Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla ruma

Vierailija
14.11.2017 |

Minua harmittaa päivittäin oma rumuuteni, olen sekä kasvoista että vartalostani ruma ja epäsuhtainen. Usein neuvotaan korostamaan parhaita puolia, mutta minussa niitä ei valitettavasti ole. Tiedän hyvin, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö, mutta en pääse pääse tästä harmituksesta eroon ja tuntuu, että nämä ajatukset ovat iän myötä ennemminkin vain lisääntyneet kuin vähentyneet. Sanotaan, että ihminen haluaa eniten sitä mitä ei voi saada. Minä en tule ikinä kokemaan miltä tuntuu olla halun kohde ja rakastettu omana itsenään. Miten nämä ajatukset voisi selättää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa päivittäin oma rumuuteni, olen sekä kasvoista että vartalostani ruma ja epäsuhtainen. Usein neuvotaan korostamaan parhaita puolia, mutta minussa niitä ei valitettavasti ole. Tiedän hyvin, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö, mutta en pääse pääse tästä harmituksesta eroon ja tuntuu, että nämä ajatukset ovat iän myötä ennemminkin vain lisääntyneet kuin vähentyneet. Sanotaan, että ihminen haluaa eniten sitä mitä ei voi saada. Minä en tule ikinä kokemaan miltä tuntuu olla halun kohde ja rakastettu omana itsenään. Miten nämä ajatukset voisi selättää?

Toisin sanoen, et tule kokemaan, miltä tuntuu olla rakastettu ulkonäkönsä vuoksi. Miksi olisi jotenkin hienompaa olla rakastettu ulkonäkönsä kuin jonkin muun ominaisuutensa vuoksi?

Eihän tuossa lauseessa puhuttu mitään ulkonäöstä.

Miehet kiinnostuvat ja rakastuvat naisessa ensisijaisesti ulkonäköön ja vasta myöhemmin niihin muihin ominaisuuksiin jos niin pitkälle päästään. Jos hyvää ulkonäköä ei ole, rakkaudesta ja hyväksynnästä on turha haaveilla.

Vierailija
22/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon, eli sokerit kokonaan pois, ja muistakin hiilareista suuri osa, niin jo lähtee läskit. Punttisali ei ole välttämätön naisille, mutta tehostaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kauniina pidetyistä julkkiksista on tosiaan ilman meikkiä aika tavallisen näköisiä

Se kielinainen tms., mikä nimi olikaan - näin juuri sen teinikuvan... No, naisilla on meikit, ja laihdutus...

Vierailija
24/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies neuvoo kirjoitti:

Ruokavalio kuntoon, eli sokerit kokonaan pois, ja muistakin hiilareista suuri osa, niin jo lähtee läskit. Punttisali ei ole välttämätön naisille, mutta tehostaa hommaa.

Joo, läskit lähtee, mutta millä ne saisi lähtemään vain tietyistä paikoista? Käsittääkseni ei mitenkään. Mulla lähtee kaikki tavara ensimmäisenä yläkropasta, kun ei sinne paljon mitään kerrykään. Olen ollut niin hoikassa kunnossa, että kylkiluut näkyivät ja rinnoista ei tietoakaan, painoa 45 kg, mutta silti läskiä ja sellua reisissä. Kaikinpuolinen epäsuhtaisuus ylä-ja alavartalon kesken on suuri ongelma.

Vierailija
25/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole! Hali!

Vierailija
26/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vaikka sitä kautta, että jäät todennäköisesti lapsettomaksi ja voit keskittyä vain itseesi. Se on paras lahja.

Vierailija
27/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyet ja tosi lihaksikkaat pohkeet ja reidet. Kun nään ihmisen, jolla on edes vähän sirommat jalat ku mulla ajattelen, että ompas onnekas:D minkälaiset jalat sulla on?

Paksut pohkeet ja reidet ovat seksikkäät.

Just saying. Enkä ole ainoa mies joka ajattelee näin.

Vaan yritäpäs löytää nainen jonka mielestä siro tai pulloharteinen mies on seksikäs.

Vierailija
28/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele vaikka sitä kautta, että jäät todennäköisesti lapsettomaksi ja voit keskittyä vain itseesi. Se on paras lahja.

Olipa ilkeästi sanottu. Olet varmaan myös sitä mieltä että nälkäänäkevien kannattaisi olla tyytyväisiä siitä etteivät ole ylipainoisia?

29/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. 

Vierailija
30/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on visuaalinen eläin.

Vierailija
31/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva tietää onko kaunis/komea vai ruma. Mua ei ole rumaksi haukuttu, komeaksi ovat sanoneet naisystäväni(luonnollisesti) itsetuntoni on hyvä mutta en silti itse ajattele että olisin komea. Olen kyllä niin sisäänpäin kääntynyt että senkään takia en huomiota saa oikein missään. Siksi ihmettelenkin miksi olen aina saanut kauniita naisia kumppaneiksi. Kai sitä sitten joltain näyttää.

Vierailija
32/32 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa olla ruma. Ei ole estänyt minua tekemästä mitään tärkeää. Parisuhteessakin olen ollut.

Enemmän ne päänsisäiset asiat ovat vaikeuttaneet elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme