Tukholman reissu tulossa ja kiinnostaisi kokemukset Junibackenista!
Onko hehkutuksen arvoinen?
Kommentit (28)
Me käytiin viimeksi kaveriperheen kanssa niin että matkassa oli yksi 13 v., kaksi 10 v. ja yksi 7 v. Kaikki viihtyivät, kun vanhinkin oli siellä ekaa kertaa.
Asiaan toki vaikutti, että tarinat olivat tuttuja. Vähän isommatkin tykkäsivät elää uudella tavalla lapsuuden suosikkeja. Siitä syystä itsekin viihdy Junibackenissa.
Koko paikka täysi kymppi!
Kahvilassa on hyviä leivoksia, on ihana ja viihtyisä!
Minusta se pihakin on tosi mielikuvituksellinen ja hyvin suunniteltu :)
Itse ihastuin siihen ”Muumimuseoon”.. lapset sanoivat sen olleen parempi kuin Muumimaailma :D
Bussilla pääsee helposti siihen Djurgårdenin lähelle :) Satama - alue Junibackenin vieressä on myös kaunis :) Suosittelen vierailemaan.
Ihanaa, kiitos! Nyt ei tarvitse itse etsiä!
T: Laiska ja saamaton.