Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi yksin leikkipuistossa! Is:n juttu

Vierailija
14.11.2017 |

Ja isä sai tuomion. Järkyttävää isää kohtaan! Tapausta tuntematta tarkemmin. Iltasanomissa juttua tästä (en osaa linkittää) Olisko huoltajuuskiistaa pohjalla? Lapsi 6-8 vuotiaan tasolla, ikää kuitenkin jo 9 v. Pidän tätä tuomiota vääränä.

Tämän perusteella aika monen vanhemman pitäisi saada tuomio! Melkeinpä kaikkien. Meilläpäin on normaalia, että ekaluokkalainen ei saa iltapäiväkerhopaikkaa. Paikkoja liian vähän. Toki siitä ei hyötyä meillä, koska mies menee töihin kuuden maissa, minä taas kotiudun yhdeksän jälkeen. Omanikin joutuu olemaan ensi vuonna yksin illat. Molemmilla vuorotyö. Päivähoitoon ei voi osallistua enään. Toki me yritetään järkeillä kotiin hoitajaa ja vuoroja sovitellaan.

Ajatuksenani on se että mitenkä yhteiskunnassa voi saada sellaisesta tuomion, mikä koetaan yhteiskunnan tasolla suotavaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päätön tuomio, itse olin tuossa iässä jo meressä uimasssa kavereiden kanssa ilman vanhempien valvontaa. Toivottavasti hovi kumoaa tuomion.

Vierailija
2/2 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Tuossa iässä lapsi on ollut jo koulun jälkeen yksin kotona pari tuntia. Jokainen yh pitäisi periaatteessa tuomita? Olen myös käynyt tunnin salilla niin että lapsi on jäänyt yksin kotiin tekemään läksyjä tms sillä aikaa.

Aikoinaan olin jo 1. luokalta alkaen iltapäivän yksin kotona, kun vanhemmat olivat töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla