Lue keskustelun säännöt.
Sievisistä, en tajua, miksi oikeutta käydään
11.07.2008 |
Eikö sen pitäisi olla ihan selvä asia, että yhteishuoltajuudessa ei voi toinen vanhempi vastoin toisen tahtoa muuttaa lasten kanssa toiseen maahan? Ja mitä tekemistä sillä virallisen osoitteen muuttamisella Janin luokse tässä tapauksessa on? Vai eikö heillä olekaan yhteishuoltajuus vaan Susannalla yksinhuoltajuus + Janilla tapaamisoikeus ja sanavaltaa joihinkin asioihin? Osaako kukaan valaista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tapaamisoikeus.