Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä EI ole seksuaalisesti ahdisteltu ikinä?

Vierailija
12.11.2017 |

Minua ei, ja tämän somekohun myötä mietin, oonko ruma vai mikä vika minussa on.
Minua ei siis olla ahditeltu koskaan mitenkään ja se hävettävää kyllä, syö itsetuntoa.
Muita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe että olis ahdisteltu, mutta me too juttuja luettuani tajuan että kyllä mua kai sitten on ahdisteltu. Siis niillä kriteereillä millä osa kokee ahdisteluksi. Esim. kohteluaisuudet, oven avaaminen, takin ottaminen ja päälle tarjoaminen jne.

Juuri näin pitää tulkita, kun toiset kertovat, miten aikuiset miehet kourivat 12 v tyttöjen rintoja ja koulukaverit pakottavat yläasteelaisen vessaan porukalla ja riisuvat väkisin.

Vierailija
42/44 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että olis ahdisteltu, mutta me too juttuja luettuani tajuan että kyllä mua kai sitten on ahdisteltu. Siis niillä kriteereillä millä osa kokee ahdisteluksi. Esim. kohteluaisuudet, oven avaaminen, takin ottaminen ja päälle tarjoaminen jne.

Juuri näin pitää tulkita, kun toiset kertovat, miten aikuiset miehet kourivat 12 v tyttöjen rintoja ja koulukaverit pakottavat yläasteelaisen vessaan porukalla ja riisuvat väkisin.

Jep ja myös mun kokemusta alapeukutetaan... t. Tuo ylempänä kirjoittanut 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua. Baarissakin on lähestynyt vain yksi mies. Ruma olen kyllä, tiedostan sen täysin. Eikä mua ainakaan auta se, että tissini ovat aa-kuppia. N28

Vierailija
44/44 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja myös mun kokemusta alapeukutetaan... t. Tuo ylempänä kirjoittanut 35v.

Ihmisillä on tapana vähätellä muiden traumoja kunnes osuu kohdalle ja huomaa ettei se ollekaan hupaisaa leikinlaskua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan