Lahjoitukset jouluapua.fi
Olen ollut kiinnostunut antamaan lahjoituksia tuota kautta, koska luettuani kertomukset perheistä näen jo mielessäni kuinka lapset ilahtuvat lahjoista.
Olen haalinut lähetettäväksi todella hyviä vaatteita, kenkiä ja leluja. Lisäksi shampoota ja pesuainetta, lahjapaperia, pattereita, koruja ym.
Tähän mennessä olen ottanut yhteyttä 6 perheeseen. Kahdelta paketin saaneelta on tullut sp-viestillä kiitos. Kaksi ei ottanut lainkaan yhteyttä, eivät edes kertoakseen ettei tarvita minun apuani.
Loput kaksi sai paketit, mutta sen jälkeen ei kuulunut yhtään mitään. Toinen noista perheistä sai n. 10 kg painavan lähetyksen, jonka postimaksu oli 20 e. Minusta se olisi ollut äärimmäisen pieni vaiva heiltä, jos olisivat lähettäneet takaisin yhden pienen sanan: kiitos.
Minun mielestäni käytös on kummallista. Onkohan noilla käsitys, että on itsestäänselvyys, että he saavat kaiken tuosta vaan.
Kommentit (5)
Ehkä he kiittävät joulun jälkeen... No ei vaan, mutta iso kiitos sinulle, että olet ajatellut köyhien perheiden lapsia. Lapset nyt eivät vaan voi mitään sille, että vanhempansa eivät osaa alkeellisiakaan käytöstapoja. Joskus se avun vastaanottaminen ja sitä kautta oman huonoutensa itselleen myöntäminen ottaa tosi koville. Sitten osa on vaan tympeitä ihmisiä luonteeltaan.
T. Köyhyydesssä kasvanut lapseton köyhä.
Kaikilla ei kai sitten vaan ole käytöstapoja. Itse olen ekaa kertaa tekemisissä jouluapua.fi:n kanssa. Kahteen perheeseen olen ollut yhteydessä ja molemmista tuli kaunis kiitos jo etukäteen. Toivottavasti näitä olisi enemmistö avunpyytäjistä.
Tiedätkö millaiselle sakille lähetit? Must laisille, varkaille ja valehtelijoille. Nämä samat man net kerjäävät joka köyhäin ryhmässä, saavat sosiaaliturvat, helluntailaisten ruokajonosapuskat ja teidän hölmöjen avustukset. Itketään kun ei ole varaa ostaa baby bornia mutta samaan aikaan myydään Kaaleiden facekirpuissa vaatteita monen sadan euron edestä. Että joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö millaiselle sakille lähetit? Must laisille, varkaille ja valehtelijoille. Nämä samat man net kerjäävät joka köyhäin ryhmässä, saavat sosiaaliturvat, helluntailaisten ruokajonosapuskat ja teidän hölmöjen avustukset. Itketään kun ei ole varaa ostaa baby bornia mutta samaan aikaan myydään Kaaleiden facekirpuissa vaatteita monen sadan euron edestä. Että joopa joo.
Mieluummin hölmö kuin katkera!
Itsepä lähetit! Minua ei hetkauta nämä kerjääjät yhtään. Jos tuntisin henkilökohtaisesti pitkältä ajalta todella puutteessa olevia, auttaisin, mutta en muuten.