Otatteko Iittalan astioista tarrat irti?
Eli siis, kaverini ihmetteli kun en ole koskaan ottanut Iittalan astioista noita i-tarroja irti. Olen aina ajatellut että "kuuluu asiaan" enkä ole pahemmin miettinyt koko juttua, mutta itse asiassa ne on varmaan tarkoitettu pois otettaviksi? Tai eihän muissakaan astioissa tuollaisia säilytetä :D
Kommentit (36)
Säästätkö vaikka Ikean astioissakin viivakoodit?
Miksi ihmeessä niissä pitää tarroja?
Astioista yleensä otan. Joistain tuikkulyhdyistä vasta sitten kun alkavat repsottaa omia aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekunda laadussa ei ole tarroja.
Jos ei tarraa niin kuppisi on sekundaa.
Siksi.
Otan. Ainakin mukeissa ne on usein asetettu juuri siihen kohtaan mistä hörppään = epämiellyttävää ja epähygieenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Onhan niissä leimakin vielä pohjassa, joka ei lähde irti.
En todellakaan ota. Tarrat merkitsevät parempaa laatua. Astioista saa sitä paitsi myytäessä paremman hinnan jos tarrat ovat paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.Onhan niissä leimakin vielä pohjassa, joka ei lähde irti.
Leimat on sekundassakin.
Leimat on on laiton bulkki kopio.
aika tyhmä jos jollain tarralla, mikä lähtee jossain vaiheessa irti, merkitään "parempaa laatua"
Kuka on oikeasti niin köpsä, että kantaa kotiin(sa) jotain Iittalaa..??
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ota. Tarrat merkitsevät parempaa laatua. Astioista saa sitä paitsi myytäessä paremman hinnan jos tarrat ovat paikallaan.
No mä käytän astioita vain itse, ja ei se laatu siitä heikkene kun tarran ottaa pois. Näyttää vain paremmalta, nuo tarrat on aika rumia.
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi koko asiaa. Olen ottanut pois, jos on ensin vähän irronnut.
Käyttöastioina ovat aina olleet, harvoin käy vieraita enkä ole ajatellut myydä käytettyjä astioita. Brassiluun ei ole tarvetta, rahasta ei ole pulaa.
Otan tarrat pois. Ne on rumia ja epähygienisiä.
Iittalan tuotteet on käyttöön tarkoitettu. Mä en ole niitä myymässä, vaan käytän päivittäin, enkä todellakaan halua juoda vahingossa jonkun tarran kohdalta, jolloin saa suuhunta kaiken sen paskan, mitä se tarra on kerännyt, yäk!
Ei niistä mitään sekundaa tule sillä, että tarran poistaa. Samaa laatua ne on ilman tarrojakin, jos mä olen ne priimana ostanut 😂
Ja hui. Poista tarroja kalliimmistakin käyttöastioista ja koriste-esineistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.Onhan niissä leimakin vielä pohjassa, joka ei lähde irti.
Leimat on sekundassakin.
Leimat on on laiton bulkki kopio.
Jaa, no mulla ainakin on ihan käyttöastioina, ihan sama jos joku ei aidoksi usko.
Otan pois. Käyttöastia on käyttöastia eikä mikään statussymboli.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka nyt omia astioitaan kauppaa?!
Uusia en ole itse ostanut, perintöiittalatkin ovat ihan käyttöastioita.
Ei niitä kuulu pois ottaa.
Vasta kun alkaa repsottaa niin pois. Näkyy samalla että kuppi on käytetty.