Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT VIIKKOON 15 ***

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihanaa, kun joku muukin tuntee samalla tavalla...toi JOS-NIIN -kuvio on mullekin ihan liiankin tuttua. Ehkä nyt vakipaikan saannin jälkeen ei enää tartte suunnitella. Mut just mietittiin esim. häämatkan varaamista jo ensi keväälle...mut mistä sitä tietää...ei oikein uskalla varailla tollaisia ja maksaa varausmaksuja..sit kun ei tuu varattua, ei tuu lähdettyäkään.

Noviisiksi meistä ei kukaan tällä palstalla varmaan enää lukeudu. Eiköhän KM:n myötä meistä kaikista ole tullut aika " ammattilaisia" mitä tulee raskaaksi tuloon ja siihen vaadittaviin edellytyksiin.

Nonsense

Vierailija
2/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä harmaa ja sateinen ja märkä keli vallitsee...tosi masentavaa,tulis jo kesä ja auringonpaiste!!=)

Täällä omaan napaa ei mitään kummempia, terot on syöty ja pientä vuotoa on ollut jo parisen päivää mutta ei mitään niagaraa ainakaan vielä!Onko muita jotka ovat teroja syöneet,onko menkat alkanu kuinka pian vikasta tabletista??No,toivottavasti ne sieltä alkais kunnolla jotta sais aloittaa taas clomit ja ruveta sitten yrittämään sitä alkuvuoden vauvaa!!=)

Marialla ja Hannelellakin on siellä jännät paikat,oikein paljon plussasäteitä sinne päin ja kaikille muillekin joilla h-hetket ovat käsillä=)

Oikein hyvää Pääsiäistä kaikille haahuille!!!!=)

Toivottelee Pipsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on mennyt ajoittain pienen masennuksen vallassa, mikä on vierasta mulle. Johtuu siitä, että tänään olis se meidän vauvan la. Oon vähän yllättynyt, että oon sen vuoksi näin alamaissa, kun olen olettanut, että olen päässyt siitä jo hyvin yli. Se kans on lisännyt alakuloa, kun menkatkin sitten just tähän samaan syssyyn tuli. No eiköhän se taas tästä kun tämän ajan ohi päästään..

Nonna: Elä nyt ollenkaan ajattele, ettet tänne saisi lapsettomuushoidoista jms puhua!! Tottakai saat ja sun pitääkin! Senhän takia tämä palsta on olemassakin, että saa näistä asioista kirjoitella ja purkaa mieltään! Ja me kaikki varmasti halutaan myös kuulla miten teillä edistyy! Ja sitä paitsi oishan se vähän kummallista, että kun uusia haahuja tulee, niin vanhat joutuis väistymään, ei kai sentään niin oo tarkoitettu! ;) Onnittelut sulle vakipaikasta! :) Ja tuo kuulosti hyvältä, että luvataan pistää ens vuodelle kaikki peliin, että ens vuoteen tähdätään kaikki.. Mä ainakin voin luvata sen! Ettäköhän tekin nyt jo ens vuonna oman pikkuisenne saa, nyt kun on kuitenkin hoidotkin aloitettu, toivottavasti jo heti alkuvuodesta! bd bd bd

Kaksonen: Voi, että ei voi kun hämmästellä kun noita teidän ex-haahuhen rv:ja katselee! Hienoa! :) Tsemppiä ens viikon ultraan! Toivottavasti näet pikkuisen sydämen sykkivän iloisesti! bd bd bd bd

Marialla jatkuu jännät paikat! :) bd bd bd bd bd bd

Niamey: Mäkin kyllä muistan sut! Ihanaa, että sulla on raskaus kans edennyt noin pitkälle! Onnellista loppuodotusta sinulle! :)

Hannele: on sullakin jännät paikat! Aika pitkään minusta plussaa testi näyttää, jos keskenmenneestä johtuu.. Toivottavasti johtuisi uudesta raskaudesta! Siskollani uusi raskaus alkoi heti keskenmenneen jälkeen, niin ettei yksiäkään menkkoja välissä ollut ja hyvin on raskaus edennyt. Toivotaan näin sinullekin! bd bd bd bd

Jumppakärpänen: Toivottavasti sun ei tarttis sinne Turkin matkalle lähteä! ;) bd bd bd bd bd bd +++++++++

Pipsa: toivottavasti täti löytää pian tiensä sinne perille! Mä täältä koitan sitä hätistellä sinnepäin.. ;)

Porkkana: Oottako puhunut asiasta miehesi kanssa? Pystytkö muuten olla läheisissä väleissä miehesi kanssa vaikka s-haluja ei olekaan? Toivottavasti halut palaa pian ja muutenkin asiat sutviintuu! *Jaksuhaleja* Mulla on keskenmenon jälkeen kierrot lyhentyneet 24-25, ennen sitä ollut tarkka 28.

ON: kp2/24-25. Eli eilen illalla sitten alkoi kunnon vuoto. Eli nyt katse kohti ens vuotta.

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille! :) Ja munarikasta kuten nonnakin toivotti! Mun täytyy tyytyä tänä pääsiäisenä vain noihin suklaamuniin.. ;)

Vierailija
4/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ria73; Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenostasi! Toivottavasti pääset pian takaisin tuonne odotuspuolelle!

sani-74; Pahoittelut tädistä! Mutta sitten ensi kierrosta me molemmat siirrytään tuonne odottajiin, eikös?

ON: kp 29/28-30, päivällä tuli jo tuhrua eli viimeistään huomenna pato aukeaa. Mutta olipa taas pitkästä aikaa mukava jännäillä. Tosin jos tätä jännäilyä " pitää" jatkaa kovin monta kiertoa, se ei enää ole mukavaa. Mutta n. neljän viikon päästä sitten uudestaan ;)

Vierailija
5/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken vessassa niin vaalean punaista vuotoa tulee!! Tää elämä ei mene niinkuin pitää!! : (

Vierailija
6/52 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vahingossa esittelyt tohon vanhempaan listaan, mutta kaipa ne sieltä saa bongattua. Mulla on noita jälkisupisteluja eilisestä kaavinnasta. Tunnemyllerrys on kova. Välillä kaikki ok ja sitten taas ei mikään. Ei oikeen mikään jaksa kiinnostaa. Varmaan tiedätte tunteen. Milloin teillä muilla alko seuraavat menkat kaavinnan jälkeen?

Vierailija
7/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii,saa tuulettaa,täti löysi sittenkin tiensä tänne,kiitos Sani hätistelystä!!;) Nyt päästään uuteen kiertoon ja popsimaan taas clomeja ja yrittämään sitä tammikuun vauvaa!=)

Tervetuloa Ria73 joukkoon ja pahoittelut keskenmenostasi!

Nipsu79,toivottavasti olisi vaan jotain harmitonta vuotoa,Tsemppiä!!=)

Täällä ihanasti aurinko paistaa ja pikku trullit kulkevat ovilla,illalla pitäisi lähteä katselemaan pääsiäiskokkoja ja muuten vaan ajelemaan ja nauttimaan ihanasta kevätkelistä!!=)

Hyvää ja munarikastakin pääsiäisen jatkoa kaikille(itse saa vaan tyytyä nyt suklaamuniin;0) )

Terkuin Pipsa

Vierailija
8/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: Jos sulta tulee vieläkin vaan vaaleanpunaista verta se ei ole vielä mikään merkki keskenmenosta. Tietysti sitten, jos sulla on vuoto runsasta niin sit vois jo epäillä. Mikä sun tilanne on nyt?

Toivotaan, että kaikki menis nyt hyvin!

Inhottavaa kun toi raskauspahoinvointi vielä jyllää vaikka mitään ei ole mahassa. Mulla on toi jälkivuoto aika niukkaa onneksi. Mitetyttää sekin, et lääkäri sanoi et hei kun vuoto on loppu voi yrittää uudestaan ja joillekin on käsketty odottaa jopa kahdet menkat? Uskaltaiskohan sitä yrittää vai ei? kauanko te muut odotitte?

Aurinkoista päivää kaikille:)

Vierailija
9/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo taas jaksanut vähään aikaan kirjoitella. menkat masentaa kummasti ja eilen pitkästä aikaa taas vollotin illalla oikein kunnolla miehen kainalossa elämän epäreiluutta ja surkeutta. Helpotti kummasti.

Ei millään jaksais tätä odotuksen odottamista ja kuten Nonnakin kirjoitti, meillä ollaan myös ainaisessa valmiustilassa (" entä jos sitten olenkin raskaana-tyyliin" ). Kaikki asiat on kunnossa, vakituinen työ, iso omakotitalo ja kohta 5-vuotias esikoinen joka kovasti kaipaa pikkusisarusta.. Vuokralla olleen hevosen vein takaisin omistajalleen silloin kun tulin raskaaksi, enkä ole keskenmenon jälkeen toista tilalle ottanut pikkuponien kaveriksi.. Vähän semmoinen tyhjäkäyntiolo, toivottavasti tätä ei kovin pitkään kestä. Tuntuu että yhtäkkiä ympäriltä " kaikki" ystävät ja sukulaiset " pamahtaa tuosta vaan paksuksi" .. Kaipa se siitä sitten.

Menkat alkavat pikkuhiljaa hiipua ja taas tarttis jostain löytää voimia uuteen kiertoon.. Anteeksi omanapainen kirjoitus, tänään on vähän itsesääliolo!

Hyvää pääsiäistä kaikille haahusisarille!

T: Liliane kp 5/(28)30-34

Vierailija
10/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Ria, pahoittelut keskenmenosta ja toivottavasti pääset pian taas odotuspuolelle!!

Meillä käskettiin odottamaan mielellään kahdet menkat, mutta odotettiin vaan yhdet ja alettiin yrittämään. Kolme kiertoa tässä on jo mennyt.. Lääkäri sanoi, ettei kohdun limakalvot muuten ehdi tarpeeksi palautua ja uuden keskenmenon riski on vastaavasti suurempi, jos heti jatkaisi yritystä. Joillekin on kyllä sanottu toisinkin, et en sitten tiiä... Tsemppiä!

Vierailija
11/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liliane: Meilläkin esikoinen on jo 4,5 vuotias ja vahingossa kuuli jo, että meille olis vauva tulossa. Nyt on sitten välillä sanonut että mä haluan pikkuveljen. Hänelle ei siis kelpais muu kuin veli. Itse on poika.

En kyllä tee enää sitä virhettä, että kertoisin raskaudesta kenellekään, ennenkuin se varmasti olis se vauva tulossa.

Mäkin oon ollu valmiustilassa jo vuodenpäivät. Enää en jaksa, vaikka takaraivossa se valmiustila kuitenkin on. Ehkä täs olis parempi odottaa ne yhdet menkat ainakin, mut kun ei millään malttais. Vasta kaavinta tehty ja silti pitäis jo päästä yrittämään. Aika epätoivosta vai? Järki sanoo, että odota tunne sanoo, että heti vaan yrittämään. En kylläkään heti perään varmaan kestäis keskenmenoa.

Tsemppiä Liliane seuraavaan kiertoon!

Vierailija
12/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä ei vuotanu sen enempää mut mahaan koski kovasti ja selkää särki. eli uneton yö oli. Tänä aamuna tuntui että taju lähtee maha kivun kanssa ja sen jälkeen rupes vuotaan kunnolla.. Eli ei toivoa : (

Elikkä kierto on nyt kp1

Niin se vain alkaa taas tuntumaan ettei meille enää kolmatta vauvaa suoda. Eilen juteltiin miehen kanssa ja jos ei hoidoilla tule vauvaa niin sit adoptoidaa. Onneksi on edes se mahdollisuus!!Kiitos kaikille tseppauksesta taas!!

Vierailija
13/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu-79; voi ei! Taasko sulle on käymässä noin. Se on niin epäreilua

:(... Kyllä sun on nyt ehdottomasti mentävä lääkäriin noista km:ista, jotta selvittävät mistä ne johtuvat. Voimia sulle!!

Ria73; Otin noi sun tiedot sieltä toisesta pinosta ja päivitän ne ensi viikon pinoon! Mulla menkat alkoi tasan 4 viikon päästä kaavinnasta. Kyllähän tuon kaavinnan jälkeen tunteet menivät jonkin aikaa vuoristorataa, mutta kyllä se elämä sitten jossain vaiheessa alkaa taas helpottamaan...

pipsa79; Onnea tädistä ;)! Nyt sitten vain tammivauva tilaukseen!!!

ON: niinkuin eilen kirjoitin, menkat alkoivat tänään ja nyt sitten päästään varsinaisesti yrittämään! Ihanaa, tätä on odotettu reilu puoli vuotta!!!

Vierailija
14/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulle:Pahoittelut vuodon alkamisesta,on se kurjaa kun aina käy noin ja kerta toisensa jälkeen, ensin kerkee iloitsemaan raskaudesta ja sitten se ilo pyyhkäistään tuosta noin vaan pois...=(

Maria80: Kiitos onnitteluista;=) Onnea myös sinne teille tammivauvan yritykseen!!=)

Tsemppiä seuraaviin yrityksiin kaikille muillekkin tasapuolisesti ja aurinkoista pääsiäislauantain jatkoa!!=)

Terkuin Pipsa (kierronpäivä 2,jippii!!)

Vierailija
15/52 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveiset etelän lämmöstä. Loma oli ihana ja aivot laiton kyllä miehen kanssa totaalisesti narikkaan. Valitettavasti ne menkat alkoivat tihuttamaan tuossa ti:na, vaikka salaa toivoin, että josko sielä matkustaja olisi. Mitään erityisiä raskausoireita en erityisemmin havainnutkaan. Nyt on sitten tiistaista lähtien ollu tiputtelua ja luulen, että hana aukeaa vasta huomenissa kunnolla. Täällä kun moni kirjoittaa, että elää sitä " mitä jos olen raskaana" -linjaa, niin ite täytyy todeta olevansa samanlainen. Tällä reissulla tosin päätin, että ELÄN TÄYSIN NORMAALISTI ja otan ne drinkit mitä haluan ja poltan niin monta savuketta kun haluan (viimeksi olen polttanut viime heinäkuussa edellisellä etelänmatkalla)...jne. Mä olen kerrassaan kyllästynyt hyssyttelemään tätä elämääni ja tekemään kaikki sen mukaan, että mitä jos. Vasta siinä vaiheessa kun todella näen ne viivat siinä tikussa, niin pitää ajatella kahden edestä. Mieskin jossain vaiheessa hermostui mulle kun jatkuvasti jankkasin, että kun mitä jos olen raskaana ja mitä jos sitä ja mitä jos tätä...sitten kun en ole kuitenkaan ollut, niin olen molempien hermot saanut riekaleille. Jos mitään tuhrua ei olis alkanut tulla ti-ke paikkeilla (mitä on tullut joka kuukausi tän tokan km:n jälkeen), niin olis varmaan drinkut jäänyt vähemmälle, mutta koska sitä tuli, niin en sen enempää stressannut sitten millään mitä jos olen raskaana jutuilla. Se ottaa tosi koville.

Mutta lomasta vielä. Molemmat ollaan ruskeita...mies todellinen neekeri. Sen ei tarvi kun vilkasta aurinkoa ja se on ihan piki musta. Valitettavasti lomasti n. 2½ pv oli niin pilvistä, ettei aurinkoo voinut ottaa, ja viimesenä iltana satoi jonkun verran, mutta muuten ilmat suosi kivasti. Loma oli rentouttava ja vaakaan ei ole menemistä niiden syömisten ja juomisten jälkeen varmaan kuukauteen. ;o) Evästettyä tuli oikein kunnolla. Ulkoiltua tuli paljon ja muuten vaan rentouduttaua. Oli kerrassaan ihana matka ja irtiotto tähän kevääseen. Vähän oli mieli kans haikea kun ne menkat taas tuli, mutta en antanut sen millään tavalla pilata lomaani. Verikokeet siis odotettavissa nyt tässä tulevassa kierrossa...katotaan ne keltarauhashormooniarvot jne. Ja ei muuta kun normaalia yritystä peliin.

Mä en jaksa nyt enempää kirjoitella. Mutta ehkä paremmin sitten pääsiäisten jälkeen. Nyt haluan nauttia vielä pääsiäispyhistä. Tänään käytiin jo mun vanhempien luona ja huomenna mennään miehen vanhemmilla käymään ja mun mummuani katsomassa pitkästä aikaa.

Munarikasta pääsiäistä kaikille. ;-)

titi75 (ei ihan vieläkään kp1...ehkä huomnna)

Vierailija
16/52 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin tällä puolella käynyt, vaikka aika ajoin käykin mielessä, mitä vanhoille nikeille kuuluu. Osa on tullut ex-haahuihin ja kovasti kovasti pidetään peukkuja myös kaikille teille muille! Uusiakin on tullut mukaan paljon, toivotaan että visiittinne jäisi lyhyeksi. Itse ehdin haahuilla viime syksyn (km 08/05 ja plussa 12/05) ja voi miten tärkeäksi tämä palsta muodostuikaan!

Nyt päätin kirjoittaa, kun lueskelin muutamien (Nonna, Titi ainakin) mietteitä ja suunnitelmia tyyliin " JOS(kun) olen raskaana" . Jännä, että just eilen juttelin miehelle, miten hankin jumppakortin viime syksynä ja nyt harmittaa, kun sitä tuli käytettyä vain yhden kerran ennen raskautumista. Muistelin eilen, että ajattelin syksyllä nimenomaan niin, että EN tule raskaaksi ja voin hyvin hommata jumppakortin. Samoin mietin työjuttuja pitkälti eteenpäin ja yritin painaa vauvahaaveet taka-alalle (helppoahan se ei ole, myönnetään). Toki vauvoja ei tehdä pelkästään ajattelemalla muita asioita, mutta mulla ainakin se helpotti sitä odotuksen odotuksen tuskaa. Siispä: varailkaa lomamatkoja, nauttikaa siideristä tai tupakasta tms, jos siltä tuntuu! Voisin vaikka vannoa, että yksi varausmaksu ei tunnu miltään sen rinnalla, että saisi kestävän plussan.

Oikein aurinkoista kevään odotusta kaikille ja toivottavasti nähdään pian tuolla " alakerrassa" .

Kerttukasperi ja Onni rv21+5

Vierailija
17/52 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aurinkoista päivää!!

Täytyy kommentoida Kerttukasperin mietteitä:) Naureskelin juuri, että mehän oltiin varattu häämatka Torinon olympialaisiin, koska eihän mun " pitänyt" tulla raskaaksi, koska ei mitään yritetty (taisin nukkua biologian tunneilla yläasteella). No, tulin kumminkin ja oltiin jo varattu sekä maksettu varausmaksu 1600e. Otin selvää ja sitä ei palauteta raskauden takia..Olisin ollut jo niin pitkällä silloin, että ei olisi kannattanut maksaa 4600e hotellihuoneessa makaamisesta..

Kyllä ketutti ja lujaa..Kaikeksi onneksi matkatoimiston ystävällinen nainen sanoi fiksaavansa jutun, jos pystyy. Hän möi matkan eteenpäin ja saatiin rahat takasin:) No, km:han siinä tuli ja häämatkakohde vaihtui Kanarian saarille..Nyt jo huono onni naurattaa..Jotenkin tyypillistä..Se olis vaan puuttunut, että ei oltais saatu rahojakaan takasin..

Hyvää raskauden jatkoa Kerttukasperille ja nauti joka hetkestä:)

Kummallisen iloinen,

Jumppis

Vierailija
18/52 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ria: tervetuloa joukkoomme! Luin esittelysi; on suakin kovasti koeteltu! :( Pahoittelut kokemuksistasi!

Nipsu: Voihan nyt! :( Ootko kysynyt keneltäkään gyneltä tai muulta lääkäriltä, mistä tuo voisi johtua? Se on tietysti positiivista, että raskaudut helposti, mutta tuo on varmasti tosi raskasta, että aina alkumetreillä menee kesken! Eikö siihen jotain apua olis mahdollista saada?

Titi: Hieno homma, että oli mukava reissu! :) Harmi, että tuhruttelu taas alkoi, mutta hyvä, ettei kunnon vuoto ehtinut reissuun! Nyt sitten kans tähtäilemään tuohon vuoteen 2007 (siis jos ei satu salamatkustajaa vielä kyydissä olemaan).

Maria: joo se sopis mulle oikein hyvin, että molemmat päästäs tuonne odotuspuolelle tästä kierrosta ja saatas alkaa tammivauvaa masussa kasvattelemaan! ;) Ja tietenkin mahdollisimman moni muukin tulis seuraksi.. :)

Pipsa: Hienoa, että täti löyti sinne perille! ;) Nyt sitten toivotaan, että myös sinä pääsisit tammivauvaa odottelemaan! :) bd bd bd bd bd

ON: kp 4/~25. Eli ei mitään erikoista, odotetaan vielä vuodon loppumista..

Vierailija
19/52 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, kun ei ole nettiyhteyttä ollut pariin viikkoon. Mies meni myymään vanhan modeemin ja ennen kuin saatiin uusi ja toimiva, niin kyllä kesti... Miehen logiikkaa varmaan myydä ensin ja sitten miettiä vasta uutta. Sai kyllä kuulla kunniansa.

Ehdin just pari päivää kirjoittaa tänne keskenmenon jälkeen ja tämä porukka alkoi heti tuntua niin tärkeältä. Tuntuu hyvältä, että on joku mahdollisuus purkaa näitä tuskaisia tuntoja. Mun keskemenosta tietää mun ja miehen vanhempien lisäksi vain pari kaveria ja muille ei varmaan kerrota. Ei siitä halua tosiaan kaikille puhua, vain niille lähimmille ja tärkeimmille, joiden uskoo jollain tapaa ymmärtävän.

Keskenmenosta on nyt vähän yli kaksi viikkoa. Ensimmäinen viikko kului tuskaisissa merkeissä, koska mulla oli kipuja masussa ja selässä sekä tietty henkinen kantti oli ihan nollissa. Viikon ne kivut kestivät, sitten loppuivat onneksi, niin pystyy elämään vähän tavallisempaa elämää. Mulla on tosiaan kotona 1,5v poika, joten etenkin hänen vuokseen olen päättänyt olla vahva. Poika tarvitsee jaksavan ja iloisen äidin, joka pystyy leikkeihin ja tavalliseen arkielämään. Helppoa ei tosiaan alkuun ollut, onneksi mies on auttanut ihanan huomaavaisesti.

Ajattelen keskenmenoa erityisesti esikoisen päivä- ja yöunien aikaan ja miehellekin puhun asiasta päivittäin. Välillä tuntuu paremmalta ja joinakin päivinä itku tulee herkästi ja yllättäen. Saatan välillä olla ihan surun murtama. Yleensä kuitenkin pystyn näkemään asioissa ne valoisat puolet ja yritän ajatella, että ehkä meillekin myöhemmin.

Tällä hetkellä odottelen jälkitarkastusta, johon pari viikkoa. Ensin ajattelin, että odotetaan se yksi kierto ennen kuin luovutaan ehkäisystä, mutta nyt tää on vaan mennyt niin, että ehkäisy on jotenkin jäänyt. Nyt keskenmenon jälkeen mies on ollut yllättävän kiinnostunut pupuilusta ja yleensäkin mun hellimisestä. Ja itsekin nautin taas rakastelusta. Raskauden aikana olin aina niin väsynyt, ettei haluttanut mikään. Mutta nyt... Tää on kummaa mutta ihanaa... Kutkuttaa vähän kuin suhteemme ensi päivinä.

Niinä päivinä, kun oikein ahdistaa, olen kirjoittanut siihen neuvolan antamaan odotuskirjaan tuntojani. Kirjoitin sinne myös koko raskausajasta ja sitten revin ne sivut pois, jotka koskivat sitä aikaa raskaudessa, jota mulla ei koskaan tullut. Tein uudet viimeiset sivut siihen kirjaan, ja ne ovat nyt täynnä tuntojani. Kirjoittaminen helpottaa. Toisaalta myös puhuminen helpottaa. Ihana ystäväni oli järkyttynyt kuullessaan, mitä on tapahtunut ja on tukenut mua. Toisaalta hän odottaa tällä hetkellä, joten en viitsisi kauheesti masentaa odotusaikaa näillä keskenmenojutuilla. Siksi tämä palsta tuntuu kuin toiselta kodilta nyt.

Yritän käydä vähän ahkerammin täällä lukemassa ja kirjoittamassa. Jos vaikka oppisin vähän teidän nimiä ja tarinoita muistamaan. Tänne oli tainnut ilmoittautua uusia: ei muuta kuin paljon voimia ja jaksamista ja pahoittelut keskenmenosta. Kaikille jaksamista ja plussaonnea!! Lizie

Vierailija
20/52 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja voi kiesus mitkä menkkakivut nyt on päällä olleet koko päivän. Ehkä tää on sit mulla enemmän sääntö kun poikkeus, että tuo tuhruttelu alkaa jo 5-6pv aikaisemmin ennen kunnon vuotoa, mutta ehkä ne verikokeet on nyt kuitenkin hyvä ottaa täst kierrosta. Panadol oli pakko ottaa näihin massukipuihin, muuten en olis pystynyt olemaan. Vähäksi aikaa helpotti, mutta nyt alkaa taas yötä kohden kipu koventua. Tää eka kunnollinen vuotopäivä on aina pahin. Huomenna varmaan jo olo vähän parempi.

Kerttukeasperi: Ihanasti sulla on jo noita viikkoja. Kiva kun kävit meitä täälläkin puolella moikkaamassa. Kovasti oltais sinne toiselle puolelle tulossa, mutta kun ei tää homma aina etene ihan omien toiveiden mukaan. Toivottavasti tältä puolen väki vähenenee ja " muuttaa" sinne toiselle puolelle. Ai niin piti vielä siitä tupakoinnista sanoa, että niin...mullakin se pahe oli vain ja ainoastaan tuola matkalla...ei puhettakaan täällä. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen, että on niin pitkä aika jo lopettamisesta, että ei tehnyt edes tiukkaa pitää tuollainen yksi " savuttelu lomaviikko" ja lopettaa se siihen. Kyllä sitä omaakin terveyttään jo niin paljon arvostaa, että ei sitä senkään takia kannattaa pidemmiksi ajoiksi enää retkastaa. No nyt on taas akut ladattu ja toivottavasti jaksaa sitä seuraavaa plussaa kohden paremmin. =) Sinullekkin kaikkea hyvää loppuraskaudelle. =)

Sani: Tosiaan joo...ei ollut nyt sitä salamatkustajaa mukana. Hanat on aukaistu ja kyllä se on nyt tähyiltävä sinne ensi vuoden puolelle näiden vauvahaaveiden kanssa. Onnea meille tulevan vuoden vauvahaaveille.

Pitä vaan pikaisesti kirjoitella, mutta täällähän sitä lätistään taas...kai mä painun pehkuihin ja palaillaan taas kun on sopiva hetki. Ehkä tuo ukkokulta ottaa mut kainaloon ja silittelee mun kipeeä massu isolla lämpöisellä lapasellaan. Se helpottaa kummasti aina. =)

Kauniita unia !

titi75 (kp1/ 27-29)...päivällä taas tän kierron kunnon vuoto aikaistui... =/