Nyt kuin aloin miettimään, miksi helv.. suomalaiset miehet ei lähesty naisia selvin päin?
Kaikkialla muualla maailmassa näin tapahtuu, miksei Suomessa?
Kommentit (51)
Miksi sinä et lähesty miehiä mitenkään päin?
Mutta toki olet uhri. Miehet lähestyvät sinua kännissä. Kova paikka varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tänne sivustolle eksyin, ei ole käynyt mielessäkään, että lähestyisin naisia.
Tämä. Monta vuotta jo palstalla mennyt ja vieläkin ihmetyttää suomalainen nainen tai voiko näitä edes naisiksi sanoa? Petoja, paholaisen narttu rakkeja.
minkä minä sille voin että naiset on aina kännissä kun niitä koittaa lähestyä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et lähesty miehiä mitenkään päin?
Mutta toki olet uhri. Miehet lähestyvät sinua kännissä. Kova paikka varmasti.
Miten päin vain niin nainen on aina uhri. Suomalaisesta naisesta tuleekin mieleen maassa istuva ja itkevä lapsi joka on känkkäränkässä repinyt leluautosta renkaat irti.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia ei enää kourittaisi jatkossa rinnoista, tuo olisi ihan pieni hinta siitä.
Kuka kourii ja missä? Baarissa? Kännissä? Baarissa kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia ei enää kourittaisi jatkossa rinnoista, tuo olisi ihan pieni hinta siitä.
Tuossa metoo -kampanjassa. Siinä on kyse ahdisteluista ja raiskauksista, ja joku jatkuvasti uhriutuu, että nyt ei voi enää naisia lähestyä.
No älä, jos ainoa tapa on tarrata kiinni tai raiskata. Voin vakuuttaa, ettei kukaan jää kaipaamaan.
Olen ihan varma, että jokainen henkisesti terve mies erottaa ahdistelun ja lähestymisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että jokainen henkisesti terve mies erottaa ahdistelun ja lähestymisen.
Toki, etenkin kun ei ole mitään kourimista tai minkäänlaista kosketusta ero on siinä, onko mies puoleensavetävä tai ei. Jos ei ole, niin on creepy sika, ja sana muuttuu rumaksi sanaksi kun tapahtumaa muistellaan jälkikäteen. Ruma sana kourimiseksi, seksi raiskaukseksi. Ilmiö on vielä voimakkaampa jos voi uhriutua porukalla, silloinhan on melkein sankari, kun "joutui uhriksi sikamaisille miehille". #metoo
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Selvinpäin kun miehenä menet baariin yöllä kahden aikaan, niin saanti on 100% varma.
Juuri näin. Aikoinaan kun vielä baareissa aktiivisesti kävin ja naismaailmassa menestyksekkäästi huseerasin, niin pääsääntöisesti olin vesiselvä ja liikkeellä omalla autolla.
Saanti oli satavarma ja valitakin sai. Tosin sen verran ronkeli olin, että useasti lähdin kotiin yksin. Mutta se oli oma valinta, koska tarjontaa pääsääntöisesti olisi ollut.
Itse olen niin ronkeli, etten halua naista joka viihtyy baarissa. Liikunta & luonto sen tilalla. Sinänsä huono päätös, rajoittaa turhankin paljon muuten potentiaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla maailmassa näin tapahtuu, miksei Suomessa?
Minä ainakin lähestyn naisia selvinpäin. Ei tulis mieleenkään kännissä lähestyä. Niin kauheaa ei jännitys voi olla, että alkaisin lieventämään sitä. Jännitys sitä paitsi laukeaa melko nopeasti tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa metoo -kampanjassa. Siinä on kyse ahdisteluista ja raiskauksista, ja joku jatkuvasti uhriutuu, että nyt ei voi enää naisia lähestyä.
No älä, jos ainoa tapa on tarrata kiinni tai raiskata. Voin vakuuttaa, ettei kukaan jää kaipaamaan.
Jokainen mies kyllä erottaa, mutta jokainen nainen ei erota. Tämä on ongelman ydin.
No kampaa naamasi.