Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka petät te varattujen miesten kanssa

Vierailija
14.11.2017 |

Mietittekö koskaan että kun vaimo saa selville sieltä voi laukkujen kanssa muuttaa luoksenne myös perheen lapset ei pelkästään se mies?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa kaikki häviää: paskasta saa harvemmin mitään hyvää aikaiseksi.

Vierailija
22/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas h*rot liikkeellä. On moraali mennyt alas. Vapaita miehiä on vaikka kuin paljon ja silti pitää varattuja metsästää.

Luultavasti luonnevikaisia narsisteja, joitta vapaat miehet eivät huoli.Varattukin pitää lumppuna, jota on hauska naruttaa ja potkaista pellolle. Yhteiskunnan pohjasakkaa.

Auts.. Onkohan jotain petetty? No kunhan pidät mielessä että se oli 100% sen toisen naisen vika ei kenenkään muun! Ei aineskaan äijäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet miesten kertovan naisille olevansa varattuja?

Kyllä minä ainakin aina olen kertonut jo ihan alkuun. Ei paljoa tunnu naisia haittaavan.

Vierailija
24/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät, mitä kevytkenkäisyyttä, mitä moraalittomuutta. Missä kaikki kunnon naiset on?

Vierailija
25/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet miesten kertovan naisille olevansa varattuja? Kyllä syyllinen löytyy siitä miehestä, ei naisesta. Ei ketään miestä voi pakottaa pettämiseen.

Ja höpöhöpö, kyllä osa toisista naisista tietää miesten olevan varattuja, varsinkin jos kyse pidempiaikaisesta petoksesta. Naiset eivät vaan välitä ja joillekin se on jopa jotenkin kunniakasta saada ukkomies kaadettua. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että se kuitenkin mies, joka kantaa vastuun pettämisestään, ei toinen nainen.

Vierailija
26/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet miesten kertovan naisille olevansa varattuja? Kyllä syyllinen löytyy siitä miehestä, ei naisesta. Ei ketään miestä voi pakottaa pettämiseen.

Eräs tuttu mies kertoi, ettei poikamiehenä oikein flaksi baarissa käynyt, mutta naisia alkoi pyörimään ympärillä samoissa baareissa ihan eri tavalla sen jälkeen, kun ilmestyi sormus käteen.

Vierailija
27/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt vaimoani rinnakkaissuhteilla pariinkin otteeseen. Vaimo ei ole niistä saanut tietää.

Meillä kyllä on sellainen järjestely, että jos olisin narahtanut, ei vaimolla olisi ollut mitään mahdollisuutta laittaa minua ulos vaan olisi lähtenyt ellei meno olisi kelvannut.

Ja vain huonot äidit jättävät lapset isille. En ymmärrä kuinka kukaan nainen pystyisi esim. työpaikalla kertomaan, että ei ottanut lapsia erossa. Siinä menee kyllä naisen maine.

Eli: varsin turvallista on pettää.

Vierailija
28/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vapaat ei valitettavasti vastaa useinkaan minun eikä muiden toiveita, siksi ne on vapaita.

Etkä sinä vastaa kenenkään toiveita, koska et pysty saamaan vapaata miestä.

Vierailija
29/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap arvelee kenenkään ottavan kotiinsa seksisuhdemiestä lapsineen? Ap tuntuu luulevan, että kaikki naiset haluavat parisuhteen ja että he tavoittelevat hänen miestään omaan parisuhteeseen. I don't think so. Minullakin on ollut pari kertaa houkutus pettää varatun miehen kanssa, mutta en ollut hänessä kiinnostunut mistään muusta kuin seksistä. Ap:n on näköjään ihan ylitsepääsemättömän vaikea käsittää, että on naisia, jotka aidosti pitävät seksistä eivätkä halua perhettä. Hänellä se menee ehkä itsellään toisipäin.

Vierailija
30/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon nykyistä nuorempana minulla oli kolme peräkkäistä suhdetta naimisissa oleviin miehiin. Yhden kanssa harrastettiin seksiä jopa hänen kotonaan kun vaimo ja lapset olivat mökillä. Käytiin saunassa, syötiin hyvin ja sitten yö hänen ja vaimon parisängyssä. Lastenhuone vieressä ja siellä kaikki pienten tytärten tavarat.

Näin jälkikäteen ajateltuna tuo miehen kotiin meneminen olisi saanut jäädä tekemättä, mutta muuten en kadu mitään enkä koe tehneeni väärin. Tiesin miesten olevan naimisissa ja silti olin heidän kanssaan. Mutta minä en pettänyt ketään koska en ollut luvannutkaan mitään.

Nyt olen ollut jo parikymmentä vuotta naimisissa ja olen ollut täysin uskollinen. Miehestäni en tietysti voi varmasti tietää mutta aika yllättänyt olisin jos hänellä olisi muita ollut. Mutta jos näin olisi, niin syyllinen olisi vain ja ainoastaan mieheni.

Niin ja tosiaan en todellakaan olisi halunnut yhtäkään noista miehistä kanssani asumaan, heidän lapsistaan puhumattakaan!

Vierailija
31/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vaimomateriaalia, toiset patjamateriaalia. Löyhä moraali sekä siihen liittyvä alhainen sosiaaliluokka näkyy ja haisee kauas.

Vierailija
32/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat varattuja avioliitoissa joissa ei ole hellyyttä eikä seksiä tarpeeksi, muuten ok parisuhteet. Ei ole muuta tarvetta kuin tuo läheisyys, intiimi hellyys ja se että kumpikin saa tuntea olonsa halutuksi ja rakastetuksi edes hetken. Auttaa jaksamaan hymyssä suin taas kotona.

Saa nähdä mikä on tilanne 3 vuoden kuluttua kun nuorimmat lapset lähtee molemmilta kotoa.

Vierailija
33/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö, kyllä osa toisista naisista tietää miesten olevan varattuja, varsinkin jos kyse pidempiaikaisesta petoksesta. Naiset eivät vaan välitä ja joillekin se on jopa jotenkin kunniakasta saada ukkomies kaadettua. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että se kuitenkin mies, joka kantaa vastuun pettämisestään, ei toinen nainen.

Mulla oli tuttava, joka kerran baarissa oikein retosteli humalassaan miten varattuja miehiä on niin kiva iskeä. Ainakin tietää olevansa niitten vaimoja kauniimpi. Suuttui aika verisesti kun sanoin, että ei se nyt ihan noin mene ja miltä ittestä tuntuisi jos joskus itse seurustelee ja sitten mies pettää häntä. Tuhahteli, ettei kuulemma häntä tulla pettämään, ei aio levitä lehmäksi.

En tiedä miten lopulta kävi, mutta eipä vuosina mitä tunsin niin kovin montaa kaveria saanut ja eikä miestäkään. Ja veikkaan, että kaveripiirin perusteella kannata miestä hankkiakkaan, muuten kaverit tekee ihan samat hänelle, mitä hän pyrki tekemään muille.

Vierailija
34/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt vaimoani rinnakkaissuhteilla pariinkin otteeseen. Vaimo ei ole niistä saanut tietää.

Meillä kyllä on sellainen järjestely, että jos olisin narahtanut, ei vaimolla olisi ollut mitään mahdollisuutta laittaa minua ulos vaan olisi lähtenyt ellei meno olisi kelvannut.

Ja vain huonot äidit jättävät lapset isille. En ymmärrä kuinka kukaan nainen pystyisi esim. työpaikalla kertomaan, että ei ottanut lapsia erossa. Siinä menee kyllä naisen maine.

Olet varmaan todella ylpeä itsestäs.

Ja ei kannata vannoa mitä vaimo tekee siinä tilanteessa, sen tietää vasta kun/jos tilanne tulee vastaan. Mutta ei kannata tuudittautua siihen uskoon, että pääset tilanteessa vähällä.

Vierailija
35/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuttava, joka kerran baarissa oikein retosteli humalassaan miten varattuja miehiä on niin kiva iskeä. Ainakin tietää olevansa niitten vaimoja kauniimpi. Suuttui aika verisesti kun sanoin, että ei se nyt ihan noin mene ja miltä ittestä tuntuisi jos joskus itse seurustelee ja sitten mies pettää häntä. Tuhahteli, ettei kuulemma häntä tulla pettämään, ei aio levitä lehmäksi.

En tiedä miten lopulta kävi, mutta eipä vuosina mitä tunsin niin kovin montaa kaveria saanut ja eikä miestäkään. Ja veikkaan, että kaveripiirin perusteella kannata miestä hankkiakkaan, muuten kaverit tekee ihan samat hänelle, mitä hän pyrki tekemään muille.

Ai niin ja vuos myöhemmin mieheni kanssa törmättiin häneen baarissa ja sain tietää, että kyseinen nainen on hyvinkin tunnettu kylällä helppona tapauksena. Enpä jaksanut keksiä mitään hyvää sanottavaa siitä naisesta, vaikka normaalisti ains yritän jotain hyvää toisesta puhua.

Vierailija
36/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas h*rot liikkeellä. On moraali mennyt alas. Vapaita miehiä on vaikka kuin paljon ja silti pitää varattuja metsästää.

Luultavasti luonnevikaisia narsisteja, joitta vapaat miehet eivät huoli.Varattukin pitää lumppuna, jota on hauska naruttaa ja potkaista pellolle. Yhteiskunnan pohjasakkaa.

Moni liitto olisi hajonnut paljon aikaisemmin tai ei ole hajonnut olleenkaan tällaiten naisten ansiosta. 

Vierailija
37/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi petät? Onko liikaa vaadittu, että olet vaimollesi rehellinen ja annat hänenkin nauttia elämästään? Ihme vetys olet.

Vierailija
38/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät hyssykät, mitä kevytkenkäisyyttä, mitä moraalittomuutta. Missä kaikki kunnon naiset on?

Ne ovat kotona lasten kanssa. Seksiä harrastetaan sitten toisten naisten kanssa.

Vierailija
39/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat vaimomateriaalia, toiset patjamateriaalia. Löyhä moraali sekä siihen liittyvä alhainen sosiaaliluokka näkyy ja haisee kauas.

Sosiaaliluokalla ei ole paljoakaan tekemistä pettämisen kanssa. Rikas äijä voi vaikka ostaa asunnon h********n. On helpompi peittää jälkensä ns. paremmissa piireissä.

Vierailija
40/40 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu mies kertoi, ettei poikamiehenä oikein flaksi baarissa käynyt, mutta naisia alkoi pyörimään ympärillä samoissa baareissa ihan eri tavalla sen jälkeen, kun ilmestyi sormus käteen.

Mun parilla sinkku kaverilla on sormuksetkin sitä varten kun varattuna lohkee helpommin. Toinen mainostaa valesuhdettaan ihan tinderissäkin ja hyvin toimii. Naiset tarjoo jopa itseään kun kuulevat ettei oma anna tai enää sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi