Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kandit TV2 Kamala kakara hammaslääkärissä

Vierailija
14.11.2017 |

Olis hirveetä olla hammaslääkäri, kun tommonen fucking 4-vuotias villipeto tuodaan vastaanotolle. Parkuu pirulainen kun tapettava. Ihan hirveä kakara!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin kuulemma pelännyt lapsena niin kovasti hammaslääkäriä, että piti olla useampi ihminen pitämässä mua kiinni että sai sidottua siihen penkkiin kiinni. Olin jopa purrut lääkärin käteen enkä ollut meinannut päästää irti. 😂

Vierailija
2/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että äiti voi maata tollein lapsen alla siinä hammaslääkärituolissa ja pitää lasta nk sylissä. Ikinä en oo tollein nähny tehtävän. 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asperger piirteisen kanssa hammaslääkärikäynnit olleet aina myös aikamoisia...

Vierailija
4/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asperger piirteisen kanssa hammaslääkärikäynnit olleet aina myös aikamoisia...

Vierailija
5/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhan ajan selkäsauna, ennen hamm.lääkärille menoa, antaa rääpäleelle muuta ajateltavaa. Suosittelen!

Vierailija
6/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä urpo ap on. Pojalta poistettiin hammas, toki puuduttivat ensin. Täysin normaalia, että tuon ikäinen itkee ja on kauhuissaan jo normaalista verikokeesta, joten eiköhän ole täysin ymmärrettävää itkeä, kun suuhun tökätään iso puudutepiikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme