Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti ja esti numeroni ja blokkasi viestipalveluissa

Vierailija
14.11.2017 |

Mielestäni törkeää käytöstä. Ilmoitti vähän tylysti ja tökerösti viestillä, ettei pysty jatkamaan suhdetta. Sanoi perus kliseet, ettei vika ole minussa yms yms. En ehtinyt vastaamaan mihinkään koska lukiessani viestiä työpäivän jälkeen hän oli estänyt minut kaikkialla. Miten voi tehdä näin jos jotkut käytöstavat omistaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies!

Vierailija
2/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, sister. Tosin mun mulkku ei edes ilmoittanut mitään vaan oli lähtenyt työpäiväni aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa käytöstä! Miten voi noin edes toimia aikuinen ihminen? Ei edes antanu sulle mahdollisuutta keskustella tai kysyä asioista. Mitä ihmettä

Vierailija
4/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kusipää, älä murehdi tollasta. Noin käyttäytyvä mies ei ole suremisen ja kaipauksen arvoinen. Hänen kaltaisestaan eroon pääseminen on enemminkin ilon aihe!

Vierailija
5/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkamaista käytöstä. Monesti olen kuullut, että naiset tekee näin, mutta eka kerta, kun mies. 

Vierailija
6/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ala-aste meininki

Vierailija
7/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raukkis ja pimeä mies. Olisi tullut varmaan jotain outoa esiin myöhemmin muutenkin.

Ps. Jotenkin melkein veikkaan, että toi tyyppi saattaa pitkähkön ajan päästä yhtäkkiä ottaa suhun yhteyttä ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja ehdottaa yhteenpaluuta. Tulee just sellaiset vibat.

Vierailija
8/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa käynyt samalla tavalla, mies blokkasi koska hänen silloinen elämänsä rakkaus oli nähnyt meidän viestinvaihdon hänen puhelimestaan (ainakin tämän miehen omien sanojen mukaan), oltiin nähty viikko sitten ja erottu vielä suht hyvissä väleissä.

Vierailija
9/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin 4 kk päästä viestin, että kävisi sukupuolitautitestissä.

Vierailija
10/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee näin? :D

Vierailija
11/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa raukkamaista. Hyvä kun pääsit eroon. Toivottavasti mies saa joskus maistaa omaa lääkettään, koska karma.

Vierailija
12/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan enää juttele sille jos tulee mankumaan takas

Vierailija
13/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko katsoa peiliin? Ehkä ei sittenkään ollut viisasta käydä vieraissa. Käytös viittaa siihen että sulla kävi käry.

Vierailija
14/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kusipää äijälle saman, olin sanonut monta kuukautta sitten että emme enää ole yhdessä, hän ei uskonut millään, soitti ja viesti yötäpäivää, todella lapsellinen äijä! Kyllä aikuinen ihminen yleensä ymmärtää puhetta mutta ei tämä kusipää! Oli pakko vaihtaa puh.numero ja laittaa estot faceen ja joka paikkaan.

Vierailija
15/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko katsoa peiliin? Ehkä ei sittenkään ollut viisasta käydä vieraissa. Käytös viittaa siihen että sulla kävi käry.

Miten niin viittaa siihen että ap petti? Musta tuntuu että mies olis ehkä jotain muuta sanonut kun ettei vika oo sussa, jos olis jotain hampaan kolossa. En tiedä teistä muista, mutta ite ainakin antaisin pettäjän kuulla kunniansa

Vierailija
16/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt joskus samat tosin aikaa ennen somea tai sellaista. Tulee melko varmaan takas viim kun olet päässyt yli tai pääsemässä. Niillä tollasilla kusipäillä on joku tutka. Älä vaan sorru uudelleen. Palaa korkeintaan tehdäkseen saman uudelleen tai jopa pahempaa.

Vierailija
17/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan... mies yrittänyt turhaan viimeiset vuodet/kuukaudet keskustella kanssasi ongelmistanne, mutta sinulla on aina silloin ollut jotain tärkeää tekemistä, kuten viestittely ystävän kanssa?

Itse henkisen väkivallan alaisuudessa toimin täsmälleen kuin miehesi. En halunnut enää kuunnella sitä uhriutumista ja painostamista. Kertarysäys ja suhde poikki. En ole katunut. Nyt onnellisena aviossa tasapainoisen naisen kanssa.

Vierailija
18/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen vetoa, että se yrittää tulla takaisin uudestaan. Täällähän oli aiemmin joku, joka oli vastaavassa kierteessä narsistimiehen kanssa ja otti sen joka kerta aina takaisinkin jostain ihme syystä.

Vierailija
19/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan... mies yrittänyt turhaan viimeiset vuodet/kuukaudet keskustella kanssasi ongelmistanne, mutta sinulla on aina silloin ollut jotain tärkeää tekemistä, kuten viestittely ystävän kanssa?

Itse henkisen väkivallan alaisuudessa toimin täsmälleen kuin miehesi. En halunnut enää kuunnella sitä uhriutumista ja painostamista. Kertarysäys ja suhde poikki. En ole katunut. Nyt onnellisena aviossa tasapainoisen naisen kanssa.

Miksi henkisen väkivallan alla oleva sanoisi, että vika ei ole sinussa?

Vierailija
20/24 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa on todennäköisesti kyse epäkypsästä miehestä, joka ei kestä riitelyä, joten eroaa viestillä ja estää yhteydenoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi