Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset joulukalenterit lapsesi saa tänä vuonna?

Vierailija
15.11.2017 |

Tuli tuosta Lego-kalenteri ketjusta mieleen.

Meillä saavat itsetehdyt. Tai siis ostin pari vuotta sitten sellaiset puiset kestokalenterit jotka täytän itse. Lapset on 9,7 ja 4 vuotiaat.

Täytän ne pienillä lahjoilla ja tietenkin suklaalla. Tytöille on koruja, heijastimia, pinnejä yms sellaista pientä ja kaunista, olen ostanut alelaareista pitkin vuotta. Pojalle on kans kaikkea pientä kivaa. Mulla on tuolla iso laatikko vaikka mitä hamstrattua. On lego-figuureja, pieniä pehmoavaimenperiä (kuten emoji, tyttöjen suosikkijuttuja täällä hetkellä),tarroja, tatuointeja, limaklönttileluja, jojoja, schleich-eläimiä, erikoisia kyniä jne.

Tänä vuonna kysyin kun kalenterit tuli kauppaan että haluatteko tästä vai tehdäänkö itse. Lapset vastasi yhdessä kuorossa että äiti tekemä :)

Lapsilla on ollut aiemmin vaikka mitä kalenteria, legoa, koru, Kinder, muovailuvaha... Lego oli kyllä kiva mutta ei meillä lapset siitä mitenkään syttyneet.

Meillä varmaan tekee sekin kun asutaan maalla eikä lapset pääse leluhyllyille notkumaan kuin muutaman kerran vuodessa, ei ne reppanat edes tiedä mitä kaikkea on tarjolla. Joskus lapsilla oli Kinder-kalenteri, mun mielestä siinä oli vähän överisti suklaata. Mua ainakin ärsytti että lapsi vetää heti aamusta jonkun kinder-munan suuhunsa.

Mites teillä tänä vuonna?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo vuosia itse täytettävä. Tänävuonna ostin lego-friends setin, jonka jaan luukkuihin + arkisin pieni karkki ja karkkipäivän karkit vkl kalenterin kautta.

Yhtenä vuonna ostelin joka luukkuu jotain "pientä", niitä heijastimia ja pinnejä ja kyniä jne... se vasta kalliiksi tulikin.

Yhtenä vuonna oli leimasinsetti, toisena iso palapeli (olin koonnut sen valmiiksi joten luukkujen palat sopivat aina edellisiin ja mallikuva tuli vasta jouluna).

Vierailija
2/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettävä. Kalenteriin ei kyllä tule mitään kallista sisään. En ole ostanut leluja, en heijastimia, en autoja, enkä pinnejä. Täyttäminen kolmelle tekee ehkä 7€ ja siitä pidän kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei ole halpaa se kaikki ”pieni”. Ison rahan olen kuitenkin säästänyt kun alesta on kaikki eikä niitä nyt jokapäivälle tulekkaan.

Kiva idea muuten toi palapeli, niitähän on sopivasti 24 palaisia paljon myynnissä.

Taidan ensi vuonna ottaa käyttöön tuon ja jakamisen yhdestä lego-kalenterista. Meillä kun lapset tuppaa haluamaan kaikki samaa, en todellakaan osta kolmelle noin kalliita kalentereita. Vaikkakin lego-kalentereissa kokee saavansa jopa rahoilleen vastinetta mikä ei toteudu taasen niissä 20 euron karkki-kalentereissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi