Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS-oireet tekee mun elämästä helvetin

PMS-hirviö
14.11.2017 |

Tottakai ennen menkkoja hermot kiristyy ja kaikki ärsyttää vähän kokoajan. Se nyt kuitenkin on vielä aika pientä kaiken muun lisäks, nimittäin mulle tulee todella synkkiä ajatuksia päähän, tuntuu että mun elämästä ei tuu mitään, alan ajattelemaan kaikkea kamalaa...että mun pitää erota miehestäni kun ei sovita yhteen, oon epäonnistunut ihan kaikessa, kaikki ihmiset on jotenkin mua vastaan, löydän itsestäni vain virheitä. Se itseinhon määrä ja toivottomuus on ihan kamalan painostavaa ja todellista. Mä saatan saada kamalia itku- ja raivokohtauksia, Oman pään sisällä tuntuu, että kaikki joskus negatiiviset ajatukseni olisivat silloin käyneet toteen. Oon monesti miettinyt niinä päivinä itsemurhaa ratkaisuna kaikelle, tuntuu niin todelle se toivottomuus. Mutta sitten kuin taikaiskusta, seuraavana aamuna kaikki onkin palautunut taas normaaliksi.

Onko kellään muulla tällaista?

Sääliksi käy kyllä miestäni, joka joutuu mun kanssa olemaan ne pari päivää...onneksi ei aina tule niin pahoja oireita, mutta aina välillä ne kaikessa kamaluudessaan yllättävät itsenikin. Ei auta vaikka miten yrittäisi ajatella, että tietää mistä kaikki oikeesti johtuu ja että ne tunteet menee kyllä ohi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, siinähän niitä ohjeita tulikin :) Kiitos!

Vierailija
22/23 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa PMDD.

Itse kärsin siitä aikani, kunnes totesin, ettei elämästä tule mitään, kun kerran kuussa olen itsemurhan partaalla ja sillä hilkulla, etten tapa muitakin. Tai jos en niin pitkälle mene, niin eroan puolisostani, jätän koulun kesken ja otan loparit. Sain hormonaalisen ehkäisyn, joka lopetti tuon kokonaan. Suosittelen, vaikken muuten hormonaalisen ehkäisyn kannattaja olekaan. Sain normaalielämän takaisin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä alapeukuttaa. Itselläni myös sama vaiva. Aloin syödä vhh tyyppisesti ja valitettavasti ei ole auttanut. Olen myös saanut tähän keltarauhashormonia kierron loppuvaiheessa otettavaksi ja se on auttanut. Olo oli sietämätön ja paheni noin 28 vuotiaana. Toivoin ruuan ja liikunnan auttavan, mutta ei tuonut apua siihen pahimpaan. Muuten kyllä voin kierron muussa vaiheessa hieman paremmin kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan