Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet! Joululahjoista!

Vierailija
14.11.2017 |

Jos mies on käsistään ihan kätevä ja tekee kyllä kaikenlaisia omakotiasumiseen liittyviä hommia, niin onko hyvien työkalujen ostaminen lahjaksi kuitenkin sama, kuin minä naisena saisin vaikka imurin? En halua huonoa lahjaa, mutta äijällä on jo kaikkea, ja haluaisin hommata jotain, mitä hän ei ehkä itse raaski ostaa. Esim akkuporakone on paskana ja uuden tarvitsisi, mutta onko se asia, jonka voi antaa lahjaksi ilman, että toisesta tuntuu paskalta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä paskaa on.

Vierailija
2/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa miehestäsi sanoa, mutta minulle kunnollinen työkalu olisi todella mieluinen joululahja. Akkutyökalujen hankinnassa kannattaa ostaa samaa sarjaa mitä miehellä on jo ennestään käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi asiaa tuolta kannalta, koska oletan, että sinä et kauheasti tarvitse porakonetta. Vai olenko väärässä?

Eli porakone on miehen oma työkalu, kun puolestaan imuri on laite jota molemmat käyttävät (on toki toisenkinlaisia parisuhteita). Eivät siis ole verrattavissa olevia tuoteita siinä mielessä.

No vastakysymys: miltä sinusta tuntuisi saada lahjaksi kynsien hoitolaite (siis sellainen sähköinen hiomalaite, en tiedä sen oikeaa nimeä)?

Vierailija
4/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi asiaa tuolta kannalta, koska oletan, että sinä et kauheasti tarvitse porakonetta. Vai olenko väärässä?

Eli porakone on miehen oma työkalu, kun puolestaan imuri on laite jota molemmat käyttävät (on toki toisenkinlaisia parisuhteita). Eivät siis ole verrattavissa olevia tuoteita siinä mielessä.

No vastakysymys: miltä sinusta tuntuisi saada lahjaksi kynsien hoitolaite (siis sellainen sähköinen hiomalaite, en tiedä sen oikeaa nimeä)?

Ihan kiva lahja olisi. Ja siis kyllä minäkin toisinaan sitä akkukonetta käytän/käyttäisin, mutta meillä aika perinteiset sukupuoliroolit kyllä. Mies tekee "miesten työt" ja minä ne muut sitten.  (ja kaikille urputtajille tasa-arvofanaatikoille tiedoksi, että tämä on minustakin paras tapa meille)

Vierailija
5/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärryksesi työkaluista ole samaa tasoa kuin miehelläsi niin älä osta hänelle mitään tuollaista lahjaksi, vaikka olisi samaa sarjaa. Niissä voi olla jotain eroja joista et ole tietoinen ja jotka saattavat tehdä niistä turhan miehelle koska hänellä voi olla jo parempi versio.

Vähän kuin antaisi kokille tavallisen ruokailuveitsen lahjaksi koska "tarviithan sää veitsiä ruokaa tehdessäsi"

-M37

Vierailija
6/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ymmärryksesi työkaluista ole samaa tasoa kuin miehelläsi niin älä osta hänelle mitään tuollaista lahjaksi, vaikka olisi samaa sarjaa. Niissä voi olla jotain eroja joista et ole tietoinen ja jotka saattavat tehdä niistä turhan miehelle koska hänellä voi olla jo parempi versio.

Vähän kuin antaisi kokille tavallisen ruokailuveitsen lahjaksi koska "tarviithan sää veitsiä ruokaa tehdessäsi"

-M37

Tiedän, että osaisin ostaa hyvää laatua. Se ei siis ole ongelma. Ostaisin lahjaksi varmasti paremman koneen, kuin mitä hän itse raaskisi ikinä ostaa.

Vierailija
7/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehesi pahastuisi, lahja on käytännöllinen ja siitä on iloa pitkäksi aikaa. Yllä hyvä pointti että kannattaa ostaa samaa sarjaa mitä hän omistaa jo, eikä mitään halvinta mahdollista. Kunnollinen ja kestävä teräsarja olisi varmaan myös mieluinen.

En ole ikinä tajunnut näitä lahjoista mielensä pahoittajia. Mulla oli imuri rikki, sain sen lahjana ja olin tosi iloinen. Joskus sain kuntopyörän, siitä vasta olinkin iloinen. 

Käytännöllisyys on aina hyvästä, parempi kun suklaat tai sukat tai varsinkin pienet turhat koriste-esineet. Kyllä sä miehesi tunnet ja tiedät mikä häntä ilostuttaa :)

Vierailija
8/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M37

Ja siis ei hällä ole parempaa versiota, kun ei ole akkukonetta ollenkaan! 

Vierailija
9/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskumatti, jonka voi täyttää miehen suosikkiviinalla.

Vierailija
10/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris 23v. kirjoitti:

Taskumatti, jonka voi täyttää miehen suosikkiviinalla.

hänellä on jo 3 taskumattia (1 minulta saatu lahjaksi).

Eikä oikeasti ole kovin paljoa käyttöä sellaisella. Ja haluan kyllä lahjan, joka on samaan aikaan käytännöllinen, mutta oikeasti ilahduttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi