Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ajatellut olevani komea mies

Vierailija
15.01.2024 |

Raamikas, lähes kaksimetrinen, harteikas. Erosin viitisen vuotta sitten pitkästä avioliitostani, nyt olen lähemmäs kuusikymppinen. Siinä alun vapauden huumassa tuli sitten se mikä varmasti lähes jokaiselle keski-ikäiselle miehelle: halu testailla omaa charmia ja etenkin nuorempiin naisiin. Jotenkin järkytyin ja jopa traumatisoiduin kokemuksesta. Minulle oltiin ihan hirvittävän jyrkkiä, tuli jopa haistattelua, ja en tietenkään lähestynyt mitenkään epäkorrektisti, vaan ihan normaalisti ja asianmukaisessa kontekstissa (baareissa, deittipalstoilla). Pahin kohtaaminen ikinä oli kahvihetki ehkä kolmekymppisen naisen kanssa, joka sai aivan järkyttävät kilarit. Hän huusi minun olevan leuaton ja kaulaton olmi, kranssitukkainen pellehermanni ja kaurajätti, joka kuvitteli itsestään jotakin! Jäin täysin sanattomaksi. Ymmärrän toki naisen olevan epävaakaa/häiriintynyt, mutta hänen verbaliikkansa jäi soimaan korviini; ajatteleeko nuorehko nykynainen vanhemmasta miehestä todellakin näin - jos kehtaa sen suoraan sanoa? Tuoko minun markkina-arvoni sitten on? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et katsele oman ikäisiä naisia?

N44

Vierailija
2/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötät nuorempia naisia. Sehän on selvää. Kokeile itseäsi 10v vanhempia, niin käy tuuri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta totta sen verran ettei nuoria/nuorehkoja naisia kiinnostaa mitkään papparaiset.

Vierailija
4/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee, etenkin pitkissä avioliitoissa, sinkkumarkkina-arvonsa korkeammaksi kuin se onkaan. Sun virheesi oli nuoremmat naiset; totta ihmeessä olet ns paariaa ja alemman tason mies heidän mittapuullaan. Silti voit olla ihan hyvää keskitasoa omassa ikäluokassasi, vaikka olisitkin *leuaton ja kaulaton olmi* sekä *karanssitukkainen pellehermanni* ;)

Vierailija
5/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta totta sen verran ettei nuoria/nuorehkoja naisia kiinnostaa mitkään papparaiset.

Kyllä. Ja se papparaisuus tarkoittaa sitten 30+ ikäistä miestä. Itse olen 38 vuotias pappa.

Vierailija
6/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ne ikäisesi noin kuusi-seitsemänkymppiset naiset eikä heidän lapsensa?

Vierailija
7/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastavat, että kyseinen herra ei ole Herra 47.

Vierailija
8/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja se papparaisuus tarkoittaa sitten 30+ ikäistä miestä. Itse olen 38 vuotias pappa.

Tietenkin se papparaisuus on aina suhteessa omaan ikään ja haettavan seuran ikään. 60-vuotias on pappaainen 35-vuotiaalle kun taas kaltaisesi nelikymppinen on papparainen 25-vuotiaalle.

Vierailija
9/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se papparaisuus on aina suhteessa omaan ikään ja haettavan seuran ikään. 60-vuotias on pappaainen 35-vuotiaalle kun taas kaltaisesi nelikymppinen on papparainen 25-vuotiaalle.

100% samaa mieltä - eikä asiaa auta mielipiteetkään - lapseni ihmettelivät, miten heidän isänsä on niin papparainen mielipiteiltään minuun verrattuna, mutta yhtä mummo minäkin olen, vaikka makuni välttämättä ei ole yhtä vanhahtava kuin monella ikäiselläni - se valkoinen farkkuasu ei tee hopeaketusta nuorta

Vierailija
10/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku kolmekymppinen olisi mennyt ap:n kanssa kahville?

Tyyppi on jotain kuuskyt.