Joskus tämä yksinäisyys itkettää. Juuri nyt on niin.
Sinkkuna nyt kolmas vuosi käynnistyi. Yksinäiset illat kotona ja haikea mieli. Yritystä oli deittisivuilta hakea kumppania, mutta aivan epätoivoista hommaa.
Tulee väkisinkin mieleen, että olen viallinen ihminen.
Kommentit (6)
Sama fiilis, 2,5 vuotta sinkkuna ja välillä kans itkettää tää tilanne. Yritystä on ollut ja on, mutta miestä jonka kanssa kemiat kohtaisi tuntuu olevan todella vaikea löytää. Treffeillä on tullut käytyä monentyyppisten miesten kanssa! Kertakäyttö meininki deittailussa on alkanut jo niin oksettaa. Onhan se helppoa, tyyliin pyyhkäset vaan ja uusille treffeille jos ei edellisen kanssa kemiat kohdannu. En vaan tiedä mistä löytäisi oikeasti miehen joka haluaisi vakavan parisuhteen, sellaiset tuntuu olevan harvassa nykyään. Olen jo 28-vuotias nainen ja se perhe olisi kuitenkin haaveissa..
Olin 6 vuotta sinkku ja kun kaikki kaverit perustivat perheet ja saivat ensimmäiset lapset otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin hakemaan sopivaa miestä muualta maailmalta. Sveitsistä löytyi ja nyt on takana viisi vuotta avioliittoa ja neljä vuotias lapsi. Vaati yllättävän vähän, lähinnä sen että jätin tämän maan ja avasin silmät. Tsemii tsemii
No mutta hyvänen aika: nauti elämästäsi. Et sinä tarvitse riesoiksesi mitään turhanpäiväistä ukonketaletta. Olethan täältä lukenut, kuinka kusessa av-mammat on niiden renttujen kanssa.