Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies fantasioi kolmen kimpasta ja minuakin kiinnostaa, mutta...

Vierailija
13.11.2017 |

...ei viitsi edes dildottaa minua. Sentään meillä seksiä kaksi kertaa viikossa. Sekin vähä tulee vähän kuin armolahjana.

En usko että siitä tulee mitään, ikävä kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka.

Sillä on joku toinen jota käy panemassa, siksi arkinen seksi vaimon kanssa ei kiinnosta. Kyllä normaali mies panee useammin tai auttaa puutteessa olevaa naistaan. 

Vierailija
2/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pistä mies tenttiin koska eihän se kahta naista pysty hoitamaan jos ei sullekaan saa aikaiseksi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ihme, ettei seksielämänne toimi, jos asenteesi on tuollainen, "että jos sinä et sitä, niin minä en tätä".

Ota asia reilusti puheeksi, voit sanoa että ajatus kiehtoo ja voitte fantasioida siitä vaikka yhdessä, mutta että sinusta tuntuu siltä että teillä on vielä paljon asioita kokeiltavana kahden kesken... Siis ennenkuin otetaan vieraita leikkiin mukaan.

Vierailija
4/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ihme, ettei seksielämänne toimi, jos asenteesi on tuollainen, "että jos sinä et sitä, niin minä en tätä".

Ota asia reilusti puheeksi, voit sanoa että ajatus kiehtoo ja voitte fantasioida siitä vaikka yhdessä, mutta että sinusta tuntuu siltä että teillä on vielä paljon asioita kokeiltavana kahden kesken... Siis ennenkuin otetaan vieraita leikkiin mukaan.

Tuo mitä kirjoitit asenteesta on hyvin sanottu. Minua turhauttaa tämä puutteessa eläminen.  En haluaisi kerjätä. 

Kimpasta ollaan fantasioitu yhdessä ja se kiihottaa meitä molempia.  Tiedossa on jopa sopiva ehdokas. 

Ajatus siitä että tässä kimpassa mies ja tämä toinen nainen keskittyvät vain toisiinsä ja minulle ei riitä kummaltakaan kiinnostusta. 

ap

Vierailija
5/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä painosta, hanki rakastaja. Mä voin tulla panemaan kolmanneksi petiin. Voin hoitaa sun miehen kakkosen myös ja yhdessä hoidetaan sut.

Laita s-posti osoite

Vierailija
6/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä ootte? Nainen menettää ulkonäön ja seksikkyyden 35 vuotiaana. Anna sen mennä vieraisiin niin kiimoissaan panee suakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan