Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vai miehen vartalo?

Vierailija
13.11.2017 |

Yksinkertaisesti:

Naisen vai miehen vartalo?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että naiset eivät pidä miehen vartalosta kun anonyymisti pääsee asian ilmaisemaan. Onpa kivaa olla mies! Mahtavaa!

Mä en hirveästi vetäisi johtopäätöksiä muutaman vastaajan perusteella. Täällä on aika paljon lesbojakin...

Vauva-palstalla paljon lesboja? Mielenkiintoista. Taitaa olla paljon lesboja jotka luokittelevat itsensä heteroiksi ja tekevät miehensä onnettomiksi.

Täällä on paljon lesboja, jotka kertovat "miehensä" taas hakanneen, pettäneen, ryypänneen, sammuneen ja unohtaneen taaperon pihalle pakkaseen. Ja sitten taas lesboporukalla haukutaan kuinka kaikki miehet on JUUUURI tuollaisia. Sitä mä en ymmärrä, että miksi lesbot käyttävät niin paljon aikaansa miesten haukkumiseen. Alemmuskompleksi, ehkä? Tai sitten heitä harmittaa, kun suurin osa naisista on kiinnostunut miehistä eikä heistä.

Vierailija
44/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa loppua meikäläisen lähestymisyritykset. Ei ole niin epäseksuaalista ja narsistia olentoa kuin ihmisnaaras. M35

Vierailija
48/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt miehet loukkaantuko. Itse vastasin, että naisen vartalo kiihottaa enemmän, vaikka miehen kanssa parisuhteessa olenkin. Mieheni (ja joskus muutkin miehet) kyllä kiihottaa minua, mutta ei ensisijaisesti vartalonsa takia, vaan koko olemuksensa. Hänen luonteensa, käytöksensä, kasvonsa, äänensä, tuoksunsa JA vartalonsa ja erityisesti sukupuolielimensä kiihottaa minua. Olen joskus saanut mieheltäni munankuvia puhelimeeni, ja niistäkin kiihotuin.

Kuitenkaan kuva jonkun random miehen vartalosta ei kiihota, toisin kuin vastaava kuva hyväkroppisesta naisesta. Luulisi (hetero)miesten ymmärtävän miksi. Oma mieheni ymmärtää viehätykseni naisia kohtaan erittäin hyvin, ja sehän nimenomaan häntä kiihottaakin. Mutta hän onkin alfauros.

Vierailija
49/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt miehet loukkaantuko. Itse vastasin, että naisen vartalo kiihottaa enemmän, vaikka miehen kanssa parisuhteessa olenkin. Mieheni (ja joskus muutkin miehet) kyllä kiihottaa minua, mutta ei ensisijaisesti vartalonsa takia, vaan koko olemuksensa. Hänen luonteensa, käytöksensä, kasvonsa, äänensä, tuoksunsa JA vartalonsa ja erityisesti sukupuolielimensä kiihottaa minua. Olen joskus saanut mieheltäni munankuvia puhelimeeni, ja niistäkin kiihotuin.

Kuitenkaan kuva jonkun random miehen vartalosta ei kiihota, toisin kuin vastaava kuva hyväkroppisesta naisesta. Luulisi (hetero)miesten ymmärtävän miksi. Oma mieheni ymmärtää viehätykseni naisia kohtaan erittäin hyvin, ja sehän nimenomaan häntä kiihottaakin. Mutta hän onkin alfauros.

Mieti omalle kohdallesi, senkin itsekäs lahna.

Vierailija
50/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, mikä minusta tekee itsekkään. Se, että kiihotun naisen vartalosta? En minä omasta vartalostani kiihotu. Ja kuten sanoin, voin kiihottua myös miehen vartalosta. 

Naisen seksuaalisuus nyt vaan on erilainen kuin miehen, kärjistetysti sanottuna. Naiset kiihottuvat useammin myös omasta sukupuolestaan, vaikka olisivatkin olevinaan heteroita. Miehillä tällainen on harvinaisempaa. Joillekin miehille on jopa ok, jos oma nainen haluaa kokeilla seksiä naisen kanssa, varsinkin jos pääsee itse katsomaan.

Voin miettiä omalle kohdalleni. Eli mieheni kertoisi, että miehen vartalo on hänestä yleisesti ottaen kiihottavampi kuin naisen. Kiihottuisi kuitenkin minusta, ihailisi ja koskettelisi vartaloani ja meillä olisi upeaa seksiä. Ja olisi täysin seksuaalisesti tyydyttynyt suhteessa kanssani. Ei siinä olisi ongelmaa, eikä se loukkaisi naiseuttani. Ei sekään loukkaa naiseuttani, että paras ystäväni on homomies, eikä koe naisen vartaloa kiihottavana lainkaan. Kukin tykätköön mistä tykkää.

Vierailija
51/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, mikä minusta tekee itsekkään. Se, että kiihotun naisen vartalosta? En minä omasta vartalostani kiihotu. Ja kuten sanoin, voin kiihottua myös miehen vartalosta. 

Naisen seksuaalisuus nyt vaan on erilainen kuin miehen, kärjistetysti sanottuna. Naiset kiihottuvat useammin myös omasta sukupuolestaan, vaikka olisivatkin olevinaan heteroita. Miehillä tällainen on harvinaisempaa. Joillekin miehille on jopa ok, jos oma nainen haluaa kokeilla seksiä naisen kanssa, varsinkin jos pääsee itse katsomaan.

Voin miettiä omalle kohdalleni. Eli mieheni kertoisi, että miehen vartalo on hänestä yleisesti ottaen kiihottavampi kuin naisen. Kiihottuisi kuitenkin minusta, ihailisi ja koskettelisi vartaloani ja meillä olisi upeaa seksiä. Ja olisi täysin seksuaalisesti tyydyttynyt suhteessa kanssani. Ei siinä olisi ongelmaa, eikä se loukkaisi naiseuttani. Ei sekään loukkaa naiseuttani, että paras ystäväni on homomies, eikä koe naisen vartaloa kiihottavana lainkaan. Kukin tykätköön mistä tykkää.

Olen vain masentunut tämän asian takia. Tuntuu että en halua enää ottaa vaatteita pois naisen nähden.

Vierailija
52/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä siitä vartalosta kiinni. Kummastakin sukupuolesta löytyy niitä, joiden vartalo kerta kaikkiaan vain ei kiihota, ja sitten toisaalta päinvastaisia tapauksia.

Vierailija
54/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuo yksi mies täällä vinkuu monella eri nimimerkillä? :D

Vierailija
56/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän yllättäen palsta on täynnä miesvihaisia lesboja. 

Vierailija
57/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita miehen ei kannata miettiä liian paljon, koska naisetkaan eivät mieti niitä loogisesti. Heti kun mies luulee saaneensa vihiä jostain, kuulee hän jotain päinvastaista tai hämmentävää. 

Miehen pitäisi keskittyä saamaan itseluottamusta ja mielihyvää fyysisestä kitkasta, katseista ja yleensäkin siitä, että saa naisen koskemaan itseään, koska se on 'todellisempaa' ja konkreettisempaa kuin mikään keskustelu, missä nainen voi sanoa mitä tahansa ja monestakin eri syystä; esim.vallankäyttötarkoituksessa. Se, mitä naisen päässä liikkuu, ei ole merkittävää tai paremminkin ei saisi olla merkittävää. 

Vierailija
58/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä näitä joitain kommentteja. Miksi kukaan ottaa henkilökohtaisesti sen, että jotkut tuntemattomat naiset pitävät naisen vartaloa kiihottavampana kuin miehen?

Vierailija
59/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain masentunut tämän asian takia. Tuntuu että en halua enää ottaa vaatteita pois naisen nähden.

Voi rakas, älä ole! <3 Kyllä me naiset halutaan nähdä alastomia miesvartaloita.

Vierailija
60/67 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että naiset eivät pidä miehen vartalosta kun anonyymisti pääsee asian ilmaisemaan. Onpa kivaa olla mies! Mahtavaa!

Miehen vartalon näkeminen ei kiihoita naisia samalla tavalla kun naisen näkeminen miehiä. Kunnon falloksen näkeminen kylläkin.........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi