Cheek lopettaa!
Kommentit (22)
Joo, siis "lopettaa" ja ihan joku tiedotustilaisuus piti järjestää...
Ilmeisesti on liian hankalaa pysyä kaapissa vaikka rahaa tulee mukavasti. Cheekistä ei silti tule tavista eikä media unohda Cheekiä.
Nyt Cheek voisi mennä naimisiin Jenni Vartiaisen ja hankkia lapsia hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moneksi kuukaudeksi?
”Comeback” sitten pääsiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis "lopettaa" ja ihan joku tiedotustilaisuus piti järjestää...
Lyön vetoa ettei edes 5 vuotta mene ennen kuin tekee paluun. kunhan nostattelee kohuja ja käärii rahat kun konserttiliput viedään käsistä tän uutisen johdosta.
Mulla on visio, että hän ryhtyy jonkin sortin guruksi tai "motivational speakeriksi" 5000e/kerta.
Kovasti noissa haastatteluissa väittää olevansa tosissaan. Mutta miksen oikein usko ettei lavalle enää koskaan nousisi..
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen artisti, lopettaa huipulla. Mun mielestä fiksua.
Just näin! Todella fiksua ja kannattavaa. Mahtavan uran tehnyt symppis räppäri. Nyt on aikaa tehdä muuta- toinen ura toisaalla.
Elää sivummassa julkisuudesta. Vaikka perustaa perhe ja alkaa isukiksi ja puolisoksi.
Uskon, että Jaren elämä löytää uuden, erilaisen suunnan.
Kiitos Jare!
Ehkä se katteli Siltsun kohellusta VE:ssä ja päätti että tekee toisin?
Parin vuoden päästä kokoomuksen listoilta eduskuntaan jatkamaan uraansa eliitin sylikoirana.
Cheek on räppäri jonka musiikkia nuoriso kuuntelee vain siksi että kaikki tekevät niin. Nyt jo menneen talven lumia ja unohdettu ennen ensi kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen artisti, lopettaa huipulla. Mun mielestä fiksua.
Just näin! Todella fiksua ja kannattavaa. Mahtavan uran tehnyt symppis räppäri. Nyt on aikaa tehdä muuta- toinen ura toisaalla.
Elää sivummassa julkisuudesta. Vaikka perustaa perhe ja alkaa isukiksi ja puolisoksi.Uskon, että Jaren elämä löytää uuden, erilaisen suunnan.
Kiitos Jare!
Terv. Jere
Liityin takaisin kirkkoon uutisen kuultuani. Jossain on oltava Jumala joka kuuli rukoukseni.
Jo oli aikakin.