Naiset jotka valitatte seksittömyyttä parisuhteessa
Mitä teille tarkoittaa miehen tyydyttäminen seksuaalisesti?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Syitä miesten haluttomuuteen:
- naisella paskamainen luonne
- naisella ylipainoa
- naisen epänaisellisuus
- nainen ei osaa vietellä
- nainen ei osaa pukeutua
- naiselta puuttuu hienotunteisuus
- naisen alapää on liian väljä
No näin miehen näkökulmasta ku tuota luen nii monikin noista varmasti vaikuttaa.
Mut nuo kaksi viimestä rupes naurattaa! Ei naisen tartte olla hienotunteinen...senkus tulee ja repii tukasta sänkyyn.
Ja ei nainen voi olla liian väljä vaan käyttäjällä on liian pieni pieni meisseli. Paremmalta sellainen tuntuu kun pillu hieroo hellästi ja sen märkyys tuntuu kun sit sellainen luinen puristava ahdas onkalo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä miesten haluttomuuteen:
- naisella paskamainen luonne
- naisella ylipainoa
- naisen epänaisellisuus
- nainen ei osaa vietellä
- nainen ei osaa pukeutua
- naiselta puuttuu hienotunteisuus
- naisen alapää on liian väljä
No näin miehen näkökulmasta ku tuota luen nii monikin noista varmasti vaikuttaa.
Mut nuo kaksi viimestä rupes naurattaa! Ei naisen tartte olla hienotunteinen...senkus tulee ja repii tukasta sänkyyn.Ja ei nainen voi olla liian väljä vaan käyttäjällä on liian pieni pieni meisseli. Paremmalta sellainen tuntuu kun pillu hieroo hellästi ja sen märkyys tuntuu kun sit sellainen luinen puristava ahdas onkalo!
Olet oikeastaan kaikessa väärässä. Pillu hieroo hellästi... :D
Löysän ja tiukan ero on että löysällä, tai siis löysässä, kestää pitempään tulla. Pitkittää voin niin pitkään kun haluan, joten ei siitä mitään hyötyä ole.
Joidenkin kanssa voi suruttaa painaa pohjaan, tai oikeammin sanottuna upottaa koko meisseli, ja se on sitä hienointa, Toisten kanssa on joutunut varomaan ja jättää puolet ulkopuolelle. Jännä kyllä tämä ei ole ainakaan minun vaatimattomalla otannalla korreloinut tiukkuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on aina naisen vika. :( Kyllä mä ainakin jo ymmärsin. Mulla on tiukkakin mut se on sitten varmaan liian tiukka tai muuten väärällä lailla tiukka. T. Toinen jonka miestä ei vain seksi kiinosta.
Miehen haluttomuus on samalla tavalla naisen vika kuin naisen haluttomuus on miehen vika. Turha siitä on sen enempää uhriutua.
Toi oli siis lähinnä vitsi hei 24!
Ilmeisesti se on aina naisen vika. :( Kyllä mä ainakin jo ymmärsin. Mulla on tiukkakin mut se on sitten varmaan liian tiukka tai muuten väärällä lailla tiukka. T. Toinen jonka miestä ei vain seksi kiinosta.