Millainen nainen vielä tänä päivänä synnyttää alakautta?
Siis kuka oikeasti haluaa että p*mpsa revähtää? Kun on mahdollisuus keisarinleikkaukseen, niin en ymmärrä miksi tänä päivänä kukaan enää haluaa venytellä paikkojaan ämpärin kokoiseksi.
Kommentit (34)
Ei tuo mikään mopojonne ole, ikävä kyllä. Tämä sama provohullu on jauhanut näitä juttujaan täällä jo hyvän aikaa, ja olisi hirveän vaikeaa kuvitella jollain miehellä olevan tuollainen pakkomielle kaikkeen synnytykseen liittyvään... Ei ainakaan mikään tavallinen heteromies kyseessä jos mies on. Luultavasti joku traumatisoitunut eukko.
Ap on oikeassa. Ei pillun kautta kannata synnyttää. Vitun vanhanaikaista ja paikat repeää. Venynyttä toosaa ei haluta nussia...
Tämä taisi kyllä olla provo...
Normaalin naisen normaali tapa synnyttää taitaa olla alakautta. Tämä tapa periytyy jo viime vuosituhannelta, samoin kuin se, miten lapset yleensä tehdään.
Kumpi sitten on järkevämpää, se että välilihaan ommellaan pari tikkiä vai se, että vatsaan ja kohtuun leikataan ihmisen mentävä aukko on tietty makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Ei pillun kautta kannata synnyttää. Vitun vanhanaikaista ja paikat repeää. Venynyttä toosaa ei haluta nussia...
Sehän se on naisen tärkein tehtävä. Ajatusmaailmasi on perseestä ja syvältä sittekki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on naisen tärkein tehtävä. Ajatusmaailmasi on perseestä ja syvältä sittekki
Kyllä seksi on paljon tärkeämpää kuin synnytys pillun kautta. Miksi pilata värkkiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on paljon tärkeämpää kuin synnytys pillun kautta. Miksi pilata värkkiään?
No eipä ne toisiaan poissulje. Synnyttäneet naiset on jatkaneet seksin harrastamista kautta aikojen ja aina siihen puuhaan on mies löytynyt.
Hyvä jonne. Raskaushormonit vaikuttavat kaikkiin äiteihin, joten jos paikat on löystyäkseen, niin hormoneista se johtuu. Nuoret naiset on tarkoitettu saamaan lapsia, koska heidän elimistönsä palautuu raskaudesta ja synnytyksestä. Yli 3-kymppisenä on jo biologisesti vanha äidiksi, vaikka lisääntymiskykyä vielä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kuule sen kummemmin veny kuin keisarinleikkauksessakaan. Itse raskaus vaikuttaa lantion luustoon ja jänteisiin, mutta emättimen kudokset palaa parissa kk ennalleen ihan samalla lailla kuin vatsankin kudokset ja iho.
Alatiesynnytyksestä kävellään omin jaloin ulos ja pystytään liikkumaan normaalisti jo pian, jos ei olla poikkeuksellisen pahasti revetty. Äiti pystyy heti ottamaan vauvan hoiviinsa. Keisarinleikkauksesta toipuminen kestää pidempään ja riskit ovat äidille ja vauvalle isommat. Siinä kumminkin leikataan alavatsan peitteet ihan apposen auki.
En paheksu keisarinleikkausta, se on toki ok tietyissä tilanteissa, mutta on ikävää, jos siihen turvaudutaan harhaluulojen takia.
Minä kävelin kylläkin itse ulos sairaalasta sektiosynnytyksen jälkeen. Viikon päästä olin toipunut jo niin hyvin, että siivoillessa piti ihan muistuttaa itselleni, että olin toipilas eikä siksi sovi siirrellä raskaita esineitä.
Vastustetaan turkiksia ja lisäaineita, ja kaikki pitää olla niin luomua - paitsi synnytys.
Fyysisesti ja psyykkisesti terve nainen, joka haluaa myös vauvalleen parhaan mahdollisen alkutaipaleen.
Alatiesynnytyksen edut vauvalle ovat kiistattomat.
En ota tähän naisen alapään muuttumiseen muuta kuin omakohtaisen kannan. Minulla ei ainakaan revennyt, levähtänyt tms.
Kudokset palautuvat ainakin alle kolmikymppisenä hyvin nopeasti. Ehkä nämä olvat yli nelikymppisten synnyttäjien ongelmia enemmän? En siis osaa sanoa, mutta miksi puhe siitä on lisääntynyt samassa suhteessa kuin synnyttäjien ikä noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kuule sen kummemmin veny kuin keisarinleikkauksessakaan. Itse raskaus vaikuttaa lantion luustoon ja jänteisiin, mutta emättimen kudokset palaa parissa kk ennalleen ihan samalla lailla kuin vatsankin kudokset ja iho.
Alatiesynnytyksestä kävellään omin jaloin ulos ja pystytään liikkumaan normaalisti jo pian, jos ei olla poikkeuksellisen pahasti revetty. Äiti pystyy heti ottamaan vauvan hoiviinsa. Keisarinleikkauksesta toipuminen kestää pidempään ja riskit ovat äidille ja vauvalle isommat. Siinä kumminkin leikataan alavatsan peitteet ihan apposen auki.
En paheksu keisarinleikkausta, se on toki ok tietyissä tilanteissa, mutta on ikävää, jos siihen turvaudutaan harhaluulojen takia.
Minä kävelin kylläkin itse ulos sairaalasta sektiosynnytyksen jälkeen. Viikon päästä olin toipunut jo niin hyvin, että siivoillessa piti ihan muistuttaa itselleni, että olin toipilas eikä siksi sovi siirrellä raskaita esineitä.
Ehkä sinä, mutta olet ehdoton poikkeus.
Kai osaat lukea sen verran, että ymmärrät sektion vaativan yleensä paljon pidemmän toipumisajan. Asiasta on täysin yksiselitteistä tilastotietoa.
Pidempihän se sinullakin oli keskimääräiseen alatiesynnytykseen. Olisin voinut nostella raskaita esineitä jo samana päivänä.
Miksi faktoista tarvitsee jauhaa näin paljon?
Sellainen joka riskeeraa terveytensä ja henkensä.
Pysyvä kyvyttömyys hallita ulostamista on varmaan karmeimpia hintoja lisääntymisestä. Sekin on pienempi paha, että toosa on kuin messuhalli johon osui pommi.
Tai tunnoton vatsanahka, jota saa viikkailla farkunkauluksen sisään.
Molemmissa on riskinsä ja hyvällä tuurilla kaikki menee hyvin. Sektiosta jää aina arpi, normaalista ei mitään merkkejä. Ei se arpi nyt niin kauhea ole mutta ei kyllä kovin Kapeita alushousuja tai bikineitä viitsi enää pitää.