Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että äiti soittaa aikuiselle pojalleen toivottaakseen hyvää isänpäivää?

Vierailija
12.11.2017 |

Pojalla on kyllä lapsia, mutta tuntuu silti vähän oudolta. Eikö sen ennemmin pitäisi mennä niin, että lapset onnittelevat isiään ja isoisiään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen saanut mm. lapsettomilta työkavereiltakin äitienpäiväonnittelut :)

Vierailija
2/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain niin onnellinen, että pojalla on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
4/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ele. Onko se sulta pois?

Vierailija
5/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä onnittelin työkaveria, joka sai uuden vaimonsa kansaa ekn lapsen joku aika sitten!

Vierailija
6/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Meillä on tapana onnitella KAIKKI isät. Jos näen kaverin joka on isä niin tottakai onnittelen häntä koska se on myös hänen päivä. Mikä ihme kysymys ??

Vierailija
7/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä soitin. Poikani ensimmäinen isänpäivä, tuntui ihan asialliselta onnitella ja kysellä kuulumisia.

Vierailija
8/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Meillä on tapana onnitella KAIKKI isät. Jos näen kaverin joka on isä niin tottakai onnittelen häntä koska se on myös hänen päivä. Mikä ihme kysymys ??

Niin ja piti mainita että kaikki ystäväni joilla ei ole lapsia ja myös ne joilla on niin onnittelevat minua. Se on meidän kaikkien äitien tai vastaavasti isien päivä. Ei vain sinun.

Vierailija
9/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä onnittelin työkaveria, joka sai uuden vaimonsa kansaa ekn lapsen joku aika sitten!

Surunvalittelu olisi ollut ennemmin paikallaan.

Vierailija
10/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on. Mun äiti onnittelee jopa mun ex-miestä, joka on mun lasteni isä :)

Vierailija
11/11 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Epänormaalia olisi vaikkapa vaatia poikaansa äidin luo viettämään isänpäivää tai tunkea kylään etukäteen sopimatta kakun kanssa (ikään kuin miniän kakku ei kelpaisi).

Tuo taas puolestaan on normaalia, jopa hienoa. Minäkin onnittelen monia isejä, kylläkin viestein, mutta onnittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi