Onko olemassa 20–30-vuotiaita naisia, joita kiinnostaa ns. kevytsuhde?
Toisessa ketjussa kevytsuhde määriteltiin näin: "Tällä hetkellä kiehtoisi eniten ns. kevytsuhde. Kumpikin asuisi omassa kodissaan ja suhde olisi matkailua, tapailua, yhteisiä harrastuksia, ravintolaillallisia ja koti-iltoja."
Tuo on varmaan aika loistava juttu monelle noin nelikymppiselle, jolla on jo lapsia, mutta itse olen nuorempi, en ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia. Mitenköhän nuoremmat lapsettomat naiset innostuisivat tällaisesta suhteesta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Kyllähän noita etsiviä naisia on, joskin varmasti enemmän nelikymppisissä "ihanan kevyttä"-mantran toistelijoissa.
Ongelma on siinä että kevytsuhteeseen vaatimustaso on kovempi kuin parisuhteeseen saati sitten avioliittoon, koska miehen on oltava haluttava omana itsenään ilann että nainen hyötyy saamalla "paketissa" perheen.
Enemmistöllä miehistä on mahdollisuuksia vain parisuhdemarkkinoilla, kevytsuhdemarkkinoilla miehen tulee olla ulkonäön ja haluttavuuden osalta kärkikastissa.Toisaalta kevytsuhteessa monet arjen yhteen sovittamiseen liittyvät vaatimukset jäävät pois jolloin miehen on helpompi olla haluttava omana itsenään.
Totta tämäkin. Esimerkiksi eriävät siivouskäsitykset eivät silloin estä yhdessä oloa.
Joskus sitä kaipaa vain suutelemista.
Veikkaan, että tuo kevutsuhteilu maistuu parhaiten heille, jotka ovat hiljattain eronneet pitkästä ja/tai vaikeasta parisuhteesta, jonka jäljiltä vielä vaivaa vähän sellainen ihmissuhdetaisteluväsymys. Tai näin ainakin itselläni huomaan käyvän - pitkän tai haasteellisen suhteen jälkeen kaikki draama/liika intensiivisyys/raskassoutuisuus on vaan liikaa. N30
Painu vittuuuuuuuuun provoamasta idari.
Samaa paskajankkausta kevyt/raskassuhteista
Mikä helvetin pakkomielle sulla on lanseerata noi termit
Olin tuollaisessa on/off kevytsuhteessa n. 18-23 vuotiaana vuotta vanhemman miehen kanssa. Vietimme siis viikonloput ja lomat yhdessä, harrastimme yhdessä, tapasimme ystäviä yhdessä, kävimme molempien perhejuhlissakin yhdessä, harrastimme seksiä yhdessä muttemme asuneet yhdessä. Suhteen alussa oli jo selvää että haluamme elämältämme eri asioita eli toinen näyttävää ja julkista uraa ja useamman lapsen ja toinen vaatimattomampaa elämää, korkeintaan kaksi lasta. Välillä olimme erossa jos toinen oli löytänyt mielenkiintoisen sopivammalta vaikuttavan kumppanin. Palasimme kuitenkin useamman kerran yhteen koska eivät olleet sittenkään oikeita. Jatkoimme niin pitkää kunnes mies löysi nykyisen vaimonsa, minä jäin joksikin aikaa sinkuksi ja pari vuotta myöhemmin löysin mieheni.
Kevytsuhde on sana kuin pihi mies,kukaan ei halua pihiä.
Todennäköisemmin 40-50 v naiset haluavat kevytsuhteen ja nuoremmat vakavan suhteen.
N
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tuo kevutsuhteilu maistuu parhaiten heille, jotka ovat hiljattain eronneet pitkästä ja/tai vaikeasta parisuhteesta, jonka jäljiltä vielä vaivaa vähän sellainen ihmissuhdetaisteluväsymys. Tai näin ainakin itselläni huomaan käyvän - pitkän tai haasteellisen suhteen jälkeen kaikki draama/liika intensiivisyys/raskassoutuisuus on vaan liikaa. N30
Jep, tämä tilanne on myös minulla taustalla. Kaipaan ihmissuhteilta keveyttä. Niiden tulisi olla elämää täydentävä ja rikastava juttu, ei elämän tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ystävyyttä, yhteisiä harrastuksia ja seksiä ilman sitoumuksia?
Ei seksiä, silloin se on raskassuhde.
Olen 25 ja kevytsuhteessa. Koskaan en ole ollut sitovassa parisuhteessa enkä asunut kenenkään kanssa. En halua lapsia enkä naimisiin. Seksiä, yhdessä oloa, leffassa käymistä ym. parisen kertaa viikossa, silloin tällöin yötäkin. Passaa hyvin, enempää en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25 ja kevytsuhteessa. Koskaan en ole ollut sitovassa parisuhteessa enkä asunut kenenkään kanssa. En halua lapsia enkä naimisiin. Seksiä, yhdessä oloa, leffassa käymistä ym. parisen kertaa viikossa, silloin tällöin yötäkin. Passaa hyvin, enempää en kaipaa.
Mahtava kuulla. Toivottavasti löydän vielä jonkun kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa kevytsuhde määriteltiin näin: "Tällä hetkellä kiehtoisi eniten ns. kevytsuhde. Kumpikin asuisi omassa kodissaan ja suhde olisi matkailua, tapailua, yhteisiä harrastuksia, ravintolaillallisia ja koti-iltoja."
Tuo on varmaan aika loistava juttu monelle noin nelikymppiselle, jolla on jo lapsia, mutta itse olen nuorempi, en ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia. Mitenköhän nuoremmat lapsettomat naiset innostuisivat tällaisesta suhteesta?
Kuulostaa normaalilta parisuhteelta. Ei kaikilla ole tarvetta muuttaa avoliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Painu vittuuuuuuuuun provoamasta idari.
Samaa paskajankkausta kevyt/raskassuhteista
Mikä helvetin pakkomielle sulla on lanseerata noi termit
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta parisuhteelta. Ei kaikilla ole tarvetta muuttaa avoliittoon.
Niin, kevytsuhde on normaali parisuhteen muoto.
Toisaalta kevytsuhteessa monet arjen yhteen sovittamiseen liittyvät vaatimukset jäävät pois jolloin miehen on helpompi olla haluttava omana itsenään.