Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tulossa kylään. Mitä tarjoan hänelle?!

Vierailija
14.11.2017 |

Mies on tulossa kylään ensimmäistä kertaa tapailumme aikana. Ajattelin tehdä suolaisen piirakan ja sitten leipoa korvapuusteja, mutta ovatko nuo tylsiä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa. Mun mielestä pääasia että itsetehtyä. Ehkä vielä salaattia ja lasilliset punkkua?

Jännittävää iltaa teille..

Vierailija
22/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennut, että harva mies tykkää makeasta esim. pullista. Mielellään jotain suolaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käyttää kortsua!

Vierailija
24/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on ollut niinpäin että mies on tehnyt minulle ruokaa.

En kyllä mitään suolaisia piirakoita ole onneksi joutunut syömään 90-luvun jälkeen.

Mies on yleensä paistanut pihvin salaatin kanssa tai tarjonnut kanasalaattia tai pastaa punaviinin kera.

Jälkiruoaksi kahvi ja likööri tai jotain, älä ole niin juntti että heität korvapuustit pöytään kuin eläkeläismummo. Voi halloo, missä oot ollut viimeiset 20 vuotta, kellarissa?

Vierailija
25/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntille hernesoppaa , lenkkiä ja pullo-olutta!

Vierailija
26/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies on Senegalista, joten perinteinen pulla varmasti maistuisi hänelle. ap

Vierailija
27/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuahan hän tulee tapaamaan eikä ruoan perässä, toivottavasti, joten varmaan aikalailla se ja sama. :D Itse tarjosin miehelle vain kahvia ja suklaata ja edelleen tuntuu kiinnostuneelta. 

Vierailija
28/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies on Senegalista, joten perinteinen pulla varmasti maistuisi hänelle. ap

Älä usko näitä pseudohifistelijöitä. Varsinkin jos on ulkomaalainen niin pulla on hyvä! Retroruoka on tulossa muotiin :) Minä tein omalle (ulkomaalaistaustaiselle) miehelleni karjalanpiirakoita ja munavoita, oli ihan elämys kun ei ollut koskaan maistanut ennen :) Osaa nykyään leipoa niitä itsekin, vie (ulkomaalaistaustaisille) kavereilleenkin ja hyvin uppoaa. :)  

Vierailija
29/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten kondomit. Senegalin miehillä on aina joku tauti. Kokemusta on liki 50 Senegalin miestä koeajaneena.

Vierailija
30/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä (sori floodaus): noissa kulttuureissa arvostetaan perinteistä ja itsetehtyä kotiruokaa. Pesee jotkut fiinit take-out sushit siis sata-nolla, kun näet vaivaa ja teet itse. Osoittaa miehelle, että arvostat häntä kun jaksat nähdä vaivaa hänen eteensä :) 

Vierailija
31/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todennut, että harva mies tykkää makeasta esim. pullista. Mielellään jotain suolaista.

Pullaa syödään vain kohteliaisuudesta.

Vierailija
32/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi maljakkoa. Toisessa viiniä ja toisessa hunajaa. Anna miehen juoda viiniä rinnoiltasi ja nuolla hunajaa tussultasi. Mä varotan... its going to get messy..

Vierailija
33/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa toosaa.

Kohtelias emäntä tarjoilee alkudrinksun ensin eli tisu suuhun jo heti eteisessä, kun senegalilainen saapuu. Sivele nännit vaikka suklaalla ja kermavaahdolla....

Vierailija
34/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia ja häränsilmää  ; )

Vierailija
35/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli feikkiap :(

Mies on suomalainen. T.oikea ap

Vierailija
36/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö jo miehen ruokatottumukset, että mistä tykkää ja mistä ei?

Vierailija
37/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muistan että hän sanoi kerran että heidän perhe leipoi aina korvapuusteja viikonloppuisin kun hän oli pieni. Siksi ajattelin että edelleen tykkäisi niistä..?

Vierailija
38/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muistan että hän sanoi kerran että heidän perhe leipoi aina korvapuusteja viikonloppuisin kun hän oli pieni. Siksi ajattelin että edelleen tykkäisi niistä..?

Kaunis ajatus. :) Toivottavasti iltanne onnistuu mainiosti. Oletko epävarma miesten seurassa?

Vierailija
39/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa sitä torttuasi... ja jos ei hoida hyvin annat kunnon korvapuustin

Vierailija
40/45 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ehdottomasti ei korvapuusteja! Ne äidin tekemät on kuitenkin olleet paljon parempia, turha yrittääkään kilpailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän