Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin hengitys haisee

Vierailija
14.11.2017 |

Mitä tehdä? Lähellä istuvan työkaverin hengitys haisee kuolemalta. Välillä tulee neuvomaan tähän työpisteelle ja huokailee kohti ja syvään ja kun haisee ihan hirveälle jo silloin kuin vain istuu tuossa ja puhuu.

Oisko mitään hajustetta jolla peittää tuo? Yöks.. Tosi epämiellyttävä työskennellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei hoitaa. Te kerätä kolehti ja ilmoittaa kotiosoite, ok. Viikon päästä, njet paha haju, kadonnut kuin ruumis suomenlahteen.

Vierailija
2/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin murheet. Sano hänelle suoraan jos noin kismittää, äläkä sen sijaan valita nettipalstoilla noinkin turhasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Kiitti vinkistä.

Vierailija
4/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin ala-asteella enkä ymmärtänyt matematiikkaa niin jouduin erityisopetukseen. En pystynyt keskittymään itse opetukseen sitäkään vertaa mitä normaalilla tunnilla, itse asiassa vielä vähemmän, kun erityisopettajan hengitys haisi niin ällöltä. Sillä oli myös epässiistit kynnet.

Vierailija
5/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin ala-asteella enkä ymmärtänyt matematiikkaa niin jouduin erityisopetukseen. En pystynyt keskittymään itse opetukseen sitäkään vertaa mitä normaalilla tunnilla, itse asiassa vielä vähemmän, kun erityisopettajan hengitys haisi niin ällöltä. Sillä oli myös epässiistit kynnet.

Onko kuinka pitkä aika, onko erituis opettaja vielä elossa? Sergei hoitaa, sinulle tule hyvä mieli aina kun katso merinäköalaa, kosto suloinen, da?

Vierailija
6/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hän tietääkin sen, mutta ei välttämättä pysty vaikuttamaan asiaan. 

Pahimmat hajut tulee mun mielestä nielun propuista joita mulla itselläkin joskus on enkä saa niitä pois. Onneksi ne lähtee sitten itsekseen jossain vaiheessa. Ientulehdus voi myös haista pahalle ja kuiva suu. Toi on kyllä tosi ikävä tilanne. 

Vierailija
7/7 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paska tilanne. Yks päivä se piti huoneen ovea kiinni koko päivän ja se huone haisi kuolemalle. Koitin tehdä tikusta asiaa muualle vähän väliä. Ovea ei saanut pitää auki. Sanon kohta että menis lääkäriin.

Itse on olevinaan niin hajuyliherkkä ettei kestä jos joku käy lounaalla esim ravintolassa ja tulee ruoalta tuoksuen takaisin toimistolle. Kaikenmaailman hajusteet ja tökötit kyllä kestää jos ne lähtee hänestä itsestään. Ja äänien kanssa sama juttu, pitää tuota ovea kiinni koska häiriintyy muiden äänistä mutta on itse todella kova mekastamaan, kova puheääni (koko ajan äänessä), huokailee ja ryskää ja kolistelee ja paukuttelee ovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi