Hävettää kertoa äidin ammatti koulukavereille!
Tiedättekste sen tunteen ku joku frendi kysyy että mitä sun äiti tekee työksee? No vastaan aina siihe et se terveydenhoitoalalla joku konsultti. Oikeesti se on terveydenhoitaja... siis en vaa pysty kertoo tota. Musta toi on vaa liian noloo!
Kommentit (25)
Itse olet nolo. Terveydenhoitaja on ammatti siinä kuin muutkin.
Kasvappa vähän niin tajuat, että äitisi tekee tärkeää työtä.
Laajempi koulutusthan terveydenhoitajalla on kuin sairaanhoitajalla.
”Tiedättekste”
Keskity opiskeluun siellä koulussa, ei mammapalstailuun.
On sinulla pienet murheet. Itse saisit hävetä.
NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Minua ottaa päähän tällaiset kiittämättömät pissikset!
Toivottavasti päädyt tiäksä niinku tosi noloon ammattiin itse, tai miks ees vakavissaan opiskella, kato ku bilettäminen on kivaa, ja kuka ny viittii niinku edes tehä mitään töitä, sossust saa massii ilmseks ja sit voi pitää vaa hauskaa frendien kaa.
Ei ku nyt mä tiiän, mä alan opiskelee sukupuolentutkimusta, kihihihihiii.
Sano, että se on töissä seuralaispalvelussa ja jatkuvasti tekemisissä toimitusjohtajien ja ministereiden kanssa.
Joku lastentäti olisi oikeasti nolo ammatti. Tai kynsiteknikko.
No mitä noloa on terveydenhoitajan ammatissa? Avaas vähän.
Vierailija kirjoitti:
Joku lastentäti olisi oikeasti nolo ammatti. Tai kynsiteknikko.
Siis mitenniin kynsiteknikko nolo ammatti? Minä olen ylpeä siitä, siihen yleensä kouluttaudutaan kalliisti yksityisellä sivubisnekseksi esim parturi-kampaajahommien ohella. Onko edes noloa ammattia olemassa? Minusta olisi nolompaa olla sossunluukulla hakemassa rahaa kuin kynsiteknikkona tai lastentätinä ihan omilla tuloilla :-)
Hei antakaa nyt olla. Murheet ne on nuorellaki. Ei niiden nuoren murheiden pidäkään olla samaa kokoluokkaa, kun aikuisella. Nuoren ei pidä murehtia avioerosta, asuntolainasta, naapurintädin perättömästä lasuilmotuksesta, miehen mystisestä klamydiatartunnasta ja nuorimman lapsen kynsisienestä.
Mutta Aplle: ymmärrän jos tuollainen tunne on jos sattuu niin, että kaveriporukassa vanhempien tietteleissä ja ammateissa vilisee toimitusjohtajat, myyntijohtajat ja ylilääkärit. Mutta terveydenhoitajat on alansa ammattilaisia ja kuka sanoo, ettei sinun äitisi ole jatkokouluttamassa itseään joskus. Nythän on niin, että se äitisi ammattai on nolo sinun mielestäsi mutta suurinosa ihmisistä ei koe asiaa niin, joten tutustu siihen äitisi ammattiin. Jos se tuntuu vielä senkin jälkeen nololta kun olet jutellut äitisi kanssa niin tiedät ainkin sitten itse mitä et ainakaan halua isona tehdä. Mutta yritä itse ainakin elämässäsi arvioida ihmisiä ihan muilla perusteilla kuin ammatin, ulkonäön tai vaikka varallisuuden mukaan. Jää moni huikea seikkailu ja ihmissuhde kokematta, jos se siwankassan poika ei kelpaa isänsä ammatin vuoksi risteilyseuraksi. Mutta lohdutuksena, että tuo nolostumisvaihe menee ohi, se kuuluu ikään.
Äitisi on kuitenkin hyvin korkeastikoulutettu. Ole ylpeä!
Aloittaja tässä on nolo ei äitinsä.
Mikä tarve ylipäätään on keskustella vanhempien ammatista. Pienillä paikkakunnilla kaikki tuntee toisensa niin ammatit on yleisesti tiedossa.
Sano ap vaikka että salainen agentti jos se olisi hienompi.
Hyvä. Suomalaisen kuuluukin hävetä. Ihan sama mitä, kunhan häpeät.
Hahhah. Demi-henkinen provo, I like it. Vaihtelu ja miten se nyt meni.
ÄXDEEEE
No jo on murheet :D