Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>SUURPERHEKUUMEILIJAT pääsiäisviikolle<<<

10.04.2006 |

Aloitetaan jo uutta pinoa, edellinen kasvoi tässä aamulla jo kovasti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu meillä nyt yhdellä jos toisella olevan ongelmia terveytensä kanssa.

Lukasin nopeasti läpi netistä tuosta kilpirauhasen liikatoiminnasta. Oireet tuntuvat olevan paljolti sellaisia, kuin mitä olet, Leanna, meille näinä viikkoina kertonut. Kerrothan meille tutkimusten tuloksen.

Television katsomisesta vielä. Olen minä sitä yrittänyt rajoittaa. Nuo pienet eivät sitä tuijota juuri ollenkaan; lastenohjelmiakin aika harvoin. Mutta teineille erilaiset sarjat tuntuvat olevan todella tärkeitä; varsinkin tytöille (pojat notkuvat mieluimmin pelikoneilla). Yhdeksän jälkeen tulevista sarjoista neuvotellaan; joka ilta ei jäädä television ääreen. Ja kymmeneltä menee televisio kiinni. Meillä on yläkerrassa telkkareita kaksikin kappaletta, joten valvonta ei ole ihan helppoa. Mutta teen ratsioita aika säännöllisesti ja rikkeestä seuraa senverran tyly rangaistus, että kovin usein ei toosa ole auki.

Nyt on ihan pakko irrottautua tältä koneeltä, muuten multa itseltä menee uskottavuus kokonaan: rähise nyt esikoiselle liiasta pelaamisesta kun itse on koneella koko ajan.

Vierailija
22/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paatin olla kirjoittamatta romaania, ettei harmita kun haviaa... Kuramyyralle; etta vaikka niiin onnellisesti kavis etta plussattais- lupaan tulla silloin talloin laittamaan sanan!!!

Meillakin kakkonen ja kolmonen on sellasia akkia hermostuvia ja kolmonen aina karyttaa kakkosta joka asiasta ja itkee helposti jne. Kakkonen taas on se tulisielu: ei kesta mitaan kommenttia eika puhetta kun kasi heilahtaa helposti! Vanhin on huutaja: naama punaisena kiljuu valilla muille muksuille. Nelonen nuorimmaisena on se perheen ' poliisi' ; mukamas niin varmana menee riitojen valiin ja vanhempien aanenpaino kuuluu..

Tv:sta etta meillakin tuo teini on viikonloppuisin monta tuntia tv-sarjojensa parissa! illalla telkkari menee kiinni 21.30 lasten huoneesta!

lauantaisin joustetaan jonkin verran, mutta tosi tarkkoja ollaan mita tv:sta katsellaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Neliapilapinossa olikin oikea plussa-aalto! Mites täällä? Meillä mies hangoittelee edelleen vastaan, nyt on tilanne että " ei ainakaan pariin vuoteen" . Parempi sekin kuin " ei ennen kuin kuopus on koulussa" ... Ystäville tuntuu noita vauveleita pukkaavan tämän tästä. tämänkin vuoden aikana on pikkunelosia syntynyt kolmelle ystävälleni ja pikkukolmosia kahdelle. Ihan hyvä sinällään että mieskin näkee ettei nelilapsinen perhe ole mikään poikkeus ;) Ja ihanaa kun saa sylitellä edes ystävien vauveleita!

Aurinkoista viikkoa kaikille! D

Vierailija
24/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin ollut ihan kamala päivä...Töissä sai aamupäivän juosta pää pyörryksissä, että ehti iltapäiväksi koulutukseen.Aamulla heräsin ihme ja kumma ennen kellonsoittoa ja sain tehokkaasti käytettyä piskin ulkona, viikattua kuivat pyykit kaappiin, tyhjennettyä ja täytettyä asytianpesukoneen ja vielä taisteltua tytöt päiväkotiin..Meillä on pari viikkoa ollut VÄHÄN ongelmia autojen kanssa, toinen lähtee käyntiin kun haluaa ja toisessa ei ole jarruja. Noh nyt sitten viimeviikolla vikaa käyntiinlähdössä mittailtiin korjaamolla ja vikakin selvisi..joku diodi?virranjakajan pohjassa rikki ja korjaamolle seuraava aika tiistaina ( tänään ) Isäntä vei auton korjaamolle sovittuun aikaan ja se piti olla valmis puoliltäpäivin että ehtii iltavuoroon kahdeksi töihin.Kas kummaa korjaamon sedät eivät olleet osanneet ostaa oikeaa osaa ja sen auton saakin vasta huomenna !! no pieni ongelma tuli että millä isäntä pääsee duuniin ja loppujen lopuks naapuri ystävällisesti heitti sen mun työpaikalle ja se haki mun lähes jarruttoman auton ja lähti sillä töihin ja soitti sitten mulle että hei tällähän on hengenvaarallista ajaa täällä Helsingissä !! Kas kas olen ainakin kaks viikkoa pyytänyt että laittaa ne jarrut kuntoon mutta kun se varmaan luuli että mä olen kuvitellut ajavani lähes jarruttomalla autolla ??? No niin ois uskonut mua !!! Agggh olen tosi vihainen...!!

Jospa ne jarrut nyt tulis pika pikaa kuntoon!

Mulla piinailu jatkuu edelleen on vaikka minkälaisia oireita, tänäänkin olen kaiken muun lisäks kärvistellyt " öllötys" -olon kanssa ja lämpö on kohonnut normaalista 35,6 36,5. Tämä " raivotauti" olotila kyllä vois antaa viitteitä että kyllä ne menkat sieltä kohta ois alkamassa ja töissäkin laukkasin vähän väliä veskissä tsekkaamassa kun tuntui että nyt NE on alkanut ja varmaan läpi asti tulee mutta eipä olleetkaan.

No nyt on kp 32 ..odotellaan. Nyt menen pyykkäämään että on porukoilla puhtaita vaatteita pakata pääsiäisreissuun.

Palaillaan !

Vierailija
25/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr siita etta tanaan oli jarkky kylma paiva- nippa nappa +15°; kiva ' takatalvi' ... lauantaina lupailivat ilmojen lampenevan takaisin kolmenkympin tienoille!

Itse ' kuuntelen' kehoni kertomuksia, vaikka lupasin itelleni ottaa iisisti; tanaan on munatorvet sarkeny taristen, oisko sitten alkio ottanu alkuunsa vai just toisinpain! Se nahdaan vasta kolmen viikon paasta (tai vahan yli). Ma ' paatin' etten liikoja toivo (holmoa jo ajatuksenakin) ; mutta niin taa taas on tallasta laskemista... Ja kun oon laittanu sen takarajankin tonne heinakuun loppuun! Hyvia oita kaikille!

Vierailija
26/27 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sietten jää ilmaan kysymys:mitä kummaa nää oireet tarkoittaa??

Kehon tarkkailusta ja iisisti ottamisesta.

Tämä on ensimmäinen kuumeeni jossa on soudettu ja huovattu.Mietitty ja suunniteltu.

Aiemmat raskaudet alkaneet,ihan tosta vaan.

Itseasiassa joo-empä sano mitään.Kolmattahan me yritimme 6kk ja olin jo masentua.Mutta olipa hyvin ehtinyt unohtua.ehkä se että neljas ja viides alkoivat yhdestä ainoasta yhdynnästä en kovin kauaa ehtinyt kehoani kuulostella.

Mutta nyt kuudennen kohdalla taidan olla sekoamassa.Kun toivon ihmettä vaikka on ehkäisy=)Ettei tarvii ihmetellä ajankohtaa.Ei se niin onnistu.Oikeaa hetkeä ei tuu koskaan...

Olipa sekavaa.

Ikkunat sai autosta skrapata,kiva kevät...

so long beibes,L+5

Vierailija
27/27 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänäaamuna labrassa antamassa useamman tuubin verta, jotta voidaan myöskin todeta/poissulkea kilpirauhas" häikät" !! Joitakin muitakin kokeita tohtori kyllä määräsi.. Mä tosin epäilen että raskaudenkaltaisia oireita aiheuttaa kierukka ja sen hormonit.. Mutta jokatapauksessa mietin, että mitäs sitten jos ne kokeet onkin ok?? Onko sinulla sovittu jostakin jatkotutkimuksista?? Ikävää tälläinen " piinailu" , niin paljon mieluummin sitä piinailisi sitä plussaa siihen tikkuun..

-Ädä mietteliäänä-