Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle avautua parisuhdeongelmista?

Vierailija
13.11.2017 |

Av:lla saa vain vittuilua kun muiden avauksia lukee, kaverit pitää miestä liian täydellisenä, äidille en kehtaa puhua intiimiasioista. Kenelle voi parisuhdeongelmistaan nykyään enää avautua ja saada oikeasti tukea??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapeutti.

Vierailija
2/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parisuhdeterapeutille. Voit mennä yksin jos mies ei halua tulla mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi sille omalle kumppanille.

Vierailija
4/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu joka avautuu ihan kaikille, kuka vaan jaksaa kuunnella tai vaikka ei jaksaisikaan niin tämä kyllä kertoo parisuhteensa uusimmat kiemurat. Olen alkanut vältellä tätä ihmistä, en vaan jaksa enää kuunnella. Too much information.

Vierailija
5/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan neuvolassa, terveyskeskuksessa eikä perheneuvolassa. Jos on lapsia, niin aika helposti napsahtaa lasu-ilmoitus ihan vaan varmuuden vuoksi varsinkin, jos kuulut johonkin erityisryhmään, mikä kiihottaa sossuja. Sen jälkeen sinun parisuhdeongelmasi ovat täysin toissijaisia lasten potentiaalisen kärsimyksen rinnalla. Olen oppinut tämän kantapään kautta ja opetellut pitämään suuni kiinni. Perheellisellä ihmisellä ei saa olla minkään valtakunnan parisuhdeongelmia ilman seuraamuksia. Avaudun yhdelle luottoystävälle, jolla myös ilmeisesti aika ongelmainen suhde.

Vierailija
6/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon parisuhdeterapeuteille ainkin pk seudulla järkyttävät jonot... ja ennekkohaastattelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi