Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä irti huonosta suhteesta?

Vierailija
12.11.2017 |

En odota mitään järjellistä apua, tällähetkellä ei vain ole mitään muutakaan kanavaa purkaa. Mitään tavalliseen parisuhteeseen viittaavaa ei ole ollut enää aikoihin, tunnen itseni paskasangoksi, juoksupojaksi ja lapsenvahdiksi.
Avioliitossa vuosia, erosta puhutaan lähes viikottain. Joka kerta kun olen lähdössä, puoliso kiristää lapsilla ja ilmoittaa että pilaan hänen elämänsä (tosin vastavuoroisesti olen sen pilannut milloin mistäkin syystä).
Valehtelee menoistaan, todennäköisesti sillä on toinen. Mutta kysyttäessä alkaa raivoamaan ja väittää vainoharhaiseksi.
Alkaa tuntumaan, että itsemurha on ainoa tapa päästä pois, lapsiani en tulisi jokatapauksessa eron jälkeen näkemään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin väkivaltaisessa suhteessa ja hankkiuduin terapiaan. Terapeutin kanssa suunniteltiin, miten teen äkkilähdön kun mies on töissä.

Sä voisit puhua kavereille. Hyvä että mies haluaa hoitaa lapsia, voitte sopia viikko-viikko -systeemin. Ei hän jaksa niitä yksin hoitaa, älä luulekaan! Eikä mahd uusi naisystävä hoida lapsiasi.

Teet hyvän suunnitelman hiljaisuudessa, hankit asunnon jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset?

Olet kuitenkin ilmeisesti rakastunut paskasanko yhä edelleen, jos kerran sinua kiinnostaa, missä toinen juoksee?

Oletko tosissasi sen itsenirhan suhteen, vai onko se vain lohduttautumista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan