Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sievisistä, en tajua, miksi oikeutta käydään

Vierailija
11.07.2008 |

Eikö sen pitäisi olla ihan selvä asia, että yhteishuoltajuudessa ei voi toinen vanhempi vastoin toisen tahtoa muuttaa lasten kanssa toiseen maahan? Ja mitä tekemistä sillä virallisen osoitteen muuttamisella Janin luokse tässä tapauksessa on? Vai eikö heillä olekaan yhteishuoltajuus vaan Susannalla yksinhuoltajuus + Janilla tapaamisoikeus ja sanavaltaa joihinkin asioihin? Osaako kukaan valaista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi