saldona. Nykyistä suhdetta on menny reilu vuos ja eilen tärppäs.

Pidän seksistä, pidän kosketukesta ja siitä intiimistä tunnelmasta, mutta olishan se kiva vähän useemmin kokea se huippu.

Mites muut? Vaivaako orgasmittomuus vai saavutettako aina sen pisteen iin päälle?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei vaan kemiat mene riittävän yksiin? Saat siis kuitenkin yksin?

Vierailija
22/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla auttanut muu kuin lapsen saaminen. Sen jälkeen olen tullut kuin leikiten, joka kerta ja en vaan yhtä vaan vaikka 10 kertaa. En tiedä mistä vois johtua. En ollut ujo ennenkään ja kaikkea tein, mitä yksinkin, en jännittänyt, en hävennyt, ei ollut estoja tms. Kai se lienee totta, että naisen alapää herkistyy raskauden jälkeen? Ikä voi myös auttaa ja ainakin mulla se, että ollaan oltu miehen kanssa yhdessä todella kauan, vähitelleen mies on oppinut tietämään ne "niksit", eli esim. oikean "kulman" ja ollaan löydetty parhaat asennot. Mulle paras on, että ollaan vastakkain, minä makaan, mies istuu, siinä meinaa lähteä taju, on niin voimakkaita orgasmeja ja ihan sarjassa, on kuulemma joku tantra-asento, ehkä kannattaisi tutustua tantraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei vaan kemiat mene riittävän yksiin? Saat siis kuitenkin yksin?

Ai ettei mulla olis menny kenenkään seksipartnerini kanssa kemiat yhteen? Tossa oli kuitenkin mainittu vaan pisin parisuhteeni ja tämän hetkinen valottamaan tilanteen "vakavuutta". En myöskään ole saanut orgasmia yhdessäkään yhden illan jutussa, tai lyhyemmässä tapailusuhteessa.

Ap

Vierailija
24/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla auttanut muu kuin lapsen saaminen. Sen jälkeen olen tullut kuin leikiten, joka kerta ja en vaan yhtä vaan vaikka 10 kertaa. En tiedä mistä vois johtua. En ollut ujo ennenkään ja kaikkea tein, mitä yksinkin, en jännittänyt, en hävennyt, ei ollut estoja tms. Kai se lienee totta, että naisen alapää herkistyy raskauden jälkeen? Ikä voi myös auttaa ja ainakin mulla se, että ollaan oltu miehen kanssa yhdessä todella kauan, vähitelleen mies on oppinut tietämään ne "niksit", eli esim. oikean "kulman" ja ollaan löydetty parhaat asennot. Mulle paras on, että ollaan vastakkain, minä makaan, mies istuu, siinä meinaa lähteä taju, on niin voimakkaita orgasmeja ja ihan sarjassa, on kuulemma joku tantra-asento, ehkä kannattaisi tutustua tantraan?

Ehkäpä sen munkin kroppa heräis ja aukeis aikanaan raskauden myötä

Tantra ei ole millään lailla tuttua, pitänee tutustua asiaan!

Ap

Vierailija
25/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos aloittaisitte sillä, että sinä hoidat orgasmin ja mies on läsnä ja koskee vain sen verran kuin annat luvan (vähimmillään ei yhtään) ja siitä sitten yhdistytte lähemmäs kerta kerralta tai kertarysäyksellä?

Vierailija
26/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tekniikka kulkee suvuissa vain isältä pojalle perimätietona. Ulkopuolisille tai edes serkuille sitä ei kerrota. Sen paljastaminen muille olisi petos.

Vierailija
27/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Nyt nainen tulet mun luo niin hoidetaan tuo orgasmi ratio kuntoon.

Jos ei millään onnistu nii sitten ryhdyn selipaattiin.

M22

Vierailija
28/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut orgasmit helposti olemalla päällä . Onneksi miehet ovat tästä asennosta tykänneet, kaksi pitkää suhdetta ja jokunen lyhyempi suhde. Sormilla saan parissa minuutissa, vibralla puolessa minuutissa.

Suuseksissä en pääse lähellekään ja ei se minua kiinnosta yhtään.

Cat menettelee, joskus takaa, mutta en saavuta näissä orgasmia, lähelle kyllä.

Klitorista ei saa mulla kosketella yhdynnän aikana, esileikeissä kylläkin.

Älkää olko huolissanne. Jos pystyy saamaan orgasmin tehden itse, on ajan kysymys, milloin se tulee yhdynnässä. Jollekin miehelle näytin kädestä pitäen, kuinka saan. Toisessa pitkässä suhteessa sain voimakkaita orgasmeja pelkästään rintoja hyväilemällä.

Seksikemiat vaihtelee, ei jokaisen kanssa saavuta samaa fiilistä.

Vierailija
29/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta eikä yhtäkään orgasmia mieheni seurassa, millään keinolla. Yksikseni laukean peräti joskus ja se on vaisu terävä huippu, nopeasti ohi, ties mikä onkaan.

En ole kuitenkaan tätä koskaan erityisesti murehtinut. Varmaankin olen niin pidättyväinen ja tietoinen itsestäni etten kykene laukeamaan toisen nähden. Yhtyminen on joka tapauksessa kivaa ja tyydyttävää.

Vierailija
30/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa orgasmia muulla kuin betonivibralla.

Miten saan miehen simuloimaan sitä?

Vierailija
31/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saanut pitkässä suhteessa, en edes lapsen jälkeen. 6 vuotta yhdessä, ei lähelläkään. Itsekseni on aina onnistunut kyllä.

Sitten erosimme ja nykyisen kumppanini kanssa sain kolmannella seksikerralla aivan yllättäen, olin itse jo vuosia sitten luovuttanut edes toivomasta orgasmia yhdynnässä. Nykyään saan joka kerta, 1-4 orgasmia, asennolla ei väliä.

Luulen että omalla kohdallani oli kyse kemiasta, yhteensopivuudesta, ja luottamuksesta. Suhde nykyisen aviomiehen kanssa on aivan eri maata.

Vierailija
32/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis piristetään seksiä sillä että käytän klitoriksella vibraattoria miehen pannessa. Lisää kummankin nautintoa niiin paljon. Mies saa vähän harvemmin orgasmin (laukeaa aina kuitenki) minä aina.. 

Vierailija
33/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että ikä tekee tässäkin asiassa aika paljon, nuorempana sain aika harvoin.

20 vuotiaana a sitten aloin seurustelemaan oikein vakavasti, tässä suhteessa mies pitää huolen että saan joka kerta. Myös syrjähypyn kanssa sain orgasmin vaikka se oli ihmisen kanssa johon en edes suuremmin tunne vetoa.

Vierailija
34/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en saanut pitkässä suhteessa, en edes lapsen jälkeen. 6 vuotta yhdessä, ei lähelläkään. Itsekseni on aina onnistunut kyllä.

Sitten erosimme ja nykyisen kumppanini kanssa sain kolmannella seksikerralla aivan yllättäen, olin itse jo vuosia sitten luovuttanut edes toivomasta orgasmia yhdynnässä. Nykyään saan joka kerta, 1-4 orgasmia, asennolla ei väliä.

Luulen että omalla kohdallani oli kyse kemiasta, yhteensopivuudesta, ja luottamuksesta. Suhde nykyisen aviomiehen kanssa on aivan eri maata.

Minulla samanlaiset kokemukset. Joko onnistuu hulvattoman helposti tai sitten ei millään. Haluja on silti ollut jokaista kohtaan.

Vierailija
35/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tämä tarina antoi toivoa! :)

Terkuin samasta ongelmasta kärsivä kuin ap

Vierailija
36/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis piristetään seksiä sillä että käytän klitoriksella vibraattoria miehen pannessa. Lisää kummankin nautintoa niiin paljon. Mies saa vähän harvemmin orgasmin (laukeaa aina kuitenki) minä aina.. 

Minkälainen vibra?

Vierailija
37/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan hitaasti ja vaikeesti mut sitten tosi kovaa. Tarvin kl*ttaan ihan tosi voimakasta ja pitkää kiihottamista. Joku oikein voimakas vibra on hyvä niin saa seksin aikanakin. Lapsia ei oo eikä tuu joten jäänee emätin*rgasmit haaveeksi vain.

Vierailija
38/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja olen siis mies.

Oletko parisuhteessa? Jos niin miten naisesi siihen suhtautuu?

Vierailija
39/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin vuosikausia, että olen saanut orgasmeja, ede jonkinlaisia.

Sitten kun tuli se oikea, niin aloin itkemään. Näitä superorgasmeja tullut nyt muutamia kertoja. Aivan mahtavaa, rakastan miestäni.

Vierailija
40/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Luulin vielä pari vuotta sitten että kaikki naiset laukeavat kuten miehet. Siis että tulee aina ihan parissa minuutissa, joutuu jopa pidättelemään. Onneksi löysin nämä keskustelupalstat, nyt tiedän olevani jossain naisten marginaalisessa vähemmistössä. Ihan sama ketä panen, laukean heti. Se on melko noloa ja osa miehistä on aika järkyttyneitä :D Lisäksi en tule vain kertaa vaan sarjalaukean. Saatuani 3-4 rajua putkeen en pysty jatkamaan joten jos toinen ei ehtinyt saada, on se vähän voi voi.....

Itse en pidä hirveästi esileikeistä enkä suuseksistä koska haluaisin kokea edes hetken yhdyntää ennen laukeamistani. Tätä on ollut vaikein saada perille uusille kumppaneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä