Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pelejä aveelaiset pelaa?

Vierailija
14.11.2017 |

Itse pelaan tällä hetkellä witcher 3n lisälevyjä ja Preytä. Outland on stresin purku keino roolipeli grindaamisen välissä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Growtopiaa =D

Vierailija
22/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoa ja taskubiljardia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TESO

Vierailija
24/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Age of Wonders

Vierailija
25/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellaris, ja luonnollisesti hävittämällä kaiken biologisen elämän galaksista

Vierailija
26/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final Fantasyt ovat olleet kovassa kulutuksessa. Tosin nyt olen tykästynyt Lego-peleihin. Taidat aloittaa Hobitin alusta.

Vierailija
27/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa tikkiä ja koiraa (joskus lautapelejä)

clash royalia ja hay day

Candy crushia

Vierailija
28/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, Witcher 3, paras peli mitä olen ikinä pelannut (ja olen pelannut tietokoneilla 1980-luvulta asti) :) Kyllä kannattaa pelata kaikki mahdolliset DLC:t siitä :)

Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creed Originsiä. Egyptiin sijoittuva salamurhaaja-actionpeli.

Witcherin blood and stonesin pomot on vaan aika hermon kiristäjiä. Toi Uusin Assasins creed kyl kiinnostais, epäilen vaan että eivät ole saaneet uudistettua sarjaa tarpeeksi. Oma mittä täyttyi Unityn kohdalla.

Mä en muuten jaksanut pelata Unityä edes loppuun, vaikka olen ollut sarjan fani osasta 1 asti. Mutta tämä uusi on PALJON parempi. Jo se muinainen Egypti luo ihan eri tunnelman, ja salamurhaaja on paljon coolimpi tyyppi kuin sössö ranskalaispelle Unityssä.

Omat Assassin's creed suosikkini ja inhokkini:

+2: Alkeellinen konsoliport grafiikka, mutta tarina ja sankari Ezio Auditore parasta ikinä. Ja Venetsian, Firenzen yms maisemat, aah.

+Brotherhood: Roomaan sijoittuva, tosi kiva, jatkaa Ezion tarinaa.

+ Tämä uusi Origins. Hyvää actionia, mystiikkaa muinaisesta egyptistä, cool sankari.

+ Syndicate. Erittäin aidosti tuotettu teollistumisen ajan Lontoo, kivaa actionia, mutta ei mitään valtavan tunneperäisesti koskettavaa. Ehdottomasti kannattava pelata.

+ 4: Karibialle sijoittuva erilainen AC. Minua ihastutti trooppiset maisemat ja Havana-tyyliset kaupungit. Meritaistelu kiva lisä. Itse assassiini- vs. templarit tarinajuoni ohut.

- AC 3. Alku lupaava, siistiä päästä pelaamaan intiaanina. Mutta en jaksanut pelata tätä edes loppuun, oli niin pitkästyttävä.-

- AC Unity. Vallankumousajan Ranska ihan nätti joo, mutta pakkomoninpelin tunkeminen yksinpelin sekaan ja nössö "nättipoika" sankari ja tämän lapsen näköinen tyttöystävä: plääh. Ohut tarina assassiinien tehtävistä.

- AC Revelations. Upea renditio menneestä Istanbulista, mutta Ezio jo vaaanha ja väsynyt ja koko tarina enemmän menneen muistelua.

Mulla on aika samat mielipiteet noista :D Tosin nelosta en oo pelannu kuin pari minuuttia jossain messuilla ja silloinkin meritaistelua joka ei muhun uponnut (hehe). Siitä olen kuullut kuitenkin niin paljon hyvää, että pitäisi varmaan antaa sille toinen mahis. Ja Unityssa oli mulle enemmän plussaa kuin miinusta, mutta ei se mikään isoin suosikki kuitenkaan ole. Mutta muut menis samalla tavalla :)

T. toinen joka pelaa tällä hetkellä AC: Originsia 

Vierailija
29/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, Witcher 3, paras peli mitä olen ikinä pelannut (ja olen pelannut tietokoneilla 1980-luvulta asti) :) Kyllä kannattaa pelata kaikki mahdolliset DLC:t siitä :)

Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creed Originsiä. Egyptiin sijoittuva salamurhaaja-actionpeli.

Witcherin blood and stonesin pomot on vaan aika hermon kiristäjiä. Toi Uusin Assasins creed kyl kiinnostais, epäilen vaan että eivät ole saaneet uudistettua sarjaa tarpeeksi. Oma mittä täyttyi Unityn kohdalla.

Mä en muuten jaksanut pelata Unityä edes loppuun, vaikka olen ollut sarjan fani osasta 1 asti. Mutta tämä uusi on PALJON parempi. Jo se muinainen Egypti luo ihan eri tunnelman, ja salamurhaaja on paljon coolimpi tyyppi kuin sössö ranskalaispelle Unityssä.

Omat Assassin's creed suosikkini ja inhokkini:

+2: Alkeellinen konsoliport grafiikka, mutta tarina ja sankari Ezio Auditore parasta ikinä. Ja Venetsian, Firenzen yms maisemat, aah.

+Brotherhood: Roomaan sijoittuva, tosi kiva, jatkaa Ezion tarinaa.

+ Tämä uusi Origins. Hyvää actionia, mystiikkaa muinaisesta egyptistä, cool sankari.

+ Syndicate. Erittäin aidosti tuotettu teollistumisen ajan Lontoo, kivaa actionia, mutta ei mitään valtavan tunneperäisesti koskettavaa. Ehdottomasti kannattava pelata.

+ 4: Karibialle sijoittuva erilainen AC. Minua ihastutti trooppiset maisemat ja Havana-tyyliset kaupungit. Meritaistelu kiva lisä. Itse assassiini- vs. templarit tarinajuoni ohut.

- AC 3. Alku lupaava, siistiä päästä pelaamaan intiaanina. Mutta en jaksanut pelata tätä edes loppuun, oli niin pitkästyttävä.-

- AC Unity. Vallankumousajan Ranska ihan nätti joo, mutta pakkomoninpelin tunkeminen yksinpelin sekaan ja nössö "nättipoika" sankari ja tämän lapsen näköinen tyttöystävä: plääh. Ohut tarina assassiinien tehtävistä.

- AC Revelations. Upea renditio menneestä Istanbulista, mutta Ezio jo vaaanha ja väsynyt ja koko tarina enemmän menneen muistelua.

Ac 2, Black flack ja brotherhood ovat omia suosikkeja. Kaikki paitsi kolmonen on tullut hakattua läpi.

Vierailija
30/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillars of eternity on jäänyt joskus vaiheeseen ja nyt se etenee hiljalleen. Mass effect andromedaa aina kun sattuu hetki huvittamaan.  Baldurs gatet on odottelemassa vuoroaan ja witcherit kanssa, siis kaikki kolme. Ehkä noi on joskus ensi vuonna kaikki pelattu jos ei ilmesty jotain parempaa välillä.

Vierailija
31/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan tähteä joka ikinen päivä.

Vierailija
32/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DCS World.

Vierailija
33/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti mammat saa sykkimään

Vierailija
34/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wowia legacyservuilla, originaali-wotlk. En kestä retailia, Cata pilasi kaiken. Palaan kyllä Blizzin asiakkaaksi, kun Classic tulee. Skyrimiä joskus.

Vierailija
35/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on aveelaiset? MEnkää töihin saatanan pummit

Vierailija
36/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims4, Hayday, Block, CitiesXL

Carcassonne, Atlantis, Munchkin, Al Hambra..

Vierailija
37/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä vauva-lehden lukijat ehtii pelaamaan vauvanhoidolta. Minä ainakin nukun aina kun on mahdollista.

Vierailija
38/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone kiinni kirjoitti:

Missä välissä vauva-lehden lukijat ehtii pelaamaan vauvanhoidolta. Minä ainakin nukun aina kun on mahdollista.

Ei oo vauveleita eikä miehiä nurkissa niin voi töiden jälkeen vaan istua pelaamassa :D