Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaisia seksi-chatissa?

Perheen äiti
15.11.2017 |

Olen uskovainen (helluntailainen) perheen äiti ja eksyin yksi ilta live-chattiin. Vahingossa ajauduin keskusteluun miehen kanssa, joka myös oli aktiivi kristitty. Väitti että tapaa usein muita uskovia kyseisissä chatissa. Kokemuksia? Pidättekö outona?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että tommosia on. Miten sinne muka eksyy? Missä semmonen on? Vois kiinnostaa. N

Vierailija
2/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

livechat.fi on osoite, oletko kiinnostunut jonkun sortin kristitty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus käynyt, en mitenkään ylpeänä tätä tunnusta.

Vierailija
4/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
5/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävit? Mitä mieltä?

Jotenkin mua kiehtoo ajatus. Monesti kristityt antavat kauhean kiltin kuvan itsestään. Onkohan pinnan alla jotain ”tuhmempaa”? AP

Vierailija
6/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne oli vaikee päästä, maksoi jne. Et sinne kyllä vahingossa mennyt!

Eli en jaksanut nähdä sit vaivaa.

Vierailija
7/11 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei maksa mitään ainakaan koneella. Puhelimella en oo mennyt. ”Eksyin” siis sillee, että näin mainoksen ja sit kävin kurkkaan. Kieltämättä joku siinä kiehtoo. En ymmärrä itekään mikä, mut en oo ilmeisesti ainoo...

Vierailija
8/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans uskossa, naimisissa oleva äiti-ihminen ja kyllä oon käynyt tuolla livechatis silloin tällöin (mieheltä salaa). En kyllä mitenkään oo tuonut uskoani esille, enkä siinä tilanteessa sitä miehiltäkään kysellyt. Vähän muut asiat ollut mielessä:) Joten en osaa sanoo, onko muita ”sisaria tai veljiä” paikalla ollut. Itse olen kokenut syyllisyyttä jälkikäteen, mutta silloin tällöin sitä harrastan.

Vierailija
9/11 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans uskossa, naimisissa oleva äiti-ihminen ja kyllä oon käynyt tuolla livechatis silloin tällöin (mieheltä salaa). En kyllä mitenkään oo tuonut uskoani esille, enkä siinä tilanteessa sitä miehiltäkään kysellyt. Vähän muut asiat ollut mielessä:) Joten en osaa sanoo, onko muita ”sisaria tai veljiä” paikalla ollut. Itse olen kokenut syyllisyyttä jälkikäteen, mutta silloin tällöin sitä harrastan.

Vierailija
10/11 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

livechat.fi taitaa olla toimiva keskustelukanavana ainoastaan naisille.

Miehelle vaikuttaa olevan aika mahdoton päästä keskustelemaan naisen

kanssa johtuen miesten valtavasta määrästä. Hukkunevatko harvat naiset

sitten miesten viestien suureen määrään.

Vierailija
11/11 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan naisena siellä ehkä kiehtoo se, kun tulee huomioiduksi. Seuralaisia on jonoksi asti. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan