On 14. marraskuutta ja joka paikka on punainen ja joululaulut soi, on pukkeja, tonttuja, poroja - ONKO NYT HYVÄ??
Kommentit (15)
Av-mammat on lampaita, ne syö punaista ruohoa, jos sitä tarjotaan 2 kk ennen joulua.
Kiitos kysymästä, kyllä se tätä harmaata marraskuun arkea piristää.
Ihan jees. Jouluun on kuitenkin vain 5 viikkoa!
Ei ole hyvä! Minä pysyn poissa noista paikoista.
Anna aasille oranssi pötkylä, se luulee sitä porkkanaksi ja syö...
Enpä ole kyllä vielä pukkeihin ja tonttuihin tai erityiseen joulukoristeluun törmännyt missään.
Äsken kävin kaupassa. Varmaan siellä oli jo koristeita myynnissä, mutta en nähnyt. Joululaulut eivät soineet. Radio Rockilta eikä Novalta kuulunut matkalla joululauluja. En törmännyt matkalla tonttuhattuisiin tyyppeihin, enkä poroihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees. Jouluun on kuitenkin vain 5 viikkoa!
Jouluun on tänään täsmälleen KUUSI viikkoa.
En välitä joulusta sen kummemmin, mutta jouluvalot ja koristeet piristää tätä paskaa vuodenaikaa kyllä.
Onneksi en ole enää kauppakeskuksessa töissä. Siinä alkaa kyllä olla hermot kireällä kun kuuntelee 40 tuntia viikossa joululauluja. Pahimmillaan ne soivat päässä vielä töiden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kyllä vielä pukkeihin ja tonttuihin tai erityiseen joulukoristeluun törmännyt missään.
Minä oon, mutta olen itse valinnut sen kuulumalla jouluryhmään . Jotkut on jo koristelleet kotiaan. Ja minä, kun kuvittelin olevani jouluhullu. Mutta olenkin vielä maltillinen😉
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole enää kauppakeskuksessa töissä. Siinä alkaa kyllä olla hermot kireällä kun kuuntelee 40 tuntia viikossa joululauluja. Pahimmillaan ne soivat päässä vielä töiden jälkeenkin.
Nykyäänhän siihen on tullut joku rajoituskin. Ei silti. Meillä soi kotona jouluradio taukoamatta marraskuunlopulta tapaninpäivään.
up