Harrastaako jotkut tuota "ONKO VIELÄ MYYNNISSÄ?" -kyselyä huvikseen?
Hyvä jos ilmoitus on ehtinyt olla edws tuntiakaan kun eka onko vielä myynnissä -kysymys tulee.
Ja näitä kyselyjä tulee ihan hitosti. Sitten kun vastaa että kyllä on, tehdäänkö kaupat niin ostajasta ei kuulu enää mitään.
Kommentit (12)
Mä kysyin eilen noin joltain Torissa, sain vastaukseksi vain "on vielä myynnissä", mutta ei muuta, ei siis ehdottanut tapaamista tai sanonut että tuote pitää hakea hänen kotoaan... Joten pitäkööt tunkkinsa, en mä jaksa ruveta noin passiivisen myyjän kanssa säätämään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin eilen noin joltain Torissa, sain vastaukseksi vain "on vielä myynnissä", mutta ei muuta, ei siis ehdottanut tapaamista tai sanonut että tuote pitää hakea hänen kotoaan... Joten pitäkööt tunkkinsa, en mä jaksa ruveta noin passiivisen myyjän kanssa säätämään.
Mitä jos vaikka itse muuttaisit asennettasi? "Ostan tämän, mistä ja milloin saa noutaa?"
Paras ostaja on sellainen joka laittaa suoraan viestiä että ostan. Ei mitään epämääräisiä onko myynnissä voisin ehkä ostaa jos en löydä toista sitä ennen tai jos koira/lapsi/huonekasvi ei tule sairaaksi
Mä laitan yleensä että jos tuote on vielä myynnissä niin ostan, koska voi tulla ostamaan ja mistä. Sen verran monesti on tuote ollut jo myyty ja ilmoitus esillä edelleen.
Joo näitä katoajia tuntuu riittävän. Myin just koneen torissa ja tosi moni sanoi koneen ostavansa, mut sitten yhtäkkiä ei kuulukaan enää mitään. Mikä järki tossa on ku mä en ymmärrä?!
Minä laitoin joskus suoraan viestiä myyjälle, sovimme noudosta ym. Ja sitten kesken kaiken ennen noutoa tuli häneltä viesti että kun en ollut varannut myös siihen hänen ilmoitukseensa, niin ei voikaan myydä minulle!!! Se oli aika huvittavaa. Kyseessä ne uudehkot FB:n myynti-ilmoitukset, joissa voi suoraan klikata viestiä myyjälle. Että jatkossa kannattaa niihinkin vaan varata alle, vaikka typerältä tuntuisi! Minä jäin miettimään että miksei myyjä esim itse poistanut ilmoitusta, kun sovimme noudosta, tai kirjannut ilmoitukseen että varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastaan aina, että on vielä myynnissä. Kyllä se ostaja voi kysellä mistä voi hakea jne, jos kiinnostaa.
Joskus vuosia sitten erehdyin myymään Pleikan lehti-ilmoituksella paikallislehdessä ja vielä kolmen kuukauden päästä tuli soittoja, että vieläkö kone on myynnissä ja kieltävän vastauksen jälkeen alkoi utelelu, että paljonko siitä sain (hinta ilmoituksessa) ja kenelle myin (ja tunsinko ostajan)... Sen jälkeen olen myynyt "romut" divariin tai vienyt suoraan kierrätykseen.
Että näin meillä täällä tuppukylässä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla on asenteessa vikaa ja paljon. Joskus olen laittanyt tarkentavan kysymyksen "on vielä myynnissä" kommentin kanssa että koska pääset noutamaan, niin siinä vaiheessa onkin paljastunut että voisitko postittaa. Siksi minä en ainakaan hirveästi viitsi tarkemmin kysellä, kun on tullut vastaan jos mitäkin säätöä. Jos tuote kiinnostaa niin sitten voi myös itse kysellä tarkemmin niin eiköhän se siitä ala sujumaan. Kyllä tuolla torissa kaiken maailman säätäjää piisaa, usko pois.
Tori on kaikkien mielenterveysongelmaisten ja muiden idioottien kohtauspaikka
Yhtä rasittavia on nää jotka vastaa että ostan, mutta vasta jeesuksen toisen tulemisen jälkeen kun kissanpentu jäi auton alle ja myin auton pois ja join rahat, että kai sä voit tuoda sen tänne hevonkuuseen ilmatteeks!!
Oikeesti heitän sen alle 30arvosen asian vaikka mieluummin roskiin kun alan kuskaa mitään kymmeniä kilsoja ilmatteeks jotain varsinki isoja tavaroita.
Se on nähty että 8/10 näistä kyselijöistä ei ole aikeissa ostaa yhtään mitään.