Otsarypyt jo 20-vuotiaana.. tuntuu että olen ainut 20-vuotias 40-vuotiaan naamalla
lääkäri sanoi, että olen liian nuori botoxiin :(
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Herraisä! Monella 20-vuotiaalla on ilmejuonteita. Katso vaikka vielä nuorempia, esim. Benjamin Peltonen ja Isac Elliot. En näkisi yhtään syytä, että pojat olisivat komeampia tasaisella otsalla :D
http://www.isacelliot.com/wp-content/themes/isacelliot-us-tour/img/stor…
http://akimg2.ask.fm/assets/212/233/386/normal/img_20130725_013004.jpg
No, mutta molemmat pojathan ilmehtivät kuvissa, eli korottavat kulmiaan. Totta kai silloin kaikille ilmestyy otsajuonteita. Ap varmaan tarkoitti, että hänellä on otsaryppyjä silloinkin, kun kasvojen ilme on rentoutunut, eli ei vain ilmehtiessä.
Et ole ainoa. Hesari juuri uutisoi Sharif Quaderi -nimisestä turvapaikanhakijasta, joka on 18-vuotias. Jännä juttu, että näyttää paljon vanhemmalta. Otsaryppyäkin löytyy.
Mitä sitten? onhan viivi pumpasellakin
ota botoxia :) cityklinikka edullista :)
Mullakin oli ennen (parikymppisenä) otsaryppyjä. Harkitsin vähintään otsista, jos ei jopa jonkin sortin operaatioita. Sitten kuitenkin painoni nousi n. 15 kg (ennen painoindeksini oli alle 18), niin rypyt kummasti katosivat. Samalla myös erittäin kuiva ihoni muuttui terveemmäksi. Eli jos ap olet hyvin alipainoinen, niin jonkin verran lihottamalla rypyt saattavat kadota.
Kyllä on. Itse olen kiinnittänyt siihen huomiota kun 3-kympinkriisissäni yhtäkkiä huomasin otsaryppyni. En osaa sanoa milloin olen ne saanut mutta kaveri lohdutti että "kaikilla on ne jo nuorena". Aloin sitten tarkkailla ihmisten otsia (joo... fiksua...) niin monilla n 20-vuotialla sukulaisillani tai työkavereillani on ne myös. Eli ei ne ole ryppyryppyjä, huoli pois. Katselepa ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut maattua auringossa? T. Rypytön 39v
Nykyään on muotia rypistää otsaa. Ei sellaisia kiukkuryppyjä, mutta ne rypyt jotka syntyy kun kohottaa kulmakarvojaan iloisen hämmästyneeseen ilmeeseen, ne on in!
Joo tosiaan alkoi vähän huolestuttaa kun ite oon 12.v ja mulla tulee otsarypyt???!!!
Vaakasuuntaiset pienet otsajuonteet ei ole lainkaan niin paha kuin pystysuora ryppy kulmakarvojen välissä joka minulla on jo nyt 25-vuotiaan. Ei ole 11-rypyt koska ryppyjä on tosiaan vain yksi ja se näyttää kuin otsassa olisi persevako.
Oisit käyttäny ihoa nuorentava voiteita terverveisen rypytön 30v
Katsoppa Miina Äkkijyrkän kasvoja ja olemusta. Komea vanha nainen. Ei oo mikään piipittäjä...
Retinol ja c-vitamiinia. Joissain seerumeissa on samassa nää.
Onko paljonkin potkukelkan jälkiä naamassa noin muuten?
Ikääntyminen on muutakin kuin ryppyjä ja juonteita. Ihmisen iän pystyy siltikin arvioimaan varsin helposti, ikääntyneillä naisilla esimerkiksi kasvoista häviää se lapsenomainen pyöreys, tyttömäisyys ja fertiliteettiys. Kasvot muuttuvat iän myötä teräväpiirteiseksi ja kuivakamman näköiseksi. Nuo ovat niitä klassisimpia ikääntymisen merkkejä ja kertoo siitä, että nainen ei ole enää parhaassa lisääntymisiässä. Ilmeilyrypyt parikymppisellä ei muuten ole laisinkaan sama asia kuin ne syvät uurteet ja ikääntymisrypyt vanhentuneilla ihmisillä.