Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen päivän syöpöttelyputki, paino nousi 3kg. Saako tuon pois viiden päivän Nutrilett-kuurilla?

Vierailija
14.11.2017 |

Olen normaalipainoinen, eikä ole tarve laihduttaa. Minut irtisanottiin perjantaina ja söin suruuni koko viikonlopun. Pizzaa, suklaata, jäätelöä, en edes mitään normaalia ruokaa. Paino on nyt 3kg enemmän kuin perjantaina.

Maanantaiksi olisi työhaastattelu. Paras mekkoni ei nyt mahdu päälle ja olo on muutenkin turvonnut ja plösö. Saisiko tuon turvotuksen pois 5 päivän Nutrilett-kuurilla, jonka jälkeen palaisin normaaliin, terveellisen ruokavaliooni?

Toistan: ei tarvetta laihduttaa, vaan saada tämä ylimääräinen nesteturvotus pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsekin tiedät, että se on turvotusta, niin mihin tarvitset Nutrilettia? Viljat minimiin ja paljon selleriä, mansikkaa ja muita nestettä poistavia kasviksia tai marjoja.

Vierailija
2/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on syömisongelma, hanki hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kolmen päivän syöpöttely ei ole syömisongelma, jos on juuri irtisanottu. Ja nyt on tiistai. Olen syönyt eilen ja tänään aivan normaalisti. Ja aion syödä loppuviikonkin, mutta mietin, että lähteekö tuo 3kg maanantaihin mennessä normaalisti syömällä vai auttaisiko tällainen äkkikäännös tähän väliin.

Olen oikein tyytyväinen itseeni ja painooni. Haluan vain tuohon normaalipainooni maanantaihin mennessä, jotta voin käyttää työhaastattelussa mekkoani, jossa olen itsevarma.

ap

Vierailija
4/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipitoinen ruoka poistaa nestettä melko nopeasti, tosin yöunet saattavat häiriintyä, kun on käytävä tarpeella useastikin ja munuaiset tekee kovasti työtään. Myös kahvi on aika voimakas diureetti, tosin suuri kofeiinimäärä voi hermostuttaa, joten ei paniikkihäiriöisille!

Vierailija
5/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. On ihan tavallista että normaalit, ongelmattomat ihmisetkin tuollaisissa ääritilanteissa kuten irtisanotuiksi joutuessa syövät tai juovat suruunsa, ilman että ovat syömisongelmaisia tai alkoholisteja. Jos se menee ohi nopeasti kuten ap:lla on jo mennyt, niin ei siinä mitään hätää ole.

Ja kyllä ap, saat tuon pois Nutrilettilla, mutta minusta se on vähän "overkill", koska tuosta painosta varmasti 1,5 kg ainakin on nestettä. Voit ihan vaan palata entisiin terveellisiin elämäntapoihin niin turvotus laskee ajan kanssa itsestään. Jos sinun on pakko nopeuttaa prosessia, osta jotain nesteenpoistajaa luontaistuotekaupasta.

Vierailija
6/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä lähtisi ihan syömällä normaalisti ihan mitä vaan. Ei yhdessä päivässä mutta ehkä parissa kolmessa. Ei tartte stressata mitään kuureja ne vaan ajaa uuteen kierteeseen.

Vierailija
7/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sairas.

Vierailija
8/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kolmen päivän syöpöttely ei ole syömisongelma, jos on juuri irtisanottu. Ja nyt on tiistai. Olen syönyt eilen ja tänään aivan normaalisti. Ja aion syödä loppuviikonkin, mutta mietin, että lähteekö tuo 3kg maanantaihin mennessä normaalisti syömällä vai auttaisiko tällainen äkkikäännös tähän väliin.

Olen oikein tyytyväinen itseeni ja painooni. Haluan vain tuohon normaalipainooni maanantaihin mennessä, jotta voin käyttää työhaastattelussa mekkoani, jossa olen itsevarma.

ap

Tuosta se ongelma lähtee. Seuraavalla kerralla ahmimiseen riittää huono asiakaspalvelu kaupassa ja lopulta et tarvitse mitään vastoinkäymistä ja elämäsi on pelkkää ahmimista. Hanki hoitoa nyt, kun ongelma ei ole vielä räjähtänyt käsiin.

Vierailija
9/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuosta se ongelma lähtee. Seuraavalla kerralla ahmimiseen riittää huono asiakaspalvelu kaupassa ja lopulta et tarvitse mitään vastoinkäymistä ja elämäsi on pelkkää ahmimista. Hanki hoitoa nyt, kun ongelma ei ole vielä räjähtänyt käsiin.

Jos ap hakeutuisi hoitoon, kukaan ei ottaisi häntä vakavasti. Ihan totta nyt: jos ihmisellä on yksittäinen muutaman päivän lohtusyömisjakso irtisanomisen jälkeen eikä mitään muita syömis- tai paino-ongelmia niin ei sellainen ole minkään sortin syömishäiriö.

Itse muuten olen joissakin elämäni vaikeimmissa tilanteessa hetken juopotellut, mikä lienee vieläkin pahempi tapa, mutta ei ole silti jäänyt ryyppy päälle enkä ole minkään sortin alkoholisti.

Vierailija
10/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joopa joo. Ei ole tapana syödä suruuni. Nyt tuo irtisanominen vain harmitti sen verran, että makasin sohvalla koko viikonlopun ja söin, ryvin itsesäälissä. Ei ole tapana syödä itseä ähkyyn edes jouluisin tai reagoida suruun syömällä. Nyt oli eri tilanne.

ap

Vierailija
11/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nestettä, syö ananasta ja mansikoita, ne pistää nesteet liikkeelle.

Vierailija
12/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katson vaikka torstaihin asti lähteekö turvotus pois ja jos ei, otan tuo kikkakolmosen ja pienen paastokuurin maanantaihin asti. 

Ja sitte kun tämän seurauksena tulee väkisinkin aivan armoton syöpöttely-paasto-kierre, joka hallitsee koko elämääni, niin menen sitten hoitoon :D

ap

Vierailija
13/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa tarvitse kuin syödä vähähiilihydraattista ruokaa, juoda paljon vettä ja käydä vaikkapa pitkillä kävelylenkeillä. Aika monta päivää aikaa kuitenkin. 

Vierailija
14/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, katson vaikka torstaihin asti lähteekö turvotus pois ja jos ei, otan tuo kikkakolmosen ja pienen paastokuurin maanantaihin asti. 

Ja sitte kun tämän seurauksena tulee väkisinkin aivan armoton syöpöttely-paasto-kierre, joka hallitsee koko elämääni, niin menen sitten hoitoon :D

ap

Toivottavasti silloin ei vaan ole liian myöhäistä.

Vierailija
15/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti silloin ei vaan ole liian myöhäistä.

Toivotaan näin :D

ap

Vierailija
16/16 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten typerä voi olla, että ei tajua ettei kukaan liho kolmessä päivässä mitään? sä oot turvonnut nestettä, ja ei tarvii alkaa sekoilemaan ja jojoilemaan minkään nutriletin kanssa. kevyesti vaan viikon verran ja se on sillä pois.

1 gramma hiilihydraattia kerää 9 grammaa nestettä lihaksiin. Näin ollen parisataa grammaa karkkia tuo jo yli kilon NESTETTÄ. Pastaa, karkkia, makeaa... Sillähän sitä "kiloja" tulee LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi