Puhutteko joskus ronskisti ihan vaan siksi että se järkyttää takakireää henkilöä?
Mulle on kehkeytynyt ilkeä tapa, jos olen tekemisissä henkilön kanssa joka ottaa itsensä aivan liian vakavasti tai on henkinen kukkahattutäti, niin heitän keskustelun lomassa jotain todella epäsovinnaista vain nähdäkseni reaktion. Lapsellista viihdettä ehkä, mutta toimii itselleni.
Onko muita samankaltaisia?
Miten te toimitte ihmisten kanssa, jotka ottavat itsensä aivan liian vakavasti ja ylläpitävät tietynlaista rooliaan jopa naurettavan korostetusti? Tuleeko teidän ilkikurinen puoli houkutelluksi esiin?
Kommentit (32)
Tämä ei suoranaisesti ole sama asia mutta liittyy samaan aiheeseen.
Olin nuorena kesätöissä huoltoyhtiön vastaanotossa. Osa huoltomiehistä puhui todella kaksimielisiä asioita ja välillä heittivät oikein likaista huumoria suoraan minulle.
Aluksi olin ihan hämmentynyt koska en ollut tottunut sellaiseen ja minua varmaan pidettiin ujostelevana siveyden sipulina joka ei saa sanaa suustaan.
Kuuntelin koko kesän sitä ja kun olin viimeistä päivää töissä, niin yksi huoltomiehistä tuli kertomaan suureen ääneen miten oli tavannut upean naisen edellisenä viikonloppuna ja lähtenyt hänen mukaansa. Kaikki naureskelivat ja odottivat herkullisia yksityiskohtia kun minä kysyin "No tuliko pillua?" Kaikki menivät hiljaiseksi.
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahallani provosoin. Ja ikää tällä tädillä jo 60+. Varsinkin kapeakatseisia yhteen totuuteen uskovia on kiva ärsyttää.
Joskus vain tekee mieli laittaa vähän kapuloita rattaisiin ;) t: 40+ setä
Ettet vaan olisi päiväkodin setätäti?
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahallani provosoin. Ja ikää tällä tädillä jo 60+. Varsinkin kapeakatseisia yhteen totuuteen uskovia on kiva ärsyttää.
Ettet vaan olisi päiväkodin setätäti?
Olen kyllä joskus ollut töissä päiväkodissa, mutta siitä on aikaa. Saa minua tädiksikin kutsua, mutta todellisuudessa olen eno, en setä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei suoranaisesti ole sama asia mutta liittyy samaan aiheeseen.
Olin nuorena kesätöissä huoltoyhtiön vastaanotossa. Osa huoltomiehistä puhui todella kaksimielisiä asioita ja välillä heittivät oikein likaista huumoria suoraan minulle.
Aluksi olin ihan hämmentynyt koska en ollut tottunut sellaiseen ja minua varmaan pidettiin ujostelevana siveyden sipulina joka ei saa sanaa suustaan.
Kuuntelin koko kesän sitä ja kun olin viimeistä päivää töissä, niin yksi huoltomiehistä tuli kertomaan suureen ääneen miten oli tavannut upean naisen edellisenä viikonloppuna ja lähtenyt hänen mukaansa. Kaikki naureskelivat ja odottivat herkullisia yksityiskohtia kun minä kysyin "No tuliko pillua?" Kaikki menivät hiljaiseksi.
Voin kuvitella ne ilmeet! Sama kun vetäis maton jalkojen alta. :)))
Ei tule. Osaan kunnioittaa muita ihmisiä ja heidän erilaisuuttaan. Provosointi on ala-arvoisin itseilmaisun muoto.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Osaan kunnioittaa muita ihmisiä ja heidän erilaisuuttaan. Provosointi on ala-arvoisin itseilmaisun muoto.
Taisit itse juuri provosoida ;)
Kielenkäyttö kyllä tehokkaasti ilmoittaa yhteiskuntaluokan mitä merkkivaatteita on turha peitellä.
Jep, en voi vastustaa kiusausta pieneen provokaatioon.
Nautitko jo koulussa toisten kiusaamisesta? :)
Vierailija kirjoitti:
Nautitko jo koulussa toisten kiusaamisesta? :)
Kiusaajien provosointi se vasta hauskaa onkin.
En todellakaan. Miksi luulet olevasi joku toisten kouluttaja?
Sivistynyt ihminen puhuu sivistyneesti, olipa juttuseura ketä hyvänsä. Tahallisen ronski kielenkäyttö antaa aika moukkamaisen ja vähän lapsellisen vaikutelman. Mutta mikäs siinä jos haluaa olla moukka, keltäpä se on pois.