Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva sitoo mahdottomasti

Vierailija
15.11.2017 |

Mitäs hänen kanssaan pitäisi tehdä, kun en saa edes aamiaista syötyä ennen iltapäivää, siivoamisesta ja ruoanlaitosta puhumattakaan? Hyvä jos ehdin lasillisen vettä ottaa ja juoda jossain välissä.

Kyseessä siis lähes vastasyntynyt lapsi. Rakas, mutta itkuinen.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska havainto äidiltä: lapsi sitoo :)

Joo, mut ei sen tollasta pitäs olla. Lapsen kasvatus menee pieleen jo heti alkumetreillä.

Onpas täällä kylmäsydämisiä ihmisiä! Ei vauvaa kasvateta, hyvänen aika sentään, vauvaa hoivataan! Ja rakkaudella sittenkin. Oksitosiini auttaa.

Marttyyriäiti on puhunut!

Mitä nämä oksitosiini-junkiet täällä ovat? Eivät kaikki ole hormonihuuruissa vauvan kanssa, vaan ovat vain todella väsyneitä ja lapsi on vain vastuu muiden joukossa.

Mustakin tuntuu näin naisena välillä nololta, kun naisten kohdalla kaikki laitetaan hormonien piikkiin. Kaikki väsymys, huono olo ja paha mieli johtuu vain hormoneista. Hormonien vuoksi naisella on "lupa" olla sekaisin ja sille naureskellaan. Miehetkin vähättelee naisia, kun he ovat "hormonihirmuja".

Just joo. En mä ainakaan ole huomanut koskaan olevani hormonien vietävissä. Menkkojen aikana olen ihan normaali oma itseni. Raskaanakaan en mitään sekoillut ja synnytyksen jälkeen tunsin pääkopan sisällön ihan samaksi kuin ennenkin. Totta kai olin uupunut, kun en nukkunut yhtäkään pidempää pätkää kuukausiin ja kyllähän se välillä tympi, kun elämänpiiri kutistui neljän seinän sisälle, mitä nyt välillä hirveällä vaivalla sai kammettua itsensä ulos. Eikö nainen saa uupua ja tylsistyä? Tai jopa suuttua? Aina pitäisi olla lehmänhermot ja olla tasaisen sopuisa. Eihän miehenkään suuttumisesta sanota, että kylläpäs Tepolla hormonit jyllää, hihii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä