Jannika B:n laulu
Olenkohan jotenkin outo, kun minä en pidä yhtään Jannikan laulusta. Eniten häiritsee kummallinen peruna suussa -ääntäminen, minkä takia en saa sanoista kertakaikkiaan mitään selvää. Voisi olla tanskaa.
Silti kaikki kehuu. Se Evakon laulu oli ihan hirveä, samaten tämän illan biisi, josta hahmotti yhden sanan.
Kommentit (40)
Laulusta en niin välitä, mutta Jannika vaikuttaa ihanalta ihmiseltä.
Meni maku koko kisasta kun nyt ainakin on selvää, että perhe ostaa ääniä reippaasti. Nelli oli paras, sitten Andre. Jannika ja Erika huonoimmat, Eliaskin tällä kertaa melko huono.
Se lausuminen on koko ajan pahempaa. Ja vaikka lausuisikin oikein, ääni on aivan mitätön.
Ei voi verratakaan esim. tuossa TT-kilpailussa Erjaan ja Nelliin.
Uskomatonta, että edelleen jatkaa.
Me miehenkin kanssa mietittiin, että mitä ihmettä, ei voida olla ainoita kenen mielestä ihan karmeeta lausumista ja laulamista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se äidinkieli vaikuta ääntämisen. Ei kuule sitä itse joten ei voi korjata. Itse en kuule asiassa ongelmaa.
Ei Andre laula noin.
Vierailija kirjoitti:
Laulusta en niin välitä, mutta Jannika vaikuttaa ihanalta ihmiseltä.
Esittää sen verran että uppoaa joihinkin. Muhun ei.
Sama ilmiö kuin Keekin kohdalla.
Et ole outo, tai sitten meitä on kaksi... Se Evakon laulu oli ihan raiskaus hänen osaltaan mielestäni. Ja todella ihmettelen tätä kehumista, en tykkää yhtään hänen äänestään tai nenään laulamisesta. Olen kuullut sattumalta hänet myös livenä laulamassa omia biisejään. Onhan hän aina tyylikkään ja kauniin näköinen aina, mutta siihen se sillä keikalla melkein jäi ja nytkin.
Aivan ihana tuo evakon laulu, juuri kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana tuo evakon laulu, juuri kuuntelen.
Totta, Anneli Saaristo laulaa Evakon laulun todella hyvin, on ihana.
Evakon laulu on hieno kappale mutta Jannika B:n versio siitä oli kamala.
Ap
Mä tykkään Jannikasta ja kaikenlisäksi vaikuttaa vielä aivan ihanalta ihmiseltä!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Jannikasta ja kaikenlisäksi vaikuttaa vielä aivan ihanalta ihmiseltä!
Minulla ei ole mitään itse ihmistä vastaam. En ees tunne. Kritisoin tota tanskalaista laulutapaa ja ihmettelen kun puhuu suomea ihan sujuvasti mutta laulusta ei saa mitään selvää. Ihmettelen että kuulenko minä sen jotenkin väärin kun silti noin moni tykkää. Minusta toi on ihan mölinää, anteeksi vaan.
Ap
ihmettelin miten pääsi kyseiseen ohjelmaan kun kukaan ei tiedä hänen biisejä. radiossa tuli joku uusi biisi ja se oli taas niin kuraa. tehty yläasteelaisille mut tykkääkö nekään jos esittäjä alkaa olla jo täti.
Sen jälkeen, kun Jannika avioitui musamaailman The Bossin Toni Wirtasen kanssa, on Jannika ollut mediassa esillä kuin olisi joku pitkänkin linjan musanainen. Ja sitä myöten sitten täyttää näitä ohjelmia.
Mun mielestä ei ole laulajana kummoinen, ehkä teatterin lavalla pääsis oikeuksiinsa, siis Svenska Teaternin.
Se masennus. Toni Wirtanen on todella matalalentoinen, joten luulen, että tämä ollut myötävaikuttavana tekijänä sairauden synnyssä. Ulkoiset tekijät, vaikutuspiiri jne.
Eikö kevyessä musiikissa nykyään kaikki laula silleen hipsteristi vääntäen? Itse en tiedä kun saan päänsäryn ja aggressioita niin ei pysty kuunnella, mutta en ole vuosiin edes sattumalta kuullut ketään joka lausuu normaalisti. Sellaista määkimistä kaikki paikat maksimaalisessa jännityksessä (kaula, niska, hartiat, keskivartalo) jotka pitäisi oikeassa laulussa olla auki. Jokaisella vokaalilla pyöritetään leualla ja poskilla ainakin 3 vokaalia ennen sitä mihin päädytään. Jokainen laulaja on Anna Puun, Maija Vilkkumaan, Kirkan ja jonkun mielikuvitusmenninkäisen sekoitus. Ja sitten kappaleen nimikin on tyyliin "Että Mitähän Vittyyyy". Joskus ihmettelen että onko tää joku vitsi, olenko joku Truman Show hahmo jota testataan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kevyessä musiikissa nykyään kaikki laula silleen hipsteristi vääntäen? Itse en tiedä kun saan päänsäryn ja aggressioita niin ei pysty kuunnella, mutta en ole vuosiin edes sattumalta kuullut ketään joka lausuu normaalisti. Sellaista määkimistä kaikki paikat maksimaalisessa jännityksessä (kaula, niska, hartiat, keskivartalo) jotka pitäisi oikeassa laulussa olla auki. Jokaisella vokaalilla pyöritetään leualla ja poskilla ainakin 3 vokaalia ennen sitä mihin päädytään. Jokainen laulaja on Anna Puun, Maija Vilkkumaan, Kirkan ja jonkun mielikuvitusmenninkäisen sekoitus. Ja sitten kappaleen nimikin on tyyliin "Että Mitähän Vittyyyy". Joskus ihmettelen että onko tää joku vitsi, olenko joku Truman Show hahmo jota testataan?
:::::::DDDDDDDDDDDDDDDD
Evakon laulua ei osannut edes oikein. Monta sanaa meni väärin.
Vierailija kirjoitti:
ihmettelin miten pääsi kyseiseen ohjelmaan kun kukaan ei tiedä hänen biisejä. radiossa tuli joku uusi biisi ja se oli taas niin kuraa. tehty yläasteelaisille mut tykkääkö nekään jos esittäjä alkaa olla jo täti.
Mitäs biisejä sillä Erikalla on? Tai Erjalla? Tai Veetillä? Tai Mikaelilla? Tai Nellillä?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko kisasta kun nyt ainakin on selvää, että perhe ostaa ääniä reippaasti. Nelli oli paras, sitten Andre. Jannika ja Erika huonoimmat, Eliaskin tällä kertaa melko huono.
Muissa Tähdet tähdet-keskusteluissa Jannikasta on tykätty, joten eiköhän ne Jannikan äänet tule ihan sieltä mistä muidenkin kilpailijoiden äänet. Miksi et ihmettele mistä Erikan äänet tulee tai vaikka Eliaksen? Ei se Jannika muita huonompi ole. Tänään Andrein kanssa ehdottomasti parhaimmat.
Eiköhän se äidinkieli vaikuta ääntämisen. Ei kuule sitä itse joten ei voi korjata. Itse en kuule asiassa ongelmaa.