Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lujatahtoinen?

Vierailija
14.11.2017 |

Huomasin, että olen erityisen lujatahtoinen nainen. Olen lujatahtoisimpia verrattuna niin oman kuin vastakkaisen sukupuolen edustajiin.

Yksi mies sanoi minulle tämän jo nuorena ja että minua olisi hyvin vaikeaa yrittää käyttää hyväksi millään tavalla. Toden totta, huomaankin tämän ominaisuuden kulkeneen mukanani läpi elämäni!

Minulla on vahva ajatus itsestäni ihmisenä ja rajoistani. Vanhempani sanovat, että vaadin yksityisyyttä. Olen joustava, mutta sitkeä, rajojani voi yrittää ylittää, mutta annan takaisin, jos koen aiheelliseksi.

Mietin ensin, että mistä, ehkä heikkoudestakin, toisen tarve kumpuaa ja hyväksynkö sen siinä tilanteessa vaiko en. Heikoimmat ihmiset kokevat minut varmasti suorastaan pelottavan vahvana. Olen tehnyt tietoisia myönnytyksiä joillekin, ollut vahva heidän puolestaan. Sisimmältäni uskoen lujasti, että saan olla mitä olen, vaikka se ei muita miellyttäisikään. Voin viheltää tilanteet poikki, jos päätän keskittyä enemmän omalle mukavuusalueelleni. Yleensä pyrin kiittämään, kannustamaan ja kehumaan toista erotilanteissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lujatahtoinen, teen mitä päätän ja minulla on pitkäjänteisyyttä. Olen myös aika armoton, muutamat olen skipannut elämästäni, koska ovat tehneet pahoja virheitä. Olen lisäksi pitkävihainen, pelottava.

Vierailija
2/3 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lujatahtoinen ja nainen. Kaikki eivät pidä sitä kovin positiivisena ominaisuutena. Mutta kyllä siitä on ollut hyötyä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä sana. Jotenkin se kolahti minuun juuri nyt. Ei, en ole lujatahtoinen, mutta alan pyrkiä siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän