Te jotka petät te varattujen miesten kanssa
Mietittekö koskaan että kun vaimo saa selville sieltä voi laukkujen kanssa muuttaa luoksenne myös perheen lapset ei pelkästään se mies?
Kommentit (40)
No ei kyllä muuta =D en todellakaan huoli kotiini muiden lapsia
Ihanko oikeasti kuvittelet miesten kertovan naisille olevansa varattuja? Kyllä syyllinen löytyy siitä miehestä, ei naisesta. Ei ketään miestä voi pakottaa pettämiseen.
En ole miettinyt enkä ottaisi sellaista miestä, joka tuo lapset mukanaan. Sen sijaan laitoin meidän lapset isänsä mukaan koska hän piti rinnakkaissuhteita. Muutenkaan en ole ottanut miestä kun on omat lapset vielä pieniä, kunhan kasvavat tai jos löytyy (kun on jo löytynyt) oikein sopiva ja varma niin hänet voin nyt jo ottaa meille kun lapset esiteinejä. Mielestäni kuuluu ja on ainakin helpompaa asua sinkkuna eron jälkeen kun lapsia erokumppanin kanssa. Sinkkujakso puhdistaa ilmaa ja omaa mieltä, voi silloin tällöin tietenkin tapailla ja sitten ajastaan löytyy sopiva. Onhan sekin mahdollista että palaa yhteen lastensa isän kanssa. Ai niin miksi sitten olen maannut varatun perheenisän kanssa? Onhan ihmisillä avoimia suhteita ja hyväksyn ne, vaikken omassa suhteessani. Jos olen seksin puutteessa oleva, eronnut sinkku niin tuollainen avoimessa suhteessa oleva on oikein hyvä siihen hätään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti kuvittelet miesten kertovan naisille olevansa varattuja? Kyllä syyllinen löytyy siitä miehestä, ei naisesta. Ei ketään miestä voi pakottaa pettämiseen.
Totta. Moni varattu mies on tosi sitkeä ja pitkäaikainen piirittäjä, pano-/seurakumppani kertomatta olevansa varattu ja perheellinen. Monen vaimo ei tiedä sitä.
Hyvä pointti, mutta mun miehellä on onneksi jo niin vanhat että ne muuttaa opiskelemaan ja päästään sitten aloittamaan oma perhe-elämä.
Heillä ei ole lapsia, eikä meille tulisi parisuhdetta vaikka vaimostaan eroaisi.
Minulla ei ole velvollisuutta ottaa vastaan miestä matkalaukkuineen saati lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois. Toimii yllättävän hyvin. Eli perustilanna perhe-elämästä, missä vaimoa ei enää lastensaannin jälkeen seksi kiinnosta. Ja sormus sormessa, mutta ei tunnu paljoa vaikuttavan naisten kohdalla. Päinvastoin. Vähän kuin #2 kommentoi: pääsee helpommin eroon.
Taas h*rot liikkeellä. On moraali mennyt alas. Vapaita miehiä on vaikka kuin paljon ja silti pitää varattuja metsästää.
Tottakai lapsemme jäisivät isänsä kanssa asumaan. Omistaahan lapset puolet talostakin. Itse muuttaisin toiselle puolelle Suomea, ei lasten olisi mitään järkeä pahimmassa teini-iässä vaihtaa koulua, harrastuksia ja kaveripiiriä. Ja luonnollisesti opiskeluajankin asuisivat isänsä kanssa puoliksi omistamassaan talossa, miksi pitäisi maksaa vuokraa ulkopuolisille? Ei näistä teineistä ihan heti pääse eroon, kun 18 täyttävät.
Meidän ystävyys-panosuhde ei muuttuisi parisuhteeksi, vaikka mies eroaisikin. Tiedetään molemmat ettei meistä paria tule, eikä mies edes kuvittelisi tulevani minun oven taakse matkalaukkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas h*rot liikkeellä. On moraali mennyt alas. Vapaita miehiä on vaikka kuin paljon ja silti pitää varattuja metsästää.
Luultavasti luonnevikaisia narsisteja, joitta vapaat miehet eivät huoli.Varattukin pitää lumppuna, jota on hauska naruttaa ja potkaista pellolle. Yhteiskunnan pohjasakkaa.
Ne vapaat ei valitettavasti vastaa useinkaan minun eikä muiden toiveita, siksi ne on vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Ne vapaat ei valitettavasti vastaa useinkaan minun eikä muiden toiveita, siksi ne on vapaita.
Varatutkin vain sun itse rakentamissa pilvilinnoissa. Teille on niin helppo vakuutella mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ja yleensäkin tarkoiteta niitä jotka tietävät miehen olevan varattu.
Tottahan se on että tuollaiset pettäjämiehet helposti valehtelevat kaikille.
Jos on avoin suhde, ei ole pettämistäkään.
Jokin siinä parisuhdedynamiikadda mättää, kun mies on tahdoton reppana, joka ensin joutuu pahan naisen viettelemäksi ja sitten pikkurouva pakkaa sille matkalaukut ja lapset mukaan, tekee varmaan eväsleivätkin mukaan.
Moni sinkkunainen pitää makkarasta, mutta en ota koko sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatutkin vain sun itse rakentamissa pilvilinnoissa. Teille on niin helppo vakuutella mitä vain.
Osaahan ne varatut vakuutella pitkäaikaisen elämänkumppaninsakin, joka sentään tuntee miehen erittäin hyvin. Kukakohan se vedätetty on? Eivät kaikki varatut miehet edes lupaile mitään. Oletko koskaan kuullut seksisuhteista?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut metsästää, ihan itse tulivat molemmat varatut miehet elämääni. Ensimmäinen paljastui varatuksi vasta, kun olimme olleet useita kuukausia seksisuhteessa ja se suhde loppui siihen koska en pidä valehtelijoista jotka hakevat seksinsä muualta silloin kun vaimo on raskaana ja perheessä on vastasyntynyt, jälkimmäinen kertoi jo ensitapaamisella olevansa naimisissa. Kummankaan kanssa ei ollut kyse muusta kuin seksistä.
Kumpi nyt sitten on helpompaa, pitää mies kotona niin tyytyväisenä, että ei lähde vieraisiin (ja ylipäätään olla valitsemassa suhteeseen sitä pahinta häntäheikkiä), vai kaikkien muiden naisten paimentaminen pois miehen ulottuvilta?
Ei kun siksi just olen varattujen kanssa, kun ne ei jää roikkumaan tai jos jäävät, uhkaan kertoa vaimolle.