Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pelejä aveelaiset pelaa?

Vierailija
14.11.2017 |

Itse pelaan tällä hetkellä witcher 3n lisälevyjä ja Preytä. Outland on stresin purku keino roolipeli grindaamisen välissä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpeliä.

Vierailija
2/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Trek: Ascendancy ja Game of Thrones: Iron Throne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Witcher 3, paras peli mitä olen ikinä pelannut (ja olen pelannut tietokoneilla 1980-luvulta asti) :) Kyllä kannattaa pelata kaikki mahdolliset DLC:t siitä :)

Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creed Originsiä. Egyptiin sijoittuva salamurhaaja-actionpeli.

Vierailija
4/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin lautapelejä :D

Vierailija
5/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empires & Puzzles

Vierailija
6/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, Witcher 3, paras peli mitä olen ikinä pelannut (ja olen pelannut tietokoneilla 1980-luvulta asti) :) Kyllä kannattaa pelata kaikki mahdolliset DLC:t siitä :)

Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creed Originsiä. Egyptiin sijoittuva salamurhaaja-actionpeli.

Witcherin blood and stonesin pomot on vaan aika hermon kiristäjiä. Toi Uusin Assasins creed kyl kiinnostais, epäilen vaan että eivät ole saaneet uudistettua sarjaa tarpeeksi. Oma mittä täyttyi Unityn kohdalla.

Vierailija
7/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Custer's revenge

Vierailija
8/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyrim loverslab-modeilla.

Vierailija
9/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star Trek: Ascendancy ja Game of Thrones: Iron Throne.

Lauta pelit kyl kinostais, harmi että omasta kaveriporukasta ei hirveästi löydy suosiota peleihin syventymiseen.

Vierailija
10/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Mario Odyssey ❤️

Vierailija
11/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wild Hunt pyörii täälläkin just pleikka nelosessa.

Vierailija
12/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Witcherin blood and stonesin pomot on vaan aika hermon kiristäjiä. Toi Uusin Assasins creed kyl kiinnostais, epäilen vaan että eivät ole saaneet uudistettua sarjaa tarpeeksi. Oma mittä täyttyi Unityn kohdalla.

Kantsii testaa AC: Syndicate! Se oli eka assasins creed, johon ei menny hermo. Game play oli sujuvaa ja tylsä kehyskertomuskin olo minimissään. Miljöö mukava, koska oli paljon taloja ja sai vedellä Batmanmaisella vaijerivekottimella talojen väliä!

Vierailija
13/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Custer's revenge

Laudan päivystävä setämies heitti hurjimman tietämänsä jutun josta kuuli 80-luvulla? Kyllä nyt av-mammat järkyttyy!

Vierailija
14/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelasin vastikään Witcher 3:n lisäosineen ja NG+ läpi.

Muita pelejä joita on tullu tahkottua useampaankin otteeseen: Borderlandsit, Far Cryt, GTA:t, Skyrim ja Oblivion, Fallout 3 ja 4, Skatet ja ikisuosikki Simssit <3

Just nyt kaahaan Forza vitosta.

Ja oon xbox-pelaaja.

Vierailija
15/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten jaksanut pelata Unityä edes loppuun, vaikka olen ollut sarjan fani osasta 1 asti. Mutta tämä uusi on PALJON parempi. Jo se muinainen Egypti luo ihan eri tunnelman, ja salamurhaaja on paljon coolimpi tyyppi kuin sössö ranskalaispelle Unityssä.

Omat Assassin's creed suosikkini ja inhokkini:

+2: Alkeellinen konsoliport grafiikka, mutta tarina ja sankari Ezio Auditore parasta ikinä. Ja Venetsian, Firenzen yms maisemat, aah.

+Brotherhood: Roomaan sijoittuva, tosi kiva, jatkaa Ezion tarinaa.

+ Tämä uusi Origins. Hyvää actionia, mystiikkaa muinaisesta egyptistä, cool sankari.

+ Syndicate. Erittäin aidosti tuotettu teollistumisen ajan Lontoo, kivaa actionia, mutta ei mitään valtavan tunneperäisesti koskettavaa. Ehdottomasti kannattava pelata.

+ 4: Karibialle sijoittuva erilainen AC. Minua ihastutti trooppiset maisemat ja Havana-tyyliset kaupungit. Meritaistelu kiva lisä. Itse assassiini- vs. templarit tarinajuoni ohut.

- AC 3. Alku lupaava, siistiä päästä pelaamaan intiaanina. Mutta en jaksanut pelata tätä edes loppuun, oli niin pitkästyttävä.-

- AC Unity. Vallankumousajan Ranska ihan nätti joo, mutta pakkomoninpelin tunkeminen yksinpelin sekaan ja nössö "nättipoika" sankari ja tämän lapsen näköinen tyttöystävä: plääh. Ohut tarina assassiinien tehtävistä.

- AC Revelations. Upea renditio menneestä Istanbulista, mutta Ezio jo vaaanha ja väsynyt ja koko tarina enemmän menneen muistelua.

Vierailija
16/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin koukussa Overwatchiin etten oo vuoteen saanu pelattua mitään muuta. Help

Vierailija
17/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clash of Clans ja Clash Royale

:)

Vierailija
18/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pelasin vastikään Witcher 3:n lisäosineen ja NG+ läpi.

Muita pelejä joita on tullu tahkottua useampaankin otteeseen: Borderlandsit, Far Cryt, GTA:t, Skyrim ja Oblivion, Fallout 3 ja 4, Skatet ja ikisuosikki Simssit <3

Just nyt kaahaan Forza vitosta.

Ja oon xbox-pelaaja.

Onko Border landseista suunnitteilla uusia julkaisuja, vai kämmivätkö Gearboxin tiimi mahiksensa Alienssiin? Bordereihin on nimittäin tullut upotettua tunteja.

Vierailija
19/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wild Hunt pyörii täälläkin just pleikka nelosessa.

Täällä PC:llä, jossa huippunäyttökortti sekä Oculus Rift-virtuaalilasit. On muuten upea! Juuri tässä ennen pelaamisen lopettamista ja AV:lle siirtymistä patsastelin Toussaintin viininviljelymaisemissa ihan vaan katsellen miten kaunis voi fantasiamaailma olla. (Ja sitten menet tuonne Suomen marraskuuhun ja -plääh, ei kun takaisin virtuaalimaailmaan!)

Vierailija
20/38 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista