Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka valitatte seksittömyyttä parisuhteessa

Vierailija
14.11.2017 |

Mitä teille tarkoittaa miehen tyydyttäminen seksuaalisesti?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan luulee, että naiset makaavat vain lahnana ja miehet eivät siksi viitsi maata heidän kanssaan.

Vierailija
2/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja varmaan luulee, että naiset makaavat vain lahnana ja miehet eivät siksi viitsi maata heidän kanssaan.

Noh, olen ollut yhdessä suhteessa missä en tehnyt varmaan kertaakaan aloitetta seksiin (osittain halun puutteesta, osittain koska nainen oli aktiivisempi), mutta kyllä hän minut sai hommaan aina innostumaan huolehtimalla minun nautinnosta ensin eikä seksistä varsinaisesti ollut mitään valittamista.  

Ei sillä että tämän kaavan mukaan tarvitsisi toimia, mutta jos olet se innokkaampi osapuoli niin se on vähän sinun vastuulla saada toinen haluamaan itseäsi. Yleensä omissa suhteissa se on ollut toisin päin, mutta tämä yksi oli vähän yli-innokas tapaus.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ihan mitä toinen ikinä vain tahtoisi, mut kun haluu vaan ihan samassa asennossa ihan samalla lailla sillon kerran kuussa. Kyselen haluisko koittaa sitä tai tätä. Olisko toi tai tää erogeeninen alue. Mut kun toisella niin vähäiset halut ja tarpeet. Ite olisin valmis joka päivä ja vaikka monta kertaa. Haluan tuottaa nautintoa. Mut kun ei. "Sillain kun aina, kun se tuntuu ihan hyvältä." Ei kokeilla mitään uutta. No kyllä se nauttii ja minäkin mut kun....olis niin paljon, mitä en oo ikinä kokenut! Enkä todella makaa ja odota jotain, ja kun saan voihkin ja huudan, aidosti. N

Vierailija
4/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan että on mun vastuulla saada toinen haluaan itseeni. Entä jos toista ei vaan seksi ylipäänsä kiinnosta? Luuletko etten oo tässä 30 v aikana tehnyt ja yrittänyt kaikkee mitä nainen voi? Onhan hänellä sairauksiakin jne mutta puutteessa on hirvee olla.

Vierailija
5/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. haluaisin niin tuntee itteni halutuksi ja himoituksi!

Vierailija
6/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan että on mun vastuulla saada toinen haluaan itseeni. Entä jos toista ei vaan seksi ylipäänsä kiinnosta? Luuletko etten oo tässä 30 v aikana tehnyt ja yrittänyt kaikkee mitä nainen voi? Onhan hänellä sairauksiakin jne mutta puutteessa on hirvee olla.

Tämä on arkipäivää useimmalle miehelle.

Eikä ole tarkoitus ketään loukata, mutta tarvitseeko sitä seksiä pyytää? Pikku lämmittelyt alkuun herralle ja otatte sitten mitä haluatte, jos mahdollista. Ilmaman mitään kyselemättä. Ja sillä huomioimisella en tarkoittainut mitään aktin aikaista vaan ihan yksipuolista antamista.  

-ap

Vierailija
7/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattas jos ei itkettäs. Oraali ei kelpaa, pyllyyn ei tartte koskee, kasseja ei tarvi koskee ja nuolla ei saa, ratsastusasento ei kelpaa, suuteleminen ei kiinnosta... tuolla telkan edessäkö yritän sen ja telkan väliin? MITEN ehdotat että lämmittelen? 🙁

Vierailija
8/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeesti otan kaikki vinkit vastaan ja kokeilen.

Vierailija
9/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattas jos ei itkettäs. Oraali ei kelpaa, pyllyyn ei tartte koskee, kasseja ei tarvi koskee ja nuolla ei saa, ratsastusasento ei kelpaa, suuteleminen ei kiinnosta... tuolla telkan edessäkö yritän sen ja telkan väliin? MITEN ehdotat että lämmittelen? 🙁

Oraali ei kelpaa = toivoton tapaus. Lääkärin puheille, mies vaihtoon tai vierasta sitten. Jos ei ole minkäänlaista halua tyydyttää kumppania niin en kyllä ainakaan itse katselisi.

Hieman nolottaa,  että aloitin tämän ketjun ei taida olla minusta apua. Onnea teille valinnoissa.

Vierailija
10/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oraalia ei halua eikä anna. Kiitos kumminkin kun yritit jeesiä. Ehkä olis pitänyt joskus erota mut mies on kiva ja huumorintajuinen. Muuten menee hyvin.... paitsi että meidän libidot on eri planeetalta. 🙁

Vierailija
11/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Arvatkaa miltä tuntuu lukee näitä Vaimo ei halua - artikkeleita? Tästä ei paljoo taas puhuta. Liekö yleistäkin, en tiedä. En kehtaa kellekään kertoa, eikä tätä kukaan meistä uskoisi.

Vierailija
12/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan seksiä. Eri asentoja. Suuseksin antamista, peppuseksiä, fistausta. Minä hellin kiveksiä. Laitan sormet miehen peppuun, jos hän tykkää siitä. Käytän leluja myös mieheen.

Rakastan antaa nautintoa miehelle, nähdä kuinka hän nauttii. Haluan saada muehen sekoamaan halusta. Mun suuhun saa tulla ja nielen, mun päälle saa tulla.

Ei tainnut sun teoria tepsiä.

Vierailija
13/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nro 12 kotona ei seksiä 2,5 vuoteen. Mä en kestä ilman, joten haen seksini muualta.

Vierailija
14/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole tarkoitus ketään loukata, mutta tarvitseeko sitä seksiä pyytää? Pikku lämmittelyt alkuun herralle ja otatte sitten mitä haluatte, jos mahdollista. Ilmaman mitään kyselemättä. Ja sillä huomioimisella en tarkoittainut mitään aktin aikaista vaan ihan yksipuolista antamista.  

-ap

Kuule, kun mies välttelee kaikkea läheisyyttäkin, ettei vaan ajautyisi seksiin. Ei todella onnistu. Kaikkea on yritetty. Vietelty, pukeuduttu seksikkäästi, vongattu, oltu vonkaamatta jne. Ei toimi. Mies on täysin haluton, ei halua lääkäriin, ei halua seksiä, ei minun eikä kenenkään muun kanssa.

Nro 12 edelleen.

Vierailija
15/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä miesten haluttomuuteen:

- naisella paskamainen luonne

- naisella ylipainoa

- naisen epänaisellisuus

- nainen ei osaa vietellä

- nainen ei osaa pukeutua

- naiselta puuttuu hienotunteisuus

- naisen alapää on liian väljä

Vierailija
16/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset seikat voivat vaikuttaa siihen kuinka kiihottavaksi mies pystyy naisen kokemaan mutta varsinainen ongelma on miehellä ja hänen korviensa välissä. Syy ei siis ole naisessa vaan miehen täytyy muuttaa suhtautumistaan tai vaihtaa kumppania. Ka mies joka edellisen kaltaisia listoja kirjoittelee on varmasti monen naisen mielestä jollain tavalla vastenmielinen ja siis ei kyllin kiihottava ja tuolloin naisen on muutettava ajatteluaan ja suhtautumistaan tai etsittävä itselleen lähtökohtaisesti kiihottavammaksi kokemansa kumppani.

Vierailija
17/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä kun nainen on sieltä just tiukka mistä pitää, sanotaan kauniiks ja upeeks, on naisellinen ja muotoja on jne jne? Jos ei miestä vain kiinnosta seksi niin kuule siinä ei paljon auta vaikka on kuinka naisellinen ja pukeutuu jne. Vaikee jonkun tossa ymmärtää. Helppo tehdä luettelo mutta entä kun se ei mun kohdalla vaan pidä paikkaansa? Oon etsinyt kaikkia mahdollisia syitä itsestänikin vuosien mittaan. Voi huokaus. Mut kun rakkautta on vaikka seksiä ei. Hän vielä sanoo että oon kaunis yms jne. Voi kun olis joku lääke haluttomuuteen! Aika ironista, että naisillehan tommosia kehitellään. Jotkut miehetkin tarvis.

Vierailija
18/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuule, kun mies välttelee kaikkea läheisyyttäkin, ettei vaan ajautyisi seksiin. Ei todella onnistu. Kaikkea on yritetty. Vietelty, pukeuduttu seksikkäästi, vongattu, oltu vonkaamatta jne. Ei toimi. Mies on täysin haluton, ei halua lääkäriin, ei halua seksiä, ei minun eikä kenenkään muun kanssa.

Nro 12 edelleen.

Kyllähän sitä kaikki hyvää seksiä haluaa.

Onhan sulla kädet.

Muistathan että elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Sori, mutta oli pakko pistää nää perinteiset kommentit mitä miehenä joutuu kuulemaan, jos erehtyy aiheesta avautumaan.

Vierailija
19/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nro 12 edelleen.

Kyllähän sitä kaikki hyvää seksiä haluaa.

Onhan sulla kädet.

Muistathan että elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Sori, mutta oli pakko pistää nää perinteiset kommentit mitä miehenä joutuu kuulemaan, jos erehtyy aiheesta avautumaan.

Joo näitähän tosiaan kuulee, mutta tuskin niiltä ihmisiltä, jotka asian kanssa taistelee.

Vierailija
20/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä miesten haluttomuuteen:

- naisella paskamainen luonne

- naisella ylipainoa

- naisen epänaisellisuus

- nainen ei osaa vietellä

- nainen ei osaa pukeutua

- naiselta puuttuu hienotunteisuus

- naisen alapää on liian väljä

- mulla on paljon ystäviä niin naisia kuin miehiäkin ja olen yleensä pidetty

-ylipainoa on, mutta siitä huolimatta saisin heti seuraa, jos haluaisin. Ja muuten ylipainoa on vähemmän kuin tavatessamme.

- Mulla on pitkät hiukset, meikkaan sopivasti ja pukeudun aina naisellisesti. Aina mekkoon. Alusvaatteisa aina pitsiä, käytän myös sukkia ja sukkanauhoja

- Hienotunteisuuden puutteeseen en alkuunkaan usko. Osaan sanoa asiat diplomaattisesti, työkseni teen osin tätä. En osta

- miten kukakin haluaa tulla vietellyksi - ihan takuulla osaan ja todella monta tapaa

-kolmen lapsen äidillä nyt ei varmasti ole maailman tiukin alapää, mutta multa saa takuuvarmasti mielettömät kyydit.

Onko se vaikea tajuta, että maailmassa on haluttomua miehiä.

Se 12 edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän